p>Značka
Hugo Boss však na vavřínech neusíná a nadále tvoří velmi moderní vůně. Špičkou však pravděpodobně doposud zůstává Boss No. 6 z roku 1998. Vůně, která svůj úspěch (jedna z pěti nejprodávanějších mužských vůní) téměř zaspala. Reklamní kampaň při uvedení nebyla příliš silná a tak se kombinace cedru se zvláštním podtónem hřebíčku a mechu, dotvořená jablkem, bergamotovou silicí a skořicí stávala u spotřebitelů oblíbenou poněkud pomaleji, než by si zasloužila. Nakonec však právem zvítězila a stala se synonymem úspěšného moderního evropského muže. Stejně jako celá současná produkce značky Hugo Boss.
Popis:
Nová letní vůně BOSS IN MOTION BLUE EDITION, rozšiřuje řadu BOSS IN MOTION. Nejde o odlehčenou variantu původní BOSS IN MOTION, ale o zcela svébytnou linii, které dominují nové tóny a metalická modř flakónu i obalu.
Osvěžující síla BOSS IN MOTION BLUE EDITION je ideálním doplňkem k povzbuzující energii BOSS IN MOTION. Nová pánská vůně je bezpochyby mužná. Svěží výbuch energie je soustředěn do hladkého, modrého metalového flakonu, který je symbolem síly a energie.
Tvar koule přináší nový způsob nanášení vůně.
Pánská toaletní voda
HLAVA - kardamom, list zeleného ananasu, ledový citrón, divoká máta
SRDCE - jasmín, muškátový oříšek, šalvěj
ZÁKLAD - teakové dřevo, santálové dřevo, bourbon vanilka