Značka Hugo Boss však na vavřínech neusíná a nadále tvoří velmi moderní vůně. Špičkou však pravděpodobně doposud zůstává Boss No. 6 z roku 1998. Vůně, která svůj úspěch (jedna z pěti nejprodávanějších mužských vůní) téměř zaspala. Reklamní kampaň při uvedení nebyla příliš silná a tak se kombinace cedru se zvláštním podtónem hřebíčku a mechu, dotvořená jablkem, bergamotovou silicí a skořicí stávala u spotřebitelů oblíbenou poněkud pomaleji, než by si zasloužila. Nakonec však právem zvítězila a stala se synonymem úspěšného moderního evropského muže. Stejně jako celá současná produkce značky Hugo Boss.
Pohrávej si s pravidly! Vůně Deep Red zosobňuje ženu Hugo Woman jako tu, která si pohrává s pravidly - specifickými pravidly - pravidly svádění. Koncepce Hugo byla vždy tajemnější stránkou portfolia Hugo Boss - svéhlavý mladší bratr a sestra dokonalé značky Boss. Pro Hugo je tato tvrdohlavost nejlépe popsatelná jako " hra s pravidly", která určují náš každodenní život. Každá vůně Hugo je výzvou, ze které vzniknou různě formy a situace, všechno je pod záštitou koncepce Hugo.
Složení
Hlava: hruška, černý rybíz, klementinka, červený pomeranč
Srdce: frézie, pittospora, květ zázvoru, semena ibišku
Základ: kalifornský cedr, vanilka, mošusové noty