Značka Hugo Boss však na vavřínech neusíná a nadále tvoří velmi moderní vůně. Špičkou však pravděpodobně doposud zůstává Boss No. 6 z roku 1998. Vůně, která svůj úspěch (jedna z pěti nejprodávanějších mužských vůní) téměř zaspala. Reklamní kampaň při uvedení nebyla příliš silná a tak se kombinace cedru se zvláštním podtónem hřebíčku a mechu, dotvořená jablkem, bergamotovou silicí a skořicí stávala u spotřebitelů oblíbenou poněkud pomaleji, než by si zasloužila. Nakonec však právem zvítězila a stala se synonymem úspěšného moderního evropského muže. Stejně jako celá současná produkce značky Hugo Boss.
Odděluje muže od chlapců. Velmi elegantní a nezaměnitelná vůně.
Složení:
HLAVA - mandarinka, hořký pomeranč, zelená máta
SRDCE - živé květy pačuli, hřebíček, kmín
ZÁKLAD - santalové dřevo, pačuli, borovicová smola, tabák, pižmové tóny