ABC-LEKARNA.cz | Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí
 Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí 

Chorobná žiarlivosť z mojej strany - Poradna a zkušenosti

Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí, Chorobná, žiarlivosť, mojej, strany

Chorobná žiarlivosť z mojej strany

anonymous - 19.03.2016 14:21:48
Dobrý deň. Mám veľký problém a neviem si s ním poradiť.Mám 15 korov. Môj partner je odo mňa strašne starší. Má o tridsať rokov viac. Niekto si možno pomyslí, že je to nezmyselný vzťah. No ja si to nemyslím. Sme spolu veľmi šťastní, strašne ho milujem a aj on mňa. Dá sa povedať, že ani ona ani ja sme to nemali v živote ľahké a teraz sme sa našli. Sme spolu už dva roky. Máme krásny vzťah, ale trápi ma žiarlivosť. Chorobná žiarlivost. Upodozrievam ho zo všetkeho, keď mi napr.povie že musí vybaviť niečo surne a vidim ho potom s nejakou babou, tak ma chytá panika. Keď mi nedvíha mobil,neodpisuje mi na smsky,myslím si ze je s inou.Ale rpitom viem že lubi len mna,že na nikdy nie je schopný podviesť.Už mi tak nedoveruje ako pred tým. Bojím sa že onho prídem. Prosím poradte mi. Neviem čo mám robiť. Ďakujem vopred za odpísanie.


Odpověď zdravotníka na dotaz: Chorobná žiarlivosť z mojej strany

Ak tomu dobre rozumiem, Váš partner má 45rokov a Vy 15. Predpokladám, že je to Váš prvý partner a je normálne, že sa bojíte, že o tento vzťah prídete. Zároveň v 15tich ešte stále človek vníma niektoré veci intenzívnejšie a vážnejšie a preto často prichádzajú návaly zlosti a nepochopenia. Nedá sa s tým veľa robiť, patrí to k puberte a do adolescentného veku. Ak Váš partner chce byť s Vami musí pochopiť, že tieto afekty patria k Vášmu veku a musí ich práve on akceptovať. Medzi Vami je tak veľký vekový rozdiel, že budú momenty a situácie, ktorým nebudete rozumieť Vy a ktorým nebude rozumieť on. A preto je len otázka času, či ste obaja natoľko sebe naklonení, že to prekonáte alebo si budete hľadať obaja partnerov, ktorí Vám budú vyhovovať viac aj na tej mentálnej úrovni, nie len na fyzickej. Vy týmto vzťahom totiž veľmi rýchlo dozrievate a on sa udržuje v mnohom nezrelo mladý.


Odpovědi návštěvníků stránek:

30.10.2010 13:16:50
Keď podľahnem tomu afektu,chovám sa neznesitelne.Vykrikujem,trhám si vlasy(nie doslovne),treiskam s vecami,plačem.Prosím poradte mi čo mám robiť.


30.10.2010 16:24:29
prepac, ale taky vztah nema vobec zmysel. Ty si dospievajuca dievca, este takmer dieta a on 45 rocny pan. Inak, vies s predtavit, ze o 15 rokov, ty budes 30 rocna zrela zena a on bude mat 60, sediny, rozne choroby,...proste bude z neho hotovy dedko? a predstav si, ze budes mat v tom veku dieta, tak ked ono bude mat 10 rokov, tvoj priatel bude 70rocny starcek???? A ty sa o neho budes starat ako o stareho otca???


30.10.2010 18:11:45
ja si to uvedomujem,že o pár rokov bude z neho deduško,to veľmi dobre viem.Ja som si to už veľa krát uvedomovala.A mne to neprekáža.Neprekáža mi že sa budem musieť o neho postarať alebo niečo podobné.Podľa mňa na veku v láske nezáleží.


30.10.2010 18:17:54
Zaujímal by ma jeho postoj voči tebe, sotva ťa miluje ako ženu! Veď máš len 15, čo asi od teba môže očakávať? Ťažké filozofické debaty asi sotva vediete. A čo na to hovoria tvoji rodičia? Že chodíš s mužom o 30 rokov starším už od 13??? Uvedomujete si že je to trestný čin???


Kacenka [Porodní asistentka] - 30.10.2010 18:43:44
Nechcem skutočne nikoho súdiť, ale žiadny dospelý muž s normálnym IQ sa nezamiluje do 13 ročného dievčatka. V takom prípade ak sa to stane, tak niečo nie je v poriadku! Je to trochu zvrátené a on má problém s vlastnou identitou a možno má aj nejakú sexuálnu úchylku. Prekvapuje ma, že vám to rodičia povolili sa s takým starým mužom voči vám, stretávať. Toto nie je zdravý vzťah a obávam sa, že nemá veľkú budúcnosť. Keď si vás našiel v 13 rokoch, tak si myslím, že keď dospejete a stane sa z vás žena, že vás opustí a nájde si zase také malé dievča. Tomuto sa hovorí pedofília.


30.10.2010 18:44:09
Trestný čin?...to že niekoho ľúbiš a chceš byť s ním je trestný čin?...moji rodičia o tom nevedia.Filozofické debaty to nie,ale proste máme svoje veci.Teraz som už načisto zmetená.A keď ma nemiluje ako ženu,tak potom ako?


30.10.2010 18:51:42
On nie je pedofil.Proste človek sa nemože zalubiť??? Si to zoberte obrátene.Keby sa to stalo Vám čo by ste robili vy?..Bojovali by ste určite za lásku.Určite.O tom som presvedčená.Nechali by ste ju len tak odísť?


30.10.2010 18:59:08
Prečo nevie nikto pochopiť náš vzťah?..alebo naopak,vy všetci máte pravdu a len ja som slepá???


30.10.2010 19:10:08
Ty sa považuješ už za zrelú ženu? Ja mám už 30 a dosť dlho som v sebe hľadala ženu. Stále som sa vnímala ako dievča, dieťa, ktoré si stále chodí po rady k rodičom, ktoré potrebuje podporu. Predpokladám že aj ty v ňom vidíš skôr niekoho kto ti vymýšľa denne nejaký dospelácky program, ktorý všetko vybavuje a ty ideš na hotové ... alebo sa skrývate niekde v nejakom byte a vaša "láska" je skrytá pred svetom. Chodievate do spoločnosti s jeho priateľmi? Alebo nebodaj ho vodíš medzi svoje kamarátky? Správaš sa už ako jeho partnerka?, máte svoju domácnosť o ktorú sa staráš. NIE, si pre neho len hračkou, alebo ako píše Kacenka, že trpí nejakou poruchou! A to že na tebe rodičia nevidia zmeny že sa od 13 rokov jednoznačne musíš vďaka jeho vplyvu správať inak než sa správajú deti v tvojom veku, aj to o niečom značí že vo vašej rodine nieje všetko v poriadku.


30.10.2010 19:15:52
V našej rodine je všetko v poriadku.V tom nie je chyba.Chodíme do spoločnosti to ano,ale tak aby to nikto z mojej rodiny nezistil.Nemáme spoločnu domacnost to nie,ale je niečo na tom zlé že sa máme radi?...teraz uz ani neviem či to je láska,ked takto reaguju na to ostatný


30.10.2010 19:20:00
Nepovažujem sa za zrelú ženu.Ja viem že som ešte decko.Ale ak sa prirovnám k niekomu v mojom veku tak som uplne ina ako oni.Som rozhodná,nie som taká že každý piatok a víkendy chodím sa niekam ožierat na diskotéky.Ja som iná.


30.10.2010 19:33:35
Vo svojom príspevku píšeš, že ani ty ani on ste to nemali v živote ľahké. Chodíš ešte na základnú školu, v čom si mala niečo v živote ťažké? Presne ako píšeš, si ešte decko. A to žiarlenie je tiež na mieste, veď v iných ženách máš jednoznačne priepastnú konkurenciu.


30.10.2010 19:38:09
Aj jedne aj druhy to mal tažké.Nechcem to tu teraz rozoberať je to bolestivé velômi.Chodím už na strednú.


30.10.2010 19:41:08
Myslíte si,že ma len využíva?. Ja v to neverím.Prečo by to potom robil? Poznam ho natolko dobre,že si to nemyslím


30.10.2010 19:49:38
Ja ho poznám.Podľa mňa by ma nikdy nebol schopný len využiť.Ja neviem prečo sme sa do seba zaľúbili.Je to možno osud možno nie.On je strašne milý,zlatý,zaujíma sa o mna,riešime či už jeho alebo svoje problemy spolu,nikdy na mna netlačí,je ku mne pozorný.:ˇ/ Vy si vážne ymslíte že ma len využíva.


30.10.2010 19:55:15
Tak potom čo tu chceš riešiť? Keď to tak poznáš, prečo potom žiarliš? Tu aj tak žiadnu radu nedostaneš, len takú, že navštív psychológa, alebo ho navštívte spoločne. Jednoznačne sa tu s pochopením nestretneš....


30.10.2010 20:14:48
Aj tak ďakujem za radu.Teraz som všetko pochopila.Ďakujem:)


30.10.2010 20:17:10
a možno je ženatý,má dospelé deti a teba má ako hobby.


30.10.2010 20:19:21
nie je ženatý a ano ma deti


30.10.2010 20:19:30
už dospelé deti


1.11.2010 7:41:44
Moje milá, tento vztah není pro tebe správný. Jsi mládě, které se má radovat ze života, veselit se spolužáky a najít si vedle sebe partnera, který ten svět bude objevovat s tebou. Muž, kterého miluješ je doopravdy jen pedofil a tebe jednou zahodí jako hračku. Neříkám, že když si najdeš přítele svého věku, že se s ním nebudeš občas trápit, ale určitě s ním budeš šťastnější a vztah bude rovnocenný. Jsi příliš mlaďounká, vše krásné tě teprve čeká a ten pravý taky.


PhDr.Ondrejkova [Psycholog] - 1.11.2010 14:36:24
Nejde o to súdiť Vás, či Vy ho milujete viac alebo menej a či on Vás. Takéto vzťahy nemajú dlhú budúcnosť. Je veľmi nepravdepodobné, že muž, ktorý má 45rokov berie Vás v 15tich ako dospelú a sebe rovnocennú. A práve v tomto je ten vzťah veľmi nevyrovnaný. Ak sa aj Vy cítite už ako žena, tak v 13tich ste boli ešte veľmi mladá a aj v 15tich ste veľmi zraniteľná. On je dospelý a má to vedieť a udržať svoje emócie a pudy na uzde!


1.11.2010 17:29:19
ZUZANA OK:) Strašne pekne Vám Ďakujem.Veľmi ma váš komentár potešil.Od kedy som to tu napísala,mám výčitky.Vyčítky toho typu či náhodou ozaj nie je úchylak ako sa tu v predchádzajúcich príspevkoch písalo.Mám strach sama zo seba. Viete,sme spolu už skoro 2roky,pekné dva roky.Veľa krát sme sa hádali,škrípe to ako v každom vzťahu.Ale riešime stále tieto problémy.riešime ich lebo ani jeden z nás nechce koniec nášho vzťahu.Viete,niekto si pomyslí že tento vzťah je chorý,že aj mi sme na hlavu padnutý.Nie je to takto.Viete,ja za to nemožem že sme sa do seba takto zaľúbili.Ale ja si myslím,že ak by sa to stalo komu koľvek tak určite yb za lásku bojoval či už je o X rokov starší.Aj keď sme od seba veĺmi odlišný či už vekovo,názorovo alebo vo všetkom inom.Máme sa radi. Každá láska je pekná.A to,že to iný ludia nevedia pochopiť,je už ich názor.


2.11.2010 15:45:07
Veď,práve ich názor by mal byť pre teba poučením,všetci čo tu písali sú od teba starší a skúsenejší.Si mladučká,namotaná a silne naviazaná na toho pána.Namiesto takých zväzkov sa pripravuj na budúcnosť,vzdelávaj sa aby si nemusela byť v živote na nikom závislá(len tomto poslednom príspevku máš 3tvrdky)..


2.11.2010 15:47:09
sorry 4tvrdky,okrem tých menších...


3.11.2010 21:09:57
1.je veľmi trápne to vaše počítanie tých chýb. po 2.starší?..možno..skusenejší?...o tom si nie som až tak istá. 3.som mladá,namotaná,a naviazaná na nho lebo ho milujem. 4.na buducnosť sa pripravujem,vzdelávam sa,a určite nebudem nikdy na nikom závislá 5.ak niekto nevie pochopiť to,že niekto neikoho miluje tak to je už ozaj že na zamylenie nemyslíte???


3.11.2010 21:17:07
Vy musíte byť všetci poriadne zakomplexovaný alebo čo ja viem,keď ...ale nevyjadrujemmm sa...mozno niekomu pripadám ako naivka,hlupana alebo neviem čo ešte podobne...mne je to jedno nech si to myslí...taký človek je len ,,PADAVKA,,....


4.11.2010 11:54:56
Je to kazdeho osbna vec ak sa maju dvaja radi na veku preds nezalezi oni musia vediet co je pre nich dobre a co zle tak tu nikoho nesudte petoze nik nevie ako dopadne.....


Kacenka [Porodní asistentka] - 4.11.2010 16:32:02
To áno ale isté hranice predsa existujú. Slečne bolo len 13 rokov, čo je na nejaký vzťah skutočne málo. A ani v 15 nie je ešte dospelá aj keď súložiť už nie je pre ňu trestné. Iná situácia by bola podľa mňa ak by mala aspoň vek plnoletosti teda 18 rokov alebo skončenú aspoň strednú školu a on by mal teda tých 35, tak to už je o niečom inom, ale toto je skutočne nezrelý a nevyvážený vzťah a niekde musí byť chyba.


4.11.2010 16:53:51
Chyba tam nie je žiadna podla mna.Máme sa radi a podla mna že spoločnost je proti takým to vztaho to ja uz nezmenim.Láska je pekná v každom veku a akákolvek.Zoberte si to obráýtene a možno pochopíte že ani vy by ste sa takého to vztahu nevzdali:)


4.11.2010 16:54:45
strašne ďakujem osobe ani neviem komu ale osobe ktorá napísala komentár pred kacenkou..velmi pekne ďakujem za pochopenie.velmi si to cením:)


5.11.2010 9:12:56
Musím něco napsat. Děvče je mi dvacet let. Mám o sedm let staršího přítele, a můžu ti říct, že i tak ten vztah není vyrovnaný. Vždycky budu vnímat, že je starší, vždy si dám raději od něj poradit. Sedm let dělá velký rozdíl. Budoucnost vás i vašeho vztahu závisí na vás. Je jen na vás, jestli si budete užívat mladého života, nebo budete s 45 letým přítelem a utíkat. Ale mohu se vás zeptat na něco velmi zásadního??? Proč o svém vztahu nechcete říct svým rodičům??? Kdo s tím přišel, ty nebo on??? Proč máš strach??? Není to snad z toho, že máš hluboko pocit, že by to tví rodiče nezkousli?? Nemyslíš, že ten pocit ti něco důležitého napovídá??? Že ono asi něco nebude v pořádku? Protože pokud to je normální, nemusíš se bát to svým rodičům sdělit, ale pokud to není normální, pak je na místě strach z odhalení. A to co není normální, není správné! Jestliže totiž tvoji rodiče mají zdravý úsudek, či zdravý rozum, musí to poznat. A tady v této diskusi ti každý radí podle svého zdravého rozumu a podle svého svědomí. Nejde o obviňování. Ale o to, že se to lidem nezdá. A to už ti něco napovídá.


5.11.2010 9:17:11
Nejde o to, že bychom tě nechápali. Ano, chápu tě. Znám to. Byla jsem taky mladá a hloupá, rok a půl jsem byla slepá a nechala se svým přítelem využívat. Měl mě jen na sex. Na nic jiného. Ano, je to těžké jen vyslovit. Znám to, když je mladý člověk hluboko zamilovaný. Myslí si, že vše se točí jen kolem něj. Vytvoří si svůj vlastní svět, kde jsou jen já a ON, ten osudový. Děvče ale jednu věc ti musím říct. Já si také před šesti lety myslela, že jsem potkala toho osudového, ale za dva roky jsem poznala, že to není on.


5.11.2010 9:26:13
Je mi divná jedna věc: a to, že tvůj přítel má ještě starší děti, než jsi ty. To se mi nezdá. On ty děti starší má, ale pro každého otce je velice podivný pocit, že by měl chodit s človíčkem, který má 13 či 15 let...když je mladší než vlastní dítě. Takový muž, který už má starší děti, a má zdravý rozum a je v pohodě, si nevybere třináctileté dítě jako budoucí manželku!!! To si uvědom. Zamysli se nad tím. Rozhodnutí je jen na tobě!! Ty se rozhodni, zda s ním zůstaneš s tím, že je možné, že tě jen zneužívá (zneužívá tvé naivity), nebo vztah ukončíš s tím, že na světě je spoustu chlapů, kteří nepůjdou za jinými ženami a nebudou s nima flirtovat před tebou, či ti dávat záminky pro žárlivost. DĚVČE, PORADÍM TI JEDNU VĚC, ŘIĎ SE SVÝM ROZUMEM. A když ještě nemáš dostatečný rozum jako dítě, což ti mohu dosvědčit, že děti ještě nemají moc rozumu, pak si nech poradit od rodičů. Radím ti se nebát a jít za nima. Ať už pak udělají cokoli, bude to pro tvé dobro, i když se to tobě zdát nebude v té době. Ale za dvacet let budeš BOHU děkovat za to, že do toho rodiče zasáhli. Jen rodiče mají TU povinnost tě chránit. Dej jim tu možnost. Pokud to není špatné, pak tě rodiče neodsoudí a ani jeho, pokud to je špatné, rodiče udělají to, co je správné. Jen musíš mít odvahu, se jim svěřít. Mít v nich důvěru.


5.11.2010 9:29:36
Vím, chce to mnoho odvahy něco změnit, k něčemu se odvážit. Ale když v sobě tu odvahu najdeš, budeš mnohem moudřejší a silnější pro život.


5.11.2010 9:40:29
Víš co? Ještě něco. Možná je tvá žárlivost na místě. Drž se jí. Ano? Neřeknu, kdyby jen mluvil v obchodě s babou atd. Ale pokud s nima má soukromé schůzky => žárli a reaguj, jak bys reagovala normálně. Pokud má obrovské množství čísel od žen v mobilu => žárli a vyváděj. Pokud máš podezření, že se s nějakou stýká, či s nějakýma stýká => žárli a snaž se zjistit, zda máš pravdu. Ptéj se okolí, zda ho neviděli s jinou, to ti hodně napoví. Má nějakou oblíbenou restauraci? Zajdi tam s ním, ať tě pozve. Je klidně možné, že sem zve své milenky. Ptéj se jeho přátel, zda ho neviděli s jinou. Ptej se kohokoli, kdo tě napadne. Podívéj se mu do telefonu třeba za záminkou, že si zahraješ nějakou hru na mobilu (jsi přece dítě, nebo ne? :-P). Hledej nějaké smsky, které by ho mohly prozradit, nebo je kldině před tebou může mazat. Prohledej tel. seznam atd. Buď vynalézavá


5.11.2010 9:44:55
Jen to tě může zachránit od obrovského zklamání!!!!


6.11.2010 21:19:34
Ja viem,že mám 15 a on má 45.Je to strašne veľký rozdiel.Toto si veľmi uvedomujem.Keby mi to prekážalo,alebo by mi prekažalo niečo na nom tak by som sa s nim hned rozisla ale nieje to tak.Ako ste písali,ze je to nevyrovnaný vztah.Ja som sa ho na to nedávno pýtala že ako ma berie.Povedal mi že ma berie tak na 5O-50%...ale že ma voebc neberie ako decko.Ja ho taktiež nepokladam ako niekoho kto je ozaj ze starši.Mne pripada normalne,ja neviema le ani nepocitujem v nicom ze je odo mna omnoho starší.My sme spoli velmi štastný,je pravda ze obcas to medzi nami skripe ale sktipe to v kazdom vztahu no nie?...Ja neviem,vy ste tu písali že ste si mysleli že máte osudovu lasku a po dvoch rokov ste zistili ze to nebalo ono.Ja neviem,mozno to ukaze cas,nebranim sa tomu,ale ja verim tomu,ze budeme spolu stale.Citim to tak.Citim ze je to tá rpava laska.Pred pár dnami som sa s nim rozpravala odhladom všetkeho toho co sa tu popísalo.Veľa veci am trapilo,vrtaloi mi v hlave.A povedal mi jednu vec,ktoru mi už viac nemusi hovorit lebo mám ju hlboko v srdiečku,že ma strašne miluje,že keby osm boal pre neho len hracka tak uz dávno je s inou,a že si ani nemieni najst inu,lebo citi ze som v jeho zivote strašne vela,ale najviac ma zobralo to ako pekne to povedal ale hlavne so slzickami v ociach.Preto už nikdy nebudem pochybovat.


8.11.2010 13:19:08
Moja mila. Mam 36 rokov a 13 rocnu dceru. Keby som zistila ze mi ju zneuziva 45 rocny uchylak, dam ho zavriet. Ja este beriem 45 rocneho chlapa ze aj pre mna je stary a nie pre Teba ked mas 15 rokov. Ano, teraz si zaslepena a zalubena, ale on je chory clovek a mal by sa liecit. Pocula si tu nazor starsich a skusenejsich ludi ako si ty tak sa z toho pouc a neber to ze Ti chcu zle. Ked budes mat raz svoje deti budes sa na to pozerat inak. Stracas cas pri starom cloveku a neuzivas si krasnu mladost ktora patri k Tvojmu veku. Za 10 rokov sa zbadas a uvidis ako si sa mylila. Ukonci ten vztah cim skor!


11.11.2010 8:46:55
Myslím, že je zbytečné Ti zde radit. Chtěla jsi slyšet názor ostatních žen a všechny se shodly na tom, že Váš vztah není správný. Jsi zamilovaná a každá rada zde je o ničem. Uznáváš jen názory, které jsou neutrální, protože pochybuji o tom, že by někdo schvaloval vztah pubertálního dítěte ze starým chlapem. Tvůj milovaný, tě nemůže brát jako rovnocenou partnerku. Kolik lidí ví o Vašem vztahu? Píšeš zde, že cítíš, že je to osudová láska, láska napořád. Máš tedy představy o tom, co bude, až dospěješ, doděláš školu a budeš si chtít s tímto mužem založit rodinu? Myslíš, že on bude ten pravý? A bude je vůbec ve svém věku ještě chtít? Taky jsem matka. Mám tři děti, dvě v tvém věku a jedno batole. Jako matka chci pro své děti to nejlepší, a promiń i tebe beru za dítě, a pokud by mi můj syn přišel s tím, že má partnerku o 30let starší, rozhodně by mne to nenechalo lhostejnou a taky bych zasáhla. Myslím, že ti tvůj muž, vzal dětství a poznamenal na celý život, je mi to líto. Časem na to příjdeš sama. A ještě jedna věc, stýká se přítel se svými dětmi?


21.11.2010 16:48:58
Milá slečno.Mám manžela staršího o 21let.Braly jsme se když mně bylo 25 a mu 46 let.Byla jsem jednou rozvedená se dvěma malými dcerami a on rozvedený dvakrát.Taky jsem byla zamilovaná a myslela,že život je jen vše krásné a nic špatného nemůže přijít.Jenže stalo se,že manžel po krátké době po svadbě se začal více scházet s kamarády/kami a rodina šla do háje.Zamilovanost rychle opadla a já musela jen poslouchat,jak on pískal.Nechtěla jsem se rozvést,kvůli dcerám,aby žily v ůplné rodině a nestrádaly,že nemají tatínka.Dnes jsme spolu už 30let,život stál za nic,holky se vdaly a odešly do světa a já zůstala sama se psem v jednom pokoji.On bydlí v druhém.Chodíme jen kolem sebe a nemáme si co říci.Rozvod nechce stále podepsat.Jak byl kdysi švihák a dbal na sebe,s přibývajícím věkem moc těžko onemocněl a je rád,když mu podám vodu,nebo se na něho podívám,jestli nepotřebuje pomoc. Píši vám to jen ze své vlastní zkušenosti,né že bych vás chtěla odradit.To ani nejde.Život si musí prožít každý sám,jinak nepochopí.Jen vám mohu poradit,buďte pořád svá,nepodřizujte se mu ve všem ,tak jak on si to přeje.Nezapomeňte,že vedle sebe máte spíše muže starého asi jak váš tatínek,příjdou nemoce a vy jím přestanete rozumnět.Měla by jste žít,aby jste věděla,že žijete a né jen přežíváte.Byla by to velká škoda,aby jste nevyužila vše v životě co vám může nabídnout.Já to pomalu vše propásla.


27.1.2011 19:13:00
Veľmi by ma zaujímalo, ako tento vzťah skončil. Či pokračuje daľej alebo nie. Všetky komentáre som tu čítala, väčšina bola proti. Ja mám 19 rokov, môj snúbenec má 47. sme spolu od mojich 16-tich, máme krásnu vytúženu dcerku, ktorá bude mať 9 mesiacov. On žiadne deti nemal, ani manželku, len niečo také ako družku. Náš vzťah je skvelý, nikto nebol prosti nám, všetci o nas vedia, ktorý nas poznajú, tí čo nás nepoznajú, tak skoro vôbec nemajú žiadne zvláštne pohlady. totiž aj veľa záleží, či taký ludia bývaju v malom alebo vo veľkom meste. Momentálne si chystáme svadbu. Vo všetkom nám to klape aj v sexe. Samozrejme, že doštudovávam uspešne strednú školu externe, pracovala som až do osmeho mesiaca tehotenstva..... Neviem, čo by som ešte napísala.... Máme precestovanej pol europy, chodili sme na výlety, bars aj na jeden dva dni do madarska, do talianska, podla toho ako nám vychadzal čas... máme krásne chvile za sebou. Sme normálna rodinka, ja sa citim starsie a on zas ako mladík pri mne. Nie všetky takéto vekové rozdiely treba odsudzovať, ale vztah s tak starým muzom od 13-tich je zvlastny. Mohli byt kamarati, do takého vyššieho veku a potom po čase skusit vztah. TO normálne podla mna až tak nie je. skoda, ze sa uz možno nedočítam o tom, či tento vzťah klape nadalej. Ináč moja teta má 36 rokov, jej druh má 68, maju spolu dve deti, su spolu 11 rokov a funguju normalne. zalezi na konkretnom pripade


23.2.2011 16:02:58
Také by mě zajímalo, jak to dopadlo. Ale ve skutečnosti, od 13-ti let mít vztah s mužem o 30 let starším je více než podivné.


16.3.2011 19:27:18
Škoda, že tu nie je žiadne vyjadrenie k ich vzťahu, či pokračuje alebo nie:-( Mohla sem ešte napísať, že či sú dalej spolu, alebo už nie a prečo........


13.4.2011 19:36:07
Ahojte,ja som si dneska spomenula na tento príspevok ked som mazala staré veci s USB.Tak neviem čo mám take napísať.Náš vztah pokračuje ďalej.Ide pekne krásne.Občas prídu hádky ale hneď sa to urovná :)...Ja velmi dobre chápem veše reakcie že je to choré od 13tky alebo pod.ale ani ja sama to neviem presnejšie charakterizovat.Proste je to láska.Tá sa nedá nevidiet,nedá sa ignorovať.Každý vidí takýto vztah ináč.Ja by som len chcela vidiet tých ludí čo su tak proti takým to vztahom že ako by sa oni chovali v takejto situacii ak by sa zamilovali do niekoho tak stareho.


13.4.2011 19:37:20
Nedá sa prikázať srdcu aby nemilovalo!


Alica2006 - 18.8.2011 14:16:56
Ja som tiež chodila od 13tich s chalanom ale len o 7 rokov starším boli sme spolu 4 roky napokon o to skončilo a ja som si uvedomila že som prišla o strašnú časť života pretože som pri ňom musela byť dospelejšia a zrelšia...


Admin [Administrátor] - 26.11.2011 22:38:20
Téma uzavřena !!!






Máte zdravotní problémy? Sdělte nám své příznaky - Pomůže vám naše poradna.


Diskuze Diskuze: otázky a odpovědi, zkušenosti a poradenství k Chorobná žiarlivosť z mojej strany - Diskuze je prázdná – vložte svou zkušenost nebo vložte svůj dotaz jako první

Vaše zkušenost/Komentář/Dotaz týkající se Chorobná žiarlivosť z mojej strany

Položky označené * jsou povinné.
Vaše jméno *:
E-mail :
Předmět *:
Text příspěvku *:
Opište kód *:
(kontrola spamu)
"lekarna"
Chcete-li obdržet odpověď / reakce na Váš příspěvek, nezapomeňte vyplnit položku E-mail. Vaše emailová adresa nebude zobrazena ani jinak použita.

 

NEPOSKYTUJEME ZDRAVOTNÍ PORADENSTVÍ. Naše online poradna je určena pro všechny pacienty, užívající některý z léčivých přípravků, pouze pro obecné informační účely. Poradna v žádném případě neslouží jako náhrada odborné lékařské péče. Poradna pomáhá se správným užíváním léčivých přípravků, odhalit vzájemnou nesnášenlivost léčiv, při snížení výskytu nežádoucích, vedlejších účinků léčiv a jako osvěta a zdroj informací. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě zavolejte svého lékaře nebo vytočte číslo 155.




Aktuální diskuze - LÉKY
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Teekanne čaj Fit & Slim, - TEEKANNE Fit&Slim nálevové sáčky 16 x 1.7 g
Vložil: Alena Alžběta
2024-11-18 13:10:08

https://www.dm.cz/teekanne-caj-fit-slim-p5901086046775.html...
Teekanne čaj Fit & Slim, - TEEKANNE Fit&Slim nálevové sáčky 16 x 1.7 g
Vložil: Alena Alžběta
2024-11-18 13:09:40

Cesmína paraguajská - maté (40%), Kopřiva (20%), Zelený čaj (18%), Máta klasnatá, Citrónová myrta....
teploměr rtuťový čína - Teploměr lékařský s pouzdrem CE 0197
Vložil: František Moravčík
2024-11-15 21:44:27

Tyto teploměry nemají nic společného se starými českými lékařskými teploměry. Jsou menší, náplň rtuti je menší stupnice je kratší a hůře čitelná, odchylka měření je klidně 0,5C, jsou křehké a rozpadají se při dopravě uvnitř. Rozhodne nesplnuji no...
Acai Slim - DOKTORBIO Acai Slim 90 tobolek
Vložil: Magdalena
2024-11-08 11:37:28

Dobrý den Prodáva jse ještě produkt acai slim?...
Ilon abzess salzbe - ILON ABSZESS-SALBE 1X25GM Mast
Vložil: Pokosova simona
2024-10-09 10:50:04

Dobrý deň máte túto masticku na sklade ? Alebo viete my poradiť gde by ju mali na sklade? A dá sa objednať od vas na sk ? Ďakujem pekne...

Aktuální diskuze - NEMOCI
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Nedorůstání sliznice - Nedorůstání sliznice
Vložil: Monika
2024-11-23 11:48:50

Po dietě v kalorickem deficitu mi přestala dorůstat sliznice, prosím o radu, přestala jsem menstruovat dva měsíce, lékař mi napsal HA. Prosím o radu, ráda bych se časem pokusila s manželem o těhotenství, nechci brát stále HA. Dojde k nárůstu Zvýšením energet...
Nestříká mi sperma - Nevystříkne mi sperma
Vložil: Marek
2024-11-13 08:48:59

Dobrý den.Mám takový problém je mi 44let a před několika měsíci jsem zjistil při masturbaci penisu mi sperma nevystrikne ale jen vyteče.Byl jsem u urologa a ten mi dal prášky na uvolnění svalů,protože při kontrole jsem jen nacural 39ml.Prosim poradít...
zvačšený semenik - Zväčšený semenník
Vložil: Jan Repan
2024-10-28 02:22:16

prosim ake lieky uživat na zmenšenie semenika.Dakujem...
Sperma nestrika jen vytece - Nevystříkne mi sperma
Vložil: Matek
2024-09-11 10:58:11

Dobrý den.Mám takový problém je mi 44let a před několika měsíci jsem zjistil při masturbaci penisu mi sperma nevystrikne ale jen vyteče.Byl jsem u urologa a ten mi dal prášky na uvolnění svalů,protože při kontrole jsem jen nacural 39ml.Prosim poradíte mi...
Norethisteron a menzes - Norethisteron a menstruacia
Vložil: Anicka
2024-09-10 22:04:28

Dobry den. Doktor mi predpisal lieky na zastavenie krvacania pretoze som krvacala aj mimo cyklu ale lieky mi bohuzial nezaberaju a krvacam stale. Doktor ma dovolenku. Je to normalne ale mam mat obavy? Brucho mam nafúknuté ako v tehotenstve a lieky nezaberaju. A ja krvacam uz me...


ABC-LEKARNA.cz - Online poradna, zkušenosti a recenze pacientů s užíváním léčivých přípravků, jaký lék nejlépe zabírá na Vaše nemoci a vedlejší nežádoucí účinky. Informační web o lécích na předpis, volně prodejných lécích a doplňcích. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě kontaktujte svého lékaře nebo vytočte číslo 155. Informace zde zveřejněné jsou pouze obecné a nejesou náhradou odborné lékařské pomoci, diagnózy nebo léčby!
sitemap.txt