ABC-LEKARNA.cz | Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí
 Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí 

Muj psychický a fyzický vývoj - Poradna a zkušenosti

Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí, Muj, psychický, fyzický, vývoj

Muj psychický a fyzický vývoj

mlok - 28.8.2010 20:28:48
Zdravím Vás, je mi 15 let to už nejspíš víte a už by se u mě měl začínat vyvíjet psychický vývoj (vývoj mozku). Nerozumim tomu, ale asi jsem něják opožděnej, protože je to asi půl nebo třičtvrtě roku co jsem začal trochu mutovat a začali mi růst vousy a pořádně se rozrostlo ochlupení v podpaží, ale penis a sperma mám už asi 2 roky. Když zavzpomínám, tak se mi kluci vždycky smáli, protože sem neejakuloval a neměl sem ochlupení (trápil sem se i kuli tomu, že mám malý penis, což ted vubec neřešim) v 7 třídě mi ale ochlupení mezi nohama narůstalo. Můj názor je, že jsem opožděný a když si to tak vemu tak jsem strašně přecitlivělej pozoruju se až moc trápim sem kuli všemu (určitě víte). Podle mě to je následek toho, že se ve mě udělala nějáká nerovnováha a můj nervový systém to nezvládá a proto jsem vyspělostí tak o rok zpět. Co myslíte Vy?


Odpověď zdravotníka na dotaz: Muj psychický a fyzický vývoj

Četla jsem si diskusi: nad nejistotami ve Vaší sexuální orientaci jsme se již zde důkladně zamýšleli a podle našeho názoru zde problém nemáte žádný. Vzpomínám si, že jsme se také bavili o Vaší potřebě více poznat sám sebe, která se za tímto zřejmě skrývá. A dnes se jádro věci konečně ukázalo! Celých osm let jste musel čelit šikaně. To je nepředstavitelná životní zkouška. Poradila bych Vám jednu jedinou věc. Vyhledejte ordinaci psychologa nebo psychoterapeuta. Služby bývají placené, ale také na pojišťovnu. Pomůže Vám Vaše traumatické vzpomínky lépe pochopit a jednou provždy uzavřít. Něco nového se sám o sobě naučíte a sám sebe tak mnohem lépe poznáte - to je něco, v čem budete jako ryba ve vodě. Uvidíte. Jděte do toho!


Odpovědi návštěvníků stránek:

28.8.2010 21:31:24
ZDENĚK: Vzal jsem si to jako koníčka, věnovat se tu klukům, kteří mají trauma, že mají pomalejší pubertu, než vrstevníci. Tak tedy: Máš-li už od 13 let ejekulaci, už tehdy Ti také začalo houstnout ochlupení a od 14 mutuješ a rostou Ti vousi, pak žádné tělesné potíže nemáš, jen musíš respektovat, že každý jsme jiný, u někoho ta hypofýza (podvěsek mozkový) nastartuje pubertu dřív, u někoho trochu později. Ano, jsi o rok "zpožděný" za středoevropským průměrem, ale v 17. už se to nepozná. Není to vůbec ovlivněno nervovým systémem. Tvoje potíže jsou tedy ryze psychické. Sám jsi je popsal, sám víš, že se trápíš zbytečně, přehnaně se kontroluješ, ale neumíš se toho traumatu zbavit. Možná tě negativně ovlivnilo, že se Ti kluci v 7. tř. posmivali. Myslíš, že je to tak strašná vada, když je někdo o rok opožděný? Vždyť už i dnes jistě tví 15-letí vrstevníci mají víc rozumu než před 2 roky a hodnotí Tě podle úplně jiných vlastností. A jistě znáš některé děvče, které není např. v "horních partiích" tak vyvinuté, jako její kamarádky, a přesto je mnohem krásnější. Neboj, i já jsem se trápil, 1. ejekulaci měl skoro v 15., a taky ze mne vyrostl chlap. Rád zpívám a věřím tomu, že příjemný bariton s velkým rozsahem mám právě díky pomalé mutaci. Tak hlavu vzhůru, kadete!


28.8.2010 21:49:15
A ještě jednou ZDENĚK: Tvé trauma není tělesné ale psychické. To se krátce řešit nedá a na delší promlouvání do dušičky tu není dost místa. Hlavu vzhůru, kadeti!


mlok - 28.8.2010 21:57:59
S tim si hlavu opravdu nedělám...Když si přečtete jiné příspěvky ode mě tam poznáte co mám za problémy...řešil jsem (a někdy se nad tim ještě zamyslim) jesli nejsem homosexual, transvestita, transexual, pedofil, fetišista atd...


mlok - 28.8.2010 21:58:46
Jinak jsem si prošel 8 roční šikanou jak fyzickou tak psychickou


28.8.2010 22:03:55
Máš těch broučků v té své hlavě nějak moc. Nic tím nezkazíš a takové alespoň písemné popovídání Ti může jedině prospět.


mlok - 28.8.2010 22:09:08
Vůbec Vás neznám a i když mě to láká Vám tam napsat tak to nejspíš neudělám...na rozehnání chmur a broučků tu jsou psychologové...


28.8.2010 22:16:31
Já vím, z čeho mě teď asi podezříváš. Ale i kdybych byl to, co Tě napadlo - čeho se bojíš? e-mailem Ti snad říť nenatrhnu...


mlok - 28.8.2010 22:32:43
Ok možná pozdějš napíšu...Ale mě zajímá hlavně odpověd vyškolenejch odborníků se zkušenostma což jsou psycholožky a pár známých ze sexusu..


28.8.2010 22:43:12
Vytáhl jsem si Tvé minulé dotazy a řekl bych, že Tvůj hlavní problém je sebestřednost. Moc se pozoruješ a zkoumáš, skoro mi to připadá, jako psychický hypochondr. (bez urážky, prosím, je to jen konstatování). Névím, jaké máš koníčky a jak moc Tě zaměstnávají. Ale přátel asi moc nemáš. Možná jim právě vadí ta Tvoje sebestřednost. Je správné, že hledáš pomoc u odborníků psychologů. V této poradně ji ale nenajdeš, je tady na to málo místa. Ikdyž odpovědi tady v "psychologické poradně" se mi zdají na vyšší úrovni, než co píše porodní asistentka Kačenka na urologiské dotazy. Ale jako vždy - Hlavu vzhůru, kadete!


28.8.2010 22:45:22
Moc sa riešiš a pozoruješ... si podľa mňa na svoj vek dosť vyspelý, aspoň ako hodnotíš sám seba, máš riadne sebahodnotenie - na svoj vek.. menej sa pozoruj a ži!!! myslím, že ťa najma poznačili sociálne traumy v kolektíve, cítiš sa naďalej mimo a iný... ale nie si! Len si to mal ťažšie, zabojuj, vzdelávaj sa, užívaj si roky... všetko sa v tebe vyvíja, nič nie je dozreté - veci, po ktorých pátraš sa časom vyvinú... buď trpezlivý, v tvojom veku som ja nevedela, kde je sever a ani som si toho nebola vedomá... nechci vedieť o sebe všetko teraz, máš na to celý život... pracuj na sebe, aby si bol dobrý chlap, to je najdoležitejšie:-)


mlok - 29.8.2010 19:32:02
A k tomu bych chtěl říct, že když jsem si přečetl článek např o homosexualovi a bylo tam něco stejného co prožívám já nebo jak to cítím já a nebo měl stejné dětství atd tak hned dostanu strach a bojím se že mě potká to co jeho...


29.8.2010 20:23:46
ZDENĚK: Přece už musíš vědět,a mít v tom jistotu, jestli jsi hetero- homo- nebo bi-. Tedy jestli tě přitahují a vzrušují některé dívky, někteří chlapci nebo některé typy z obojího pohlaví. Případně jestli jsi se už do někoho z děvčat či z chlapců pořádně zamiloval. V tom už musíš v 15 letech mít zcela jasno. (no, kdybych chtěl být zlý, řekl bych, že soudě dle tvých příspěvků, vroucně miluješ jen jednu osobu na světě, a to sám sebe. Ale tomu já nevěřím)


mlok - 29.8.2010 22:21:32
Jistotu? No v mim věku o tomhle přemýšlí dost lidí!


30.8.2010 4:07:05
Já Ti furt nerozumím: Přece, když se mi někdo líbí, když mě přitahuje, když mě sexuálně vzrušuje či dokonce když se do někoho zamiluju, tak mám JISTOTU, co k němu cítím, ať je mi 10 let nebo 100! ZDENĚK


mlok - 30.8.2010 9:51:24
Tak ano už několikrát se mi hodně líbila holka a chtěl jsem něco víc a cejtil jsem tu lásku,ale pořád to neni to co o tom řikaj mí 17ti letý kámoši a kámošky..Ale ted mám kámoše, ke kterýmu sice tu lásku necejtim, ale vim že ho mám hodně rád a strašně se těšim když za nim někam jedu nebo mám lepší náladu, když spolu kecáme přes skype...Když si to vezmu a byla by v tom láska a sexualní vzrušení tak si myslim, že by to bylo ono co řikaj ty kámoši...A do toho sem si udělal na internetu profesionální horoskop a tam mi vyšlo, že nelze vyloučit homosexualní orientaci(vyšlo to i mí babičce)...Když sem se uklidnil (díky této poradně) a řek sem si že to je otázka času, kdy přijdou ty pravý zamilovanosti co maj mí starší kamarádi tak sem se začal zajímat o něco jinýho do toho pak vlezl i takovej jednovečerní románek s jednou holkou a chtěl sem o ní bojovat protože řekla že si myslí že se k sobě nehodíme a já chtěl bojovat a pořád sem si četl SMS od ní...POzději se mi zdálo o tom jak kluci vyhráli na nějákym automatu peníze prostě v tom snu jsem viděl padat mince...Ve snáři je napsáno že to znamená že si dělám zbytečné naděje...A to mě ted dovází k zamyšlení, jesli si dělám zbytečné naděje o tom jesli se to všechno vyvrbí samo a nebudu homosexuální a nebo že si dělám zbytečný naděje u tý holky...


30.8.2010 12:29:26
Po stránce citové v tom opravdu ještě můžeš mít zmatky. Prostě to pravé zamilování "až po uši" ještě nepřišlo. Po stránce sexuální, tedy toho, kdo tě sexuálně přitahuje, jaké tělo se ti líbí, už bys měl mít jasno. Píšeš tu zcela otevřeně, proto se i já přiznám, že jsem bi-. Zjistil jsem to asi druhý den, kdy jsem nastoupil na průmku (oj, to je dááááávno). Že se umín zamilovat, (zatím jen dětsky) do holčiny, jsem poznal už v 7 třídě. V šatně SPŠ jsem ale potkal nového spolužáka - štíhlý, jemná snědá pleť bez uhráků, chmýříčko pod nosem a mluvil takovým kouzelným hlasem, už ne dětským a ještě ne chlapským, nepřeskakujícím mezi dvěma oktávami... Od té chvíle mám jasno, čím mě to příroda postihla, a zamilovávám se střídavě do žen i do chlapců, většinou tak mladých, že cokoliv tělesného si s nimi začít by bylo nezákonné. Prožívám při tom dost fantazie i trýzně, ale trápit se kvůli některému se mi stalo potěšením. (zdeněk)


mlok - 30.8.2010 15:25:30
já se zamiloval jen do děvčete...přesně před rokem...Chtěl jsem s ní být až do konce života...když jsme se přestali vídat tak to přestalo být tak velký...potom jsem chtěl spousty holek ale spíš jen do postole byl sem vyhlášenej třídní uchyl...potom jsem něco podobnýho akorát ne tak silnýho cítil tenhle rok v květnu a trochu ted ke konci prazdnin...


30.8.2010 16:17:14
Mloku, řekl bych, že co se týče Tvé sexuální orientace, JSI NORMÁLNÍ. Nepochopil jsem jen, proč Tě ve třídě pokládali za úchyla. To je normálka, že s mnohem více dívkami chlapec i muž zatouží být jen v posteli, než do kolika se doopravdy zamiluje. Láska je proto tak krásná, že je vzácná. A ty se do ni nenuť. Čekej až přijde sama, až sám neomylně poznáš, že právě ONA a jenom ONA je ta, pro kterou chceš vše dát a vše obětovat. Ne, to není fráze z nějakého románku, to si musí každý prožít na vlastní kůži. Já Ti takové krásné vzplanutí ze srdce přeji (Zdeněk)


mlok - 30.8.2010 17:22:36
Děkuju Vám...Taky Vám a všem co mi pomohli přeju hodně štěstí a ať jsou štastní...


mlok - 31.8.2010 19:28:30
Jinak je mi dobře už mě všechno přestalo trápit i když nad něčim se zamyslím, ale doufám v to, že sem ještě mladej a experimentuju a nemám ve všem jasno a zkoušim všechno...Pomohla mi hodně moje sousedka vyrůstáme spolu už od malička a ani sem si neuvědomil že jsme si za tu dobu nikam nevyrazili...začali se u mě objevovat ty pocity strachu atd a tak jsme se šli projít a pokecali jsme o tom na lavičce...Abych řekl pravdu ta holka má obrovskej talent...A k tomu, že dokázala dostat její kamarádku z toho aby se zabila a k tomu usnadnila život jedné spolužačce která lítala v drogách si myslim že dělá správně, že se bude učit psychologii...


31.8.2010 20:11:38
Dobrý večer, Mloku. Určitě je to děsně fajn žába. Vidíš, když se člověk porozhlédne (a nekouká stále jen sám do sebe) vždycky najde někoho, s kým si porozumí. Třeba se z toho vyklube brzy láska, třeba "jen" přátelství. To "jen" píši do úvozovek, protože ono nebývá tak bouřlivé jako láska, taky ale tak prudce neshoří, vydrží léta a člověk ví, kde má záchytný bod, kam se může obrátit, potřebuje-li pomoc, a naopak - ví, že má komu sám tu svoji pomoc nabídnout a poskytnout. I to je důležité pro vlatní sebevědomí. Tak tu svoji kamarádku pozdravuj, přeji vám hezké společné chvilky. ZDENĚK.


mlok - 31.8.2010 20:35:29
Ona je na starší a má přítele...Jinak jsem Vám chtěl říct jesli něco neznamená, když na mě poslední dobou přijde představa, že se líbám s klukem a nebo že se s nim držim za ruku...Jinak pak mám otázku ohledně toho že můj kámoš kuli kterýmu vznikla ta moje deprese z homosexuality...On když byl mladší tak jel po holkách, ale poprví se zamiloval ve 13 do kluka a předtim se mu líbili dvě holky který chtěl jednu asi od 6ti let do 8smi a druhou od 9 do 14ti nebo tak něják...A to je taky jeden z důvodů proč se bojim že budu na kluky...


31.8.2010 21:31:17
Z toho, co zde píšeš, mi vyplývá, že jsi obojetný. Což zrovna já osobně nemám nárok odsuzivat nebo se toho štítit - jak jsem už napsal. Máš naději, že najdeš jednou ženu - životní partnerku, a s ní založíš normální rodinu. Že se někdy zamiluješ i do kluka, je smůla, protože je málo pravděpodobné, že to zrovna bude takový, který je schopen a ochoten Tvoji lásku opětovat. Ale určitě z toho neměj deprese. Vnitřní prožitek je stejně krásný, jako když člověk tajně miluje dívku. Já to vím z vlastní zkušenosti. (Zdeněk)


mlok - 1.9.2010 16:56:33
Aha...Když jsem byl malej tak už ve školce jsem měl svojí favoritku a to trochu přetrvalo do první třídy a představoval jsem si jak se líbáme atd...Potom se to přeneslo od první třídy asi do sedmý, kdy jsem jel jen po jedný a doufal že jednoho dne se mě zeptá jesli s ní nechci chodit a pak jsem se s toho chtěl něják dostat tak jsem se s toho dostal a potom jsem objevil masturbaci a narostl muj zajem o holky...V 8. třídě sem chtěl jen sex a řikal jsem si že jesli si s nějákou spolužačkou nevyspim tak jsem pro sebe slaboch...Byl jsem tak nadupovaný testosteronem, že jsem musel masturbovat 6x denně a měl jsem spoustu erotických snů ve kterých bylo cítit vzrušení atd...Začal jsem taky holky přemlouvat aby mi poslali svoje fotky a ve škole jsem jim pořád koukal do výstřihu...Byl jsem prostě nadrženej a přišli prázdniny a zamiloval jsem se...A pozdeji v listopadu do všechno začalo...Já se toho kluka zeptal jak přišel na to že je gay a měli sme spolu takovou konverzaci o tom a já začal pozorovat každý pohnutí svýho penisu při kontaktu s klukem, ale to nebylo ještě tak vážný...Moje mamka měla bouračku a já sem toho první měsíce využíval, ale to už jsem ten strach že budu homosexual měl a postupně začal narůstat a tak od května to jede pořád a začinaj mě přepadat takový představy když si to vezmu vždycky se mi líbilo holčičí tělo a byl jsem posedlej až moc ženskými nadry, ale vagina se mi nejak nezamlouva do ted a chlapský tělo mi v pornu přišlo takový slizský...Jak jsem dostal ten obrovskej strach tak zmizela chut na masturbaci a moje sexualní sny zmizeli...Ani ted nemám takovou potřebu jako dřív...Pořád si dávám otázky a jsem strašně pověrčivej, např. Jednou jsem si řekl, že snad je lepší být homosexual než tohle a měl jsem strach, že kuli tomu, že jsem to řekl budu...K tomu se přilepily ty pocity, že se s klukem líbám atd i když se mi to na jednu stranu hnusý a na druhou to mám v myšlenkách a mám pocit, co kdyby to bylo lepší než s holkou atd atd atd...Když jsem se líbal s holkou jsem měl pocit jako, že je to normální jako když bych dal pusu mámě, ale to mi na sexusu řekl jeden kluk, že to měl dřív taky a že když se ted líbá s přítelkyní tak má pocit že se vznáší...K tomu mám pocit co když to je lepší chodit s klukem atd..Nebo, že bych tak byl doopravdy štastnej...PANEBOŽE AŤ SEM NA HOLKY!!!


mlok - 1.9.2010 19:25:24
Jinak jsem Vám chtěl říct to, že si dokážu představit, že se líbám s klukem před rodičema a nebo že ho jdu domu představit atd...Ale to může být způsobené takovou věcí z dětství...Když jsem byl malej tak jsem měl i svoje favoritky z herecké branže např. určitě znáte pohádku Princezna ze mlejna...Tak do té jsem se taky zamiloval a nebo taky jsem zalézal pod peřinu a dával pusu na obrázek kde byla Dagmar Patrasová...A když to něják mamka zjistila tak si ze mě dělali srandu a to až do ted...A když jsem šel třeba s jednou holkou ven tak jsem se bál, že nás uvidí někdo z rodiny a nebo do kina a taky když na mě zazvonila nějáká holka vždycky sem zrudnul a dělal že mě to vůbec nezajímá rodičům jsem se o holkách vůbec nesvěřoval až ted když jsem začal mít ten strach...Proto jsem asi neměl chuť si představovat jak jdu představit holku


1.9.2010 19:26:45
Mloku, Tvoje zpověď je zajímavá, ale než něco napíšeš, přečti si, cos už tady napsal, aby ses nehádal sám se sebou: V 1.příspěvku tohoto sloupce - "...je mi 15 let ...jsem něják opožděnej, protože je to asi půl nebo třičtvrtě roku co jsem začal trochu mutovat a začali mi růst vousy...Když zavzpomínám, tak se mi kluci vždycky smáli, protože sem neejakuloval a neměl sem ochlupení ..." A nyní: "...V 8. třídě sem chtěl jen sex ...Byl jsem tak nadupovaný testosteronem, že jsem musel masturbovat 6x denně..." (kdo je tak moc nadupaný testosteronem, ten teprv nezačíná trochu mutovat) Ale k věci: Že ti tělo většiny chlapů i chlapců připadá "takový slizský", že představa o líbání, mazlení, natož vzájemném ukájení s nimi se ti hnusí, to ještě neznamená, že nejsi busexuál. Stačí, že se jen občas vyskytne takový jemnější (nikoliv zženštilý!) štíhlý chlapec s pletí, kterou by mu mnohá děvčata mohla závidět... A právě tak je to ve vztahu k dívkám: Většina jich pro člověka nic neznamená, jen pár jich je, že se tají dech. (že Tě zatím příliš nepřitahuje vagina, je možná dáno věkem - do toho dorosteš) Ale teď sis asi pomyslel, že se Ti snažím vnutit přesvědčení, že jsi bisexuál, třeba jen proto, abych měl kolegu . Já např vím, že mě přitahují určité typy bez zřetele na pohlaví, třeba z jedné rodiny, příbuzní, kteří jsou si podobní. Prozradím, že ve svém životě potkal pouze 4 kluky, do kteráých jsem se zamiloval až po uši a šíleně. Pozoruhodné je, že do toho 3. před 25 lety a do toho 4. letos - do jeho synovce... kluk je ale příliš mladý, nerozumíme si, neumíme najít společnou řeč. Je ale lepší zahltit svoji mysl tímto platonickým snem, než se o něco pokoušet s jeho mámou - sestrou toho 3., taky velice krásnou ženskou, která rozkvetla až teď ve svých plných letech. Tím bych jen rozbíjel dobře fungující rodinu, aniž bych jim byl schopem nabídnout něco lepšího, a to by bylo ohavnější svinstvo než teplit se s jejím mladičkým synem.


1.9.2010 19:32:29
K příspěvku 19:25:24 : Popisuješ věci, které jsou v dětství naprosto běžné a normální. Jen ty si to nějak moc bereš a děláš z toho příliš závažné závěry.


mlok - 1.9.2010 19:42:39
Jinak jsem Vám chtěl říct to, že si dokážu představit, že se líbám s klukem před rodičema a nebo že ho jdu domu představit atd...Ale to může být způsobené takovou věcí z dětství...Když jsem byl malej tak jsem měl i svoje favoritky z herecké branže např. určitě znáte pohádku Princezna ze mlejna...Tak do té jsem se taky zamiloval a nebo taky jsem zalézal pod peřinu a dával pusu na obrázek kde byla Dagmar Patrasová...A když to něják mamka zjistila tak si ze mě dělali srandu a to až do ted...A když jsem šel třeba s jednou holkou ven tak jsem se bál, že nás uvidí někdo z rodiny a nebo do kina a taky když na mě zazvonila nějáká holka vždycky sem zrudnul a dělal že mě to vůbec nezajímá rodičům jsem se o holkách vůbec nesvěřoval až ted když jsem začal mít ten strach...Proto jsem asi neměl chuť si představovat jak jdu představit holku rodičům a řikám Vám, že do ted bych to nedokázal...Potom Vám chci říct, že ted asi dva dny nemám vůbec chut na holky nemám chut s nima chodit a nebo představovat si že s nima spim...Jinak na serveru SEXUS, kde jsou na toto odborníci jsem se dozvěděl, že homosexuálními sklony si projde každý člověk, že je to normální jak třeba spalničky...Taky jak jste Pane Zdenku řikal, že jsem o rok opožděnej tak tomu věřim a docela mě to uklidnuje, protože všichni řikaj, že jsem neuvěřitelně za ty prázdniny vyrost a řikají to i příbuzní co sem u nich byl před měsícem, že sem dost vyrostl, mamka řiká že jsem i zmužněl a že mi rostou ramena k tomu jsem si všimnul, že ochlupení mezi nohama se mi rostáhlo trochu na stehna...Toto způsobujou hormony a tak je možné, že toto všechno je práce hormonů a, že toto homosexuální období je jen přechodný stav :-) Co myslíte??


mlok - 1.9.2010 19:59:23
Omlouvám se, že jsem to odeslal 2x, ale blbne mi net...jinak JÁ VÍM ŽE JSEM BISEXUAL TO MI 100% NEVNUCUJETE!!!...Kdy�%


1.9.2010 20:00:44
Především ti, Mloku, nabízím tykání, takže odteďka - "Zdenku, TY". Neboj se, nemá to nic společného s tou mojí bi- orientací. Napsal jsem přece, že mě většina kluků vůbec nezajímá a ten, koho znám jen z internetové korespondence, je prostě pro mne neutrál. Pokračování za chvíli, až si zas ujasním myšlenky (Zdeněk)


1.9.2010 20:15:14
Ta teorie o projití každého homosexulním obdobím, je zajímavá. Vždyť kluci v letech školáků, ještě před pubertou, si spolu hrají, vzájemně si dráždí přirození, jeden druhého učí "drandit si brko" (mne to naučil o rok starší kámoš, když mi bylo 8. Ale pravidelně jsem to pak neprovozoval, ono se muselo dost dlouho "drhnout" , pak to trochu zabrnělo - a šlus. Až těsně před pubertou jsem začal pravidelně jednou za 2 - 3 dny masturbovat a za pár týdný vyšla první kapička, což považuji za vstup do puberty. To už mi ale bylo skoro 15.). U kluků to ale je puze uspokojování zvědavosti a pohlav.pudu. Není to doprovázeno citovým vzplanutím. Naopak, citové vzplanutí k děvčátku, avšak bez jakýchkoliv pokusů o sexuální sblížení, je taky v těch letecgh normální. I děvčata, dvě kamarádky, mívají někdy fyzický kontakt. Já myslím, že to tak příroda zařídila, aby se nezralé děti nepokoušely o styk mezi chlapcem a dívkou, vábí je si to raději zkusit s kamarádem stejného pohlaví. Tím pádem by homo- či bi- bylo vlastně jen přerůstáním tohoto pudu do dospělosti.


1.9.2010 20:28:35
Odbočka: Přečti si nejnovější dotaz v rubrice Ejekulace - "Opakovaná předčasná ejakulace" No to je vodvaz, co si někteří puberťáci o sobě myslí.


1.9.2010 21:15:45
Pro dnešek dobrou. Zdeněk.


PhDr.Burdova [Psycholog] - 2.9.2010 9:35:18
Zdeňku. Vstoupím do toho. Taky si čtu pečlivě všechny Mlokovy komentáře. Mlok má všechny projevy normálního mladého heterosexuála. Jen to více zkoumá a jeho strach každou myšlenku na homosexualitu nafukuje. Jak Vám psal, myšlenky na své homosexuální skolny jsou pro něj těžko přijatelné, v podstatě se toho děsí. A navíc v jeho případě ani nemá čeho!!! Děkuji za to, že budete jeho komentáře již číst dále vnímavěji. A že toto, pro něj ÚPLNĚ ZBYTEČNÉ téma, vynecháte.


mlok - 2.9.2010 16:08:17
Já nevím co na to říct, protože všichni jste ochotní to řešit...Moc Vám děkuju...nemám slov..:-)


2.9.2010 16:21:43
Dobrý den. Slibuji paní Lence, že toto téma tedy nebudu už otvírat, pokud o tom sám Mlok opět nezačne. Chápu též, že jsme přešli do čistě bilaterární debaty, která už s touto poradnou má málo společného. Když jsem však nabízel pro tuto zajímavo debatu a pomoc soukromou e-mailovou adresu, byla mi nabídka smazána. Zdeněk.


mlok - 2.9.2010 16:43:08
Vy to chcete rušit? Škoda :-(


2.9.2010 17:39:10
Nazdar Mloku. To byl dotaz na paní Lenku, nebo na mne? Zdeněk.


mlok - 2.9.2010 19:25:24
Na oba...


2.9.2010 19:51:29
Já rozhodně končit dialog nechci. Dnes už si s málo kterým 15-letým člověkem takto popovídám. Už se mi - a jim asi taky - těžko překonává ten věkový rozdíl. (Zdeněk)


mlok - 2.9.2010 19:55:35
Napíšu ještě něco ohledně toho...Jak si řikal, že můžu mít v tomhle věku bordel v citech tak je možné aby se mi ted líbili víc kluci už se mi to asi 3x stalo, ale mě to přijde divný...Je pravda, že vždycky se mi líbili holky a ted najednou i kluci a když jsem byl na discotéce tak se můj zrak upoutal na jednoho kluka...hodně se mi líbilo jak tancuje jak vipadá vlasy obličej atd dokonce se objevila ta představa, že bych ho chtěl držet za ruku...Takle silný jsem to k holce neměl nebo si to možná nepamatuju, ale ještě o prázdninách jsem se za klukem ani neohlídnul a ted jsem se nad tím začal zamýšlet a je to zpátky...O prázdninách mě oklouzlila ta holka kámoš mi nabízel at si najdu nějákou jinou ale já žádnou jinou nechtěl...ale ten kluk mě vzhledově okouzlil mnohem víc :(...


2.9.2010 20:28:14
Takže pravdu mám přecejen já a ne paní psycholožka. I já jsem do 15-ti, vlastně skoro do 16-ti nevěděl, že jsem "na kluky", líbila se mi, dokonce mě vzrušovala některá děvčata, až ten 2.září toho roku, kdy jsem vstoupil na průmku, mi odhalil holou pravdu o mně samotném. Čili: Ty nemůžeš sám sebe přesvědčovat a vtloukat si do hlavy, že jsi hetero-, ale ztotožnit se s tím, že jsi bi-. Můžeš si 100x opakovat "já jsem na ženský, kluci mě nezajímají", a on se přece objeví nějaký a ty rázem poznáš, že v tom lítáš a budeš v tu chvíli šťastně nešťastný, že v tom lítáš, a nebudeš nikoho jiného chtít, jako jsi nechtěl jinou dívku, než tu, o níž se zmiňuješ. Zkrátka, netrap se tím, ber to jako fakt. Ostatně, je 50/50, že příští Tvá láska bude nosit sukni a podprsenku. Zdeněk.


mlok - 2.9.2010 20:32:58
Zajimavý je jen to, že v mim věku to měl jeden kluk ze sexusu taky a kluci mu připadali roztomilý atd holky ho vubec nezajimali a ted je štastnej ze svojí přítelkiní a řiká, že tim čim prošel on projde každý pátý kluk..


2.9.2010 20:45:18
V tom sexusu se nějak neorientuji. Pomůžeš mi? Zrovna jako některé zkratky, co mladí používají v chatu. Třeba to -D: , noby ty jsi v jednou dnešním příspěvku použil zkratku OMG. Co to znamená? Taky jsem si nějak neporozumněl s facebookem, ale dobře mi jde skype, to je děsně jednoduchý (grafika. Fonii nepoužívám). Tak mi prosím Tě pomoz, mně, vetchému starci. Zdeněk.


mlok - 2.9.2010 20:52:45
www.sexus.cz OMG - Oh my got = Oh muj bože Facebook je složitější měl jsem taky problem... Jinak k tomu rozhovoru...neni možný, že jsou to všechno jen hormony?


2.9.2010 20:59:52
A ještě teore, kterou jsem si vytvořil, jak vznikla moje úchylka, když jsem ještě nevěděl, co tvrdí doktoři - že sex.orientace je vrozená a zvenčí neovlivnitelná: Mněl jsem od 1.září, co jsem vstoupil do 8.tř. až skoro do konce 9. mindrák, že jsem méně vyspělý než většina spolužáků, což bylo u mne nápadnější vzhledem k výšce postavy. V tom mindráku mě utvrzoval můj nejlepší kámoš, pro něhož, i on pro mmne, bych jink do ohně skočil, až na to, že se na mne právě kvůli tomu vytahoval (jen mezi čtyřma očima, nikdy ne před ostatními) A já od té doby začal fandit právě těm mladším klukům, u nichž se taky puberta opožďovala oproti ostatním, dokonce jsem u některých vycítil, že se kvůli tomu trápí. A navzdory pánům učencům jsem o tom přesvědčen dodnes. Můj nejnovější "velká tajná láska" mi to jen potvrzuje.


mlok - 2.9.2010 21:05:24
A kdy ses naposled zamiloval do ženský?? Jinak na otázku mi nebylo zoodpovězeno :D


2.9.2010 21:05:48
Ta otázka na hormony je trochu zjednodušeně položená. Nejsou to "jen" hormony. Ty hormony ovlivňují intenzitu pohlavního vzrušení, nikoliv však orientaci a už vůbec ne, která dívka (nebo chlapec) jaký typ se ti líbí a jaký vůbec ne. Důkazem je kastrace: Když si najdeš na internetu něco o kastraci, dozvíš se, že ta utlumí sexuální vzrušivost (tedy: kastrát si rozmislí, jestli má kvůli svému pudu riskovat léta kriminálu, která jsou na misce vah pro něho mnohem těžší než ta realizace pudu), ale nezmění samotnou jeho orientaci.


mlok - 2.9.2010 21:12:02
jo...Spoustě mejch kámošů se líbí stejné pohlaví, ale to okouzlení nevim...Sakra! já chci bejt normální :-(


2.9.2010 21:12:49
Skoro taky letos: Ten kluk tím, že na sebe upoutal bezděky moji pozornost, zabránil, abych se pekelně nezamiloval do jeho mámy, kterou jsem po letech znova objevil a všiml jsem si, jak je teď krásná. Chudáček, ani netuší, že tím možná zachránil vlastní rodinu od pohromy. (představ si ten nádherný námět na román či seruál: Chlapec se objetuje a dobrovolně je po vůli polo-úchylovi, jen aby tím zachránil mámu od nevěry a rodinu od rozvratu - ha,ha,ha)


2.9.2010 21:13:36
A co znamená - :D ?


mlok - 2.9.2010 21:16:33
:-)usmívající se obličej :D chechtající se obličej :-( mračící se obličej xD záchvat smíchu :-* pusa...


mlok - 2.9.2010 21:23:51
Já budu doufat, že mě to přejde jako toho kluka..


2.9.2010 21:27:06
Jasně: je to odvozeno od záznamu smajlíků. Takže kdybych se podíval do skype, o němž jsem tvrdil, že ho ovládám, nemusel jsem se blbě ptát - -(


mlok - 2.9.2010 21:28:40
Každej se to musí nějak naučit ovládat...


2.9.2010 21:28:48
Já Ti přeji, aby se Ti Tvé přání splnilo, ikdyž osobně si myslím, že by ses měl vnitřeně připravit na tu střídavou variantu a netrápit se tím. Dá se s tím žít.


2.9.2010 21:33:18
To "naučit ovládat" jsi myslel na svoje city nebo na moje ovládání internetu? Nemysli, nejsem tak přestárlý uživatel, který se dva dny před funusem naučil zapnout počítač a napsat dopis ve wordu. Dělám na tom už 10 let, excel znám jako málokdo a divil by ses, jaké umím obrázky v corelu (ale i v obyčejném wordu). I najít googlem umím leccos.


mlok - 2.9.2010 21:33:58
:-( To mě mrzí :-( ale kdybych byl na kluky tak se mi přece zdají sny o nich a nezdá se mi jak chodim s holkou a dříve i vzrušením nabité sny jen s holkama...Kluci by se mi začali líbit dřív a ne až v květnu tohohle roku, je možné, že jak je to nové tak mi to přijde silnější (to okouzlení) než u holky, u kterých se mi to děje nějákou tu dobu..nebo snad ne?


2.9.2010 21:46:37
S těmi sny to není tak jednoznačné - právě to, co je nové, se ve snech odrážívá se zpožděním, třeba i několika let. Já bych Ti spíš doporučoval, abys na tom furt nešpekuloval a nechal to, jak to přijde. Ať je to tak nebo tak - vůlí na tom nic nezměníš, to prostě nejde.


2.9.2010 21:56:54
Vidíš, vzpomínám si, na svůj jeden sexuální sen někdy ze začátku 7. třídy, tedy dávno před svojí (opožděnou) pubertou. Už jsem Ti výše psal, že jsem se zamiloval do jisté Zdeničky. Tehdy se mi ale zdálo že souložím (!!! ve 12 letech!!!) s její kamarádkou, jen mi bylo divné, že já jsem dole, ležím naznak, a ona je na mně. Nemohl jsem ještě tušit, že tato poloha se taky používá a říká se jí "na koně". Později jsem ve snech vystřídal již několik partnerek, ale nikdy ne těch, s kterými jsem skutečně spal. Taky se mi párkrát zdálo, že jsem se miloval s klukem a "kouřil" mu, ale to jsem si vždy uvědomoval, že se mi to jen zdá a že si mohu tedy cokoliv dovolit. Je zajímavé, že se mi někdy zdává, že kouřím sám sobě, v tom případě ale nevím, že je to jen sen, a divím se, jakto, že jsem to dřív neuměl, tak se ohnout, když je to tak snadné -DDDDDDDD.


3.9.2010 8:34:35
SOS! Mloku, teď zas já potřebuju pomoc a útěchu, bulil bych jak želva: Ivánek se mnou nemluví, nezdraví, když mě potká, natáhne hubu jak medvěd pyskatý. Uvědomuji si, že i mamina, když jsem s ní naposledy mluvil, asi před 14 dni, byla dost upjatá a odměřená. A já teď mám černo, to mám z toho, že si tak libuji ve vlastním bolestínství a melancholii - tak, teď jí mám, co hrdlo ráčí, mohu si to užít! (Zdeněk)


3.9.2010 9:04:41
P.S., aby bylo jasno: Nejde mi o nic jiného, než o SLOVNÍ komunikaci.(Z)


PhDr.Burdova [Psycholog] - 3.9.2010 13:55:07
Tak tedy shrnuji: Mlok heterosexuální být TOLIK CHCE a navíc i JE. (Stačí si přečíst to, co doposud k problému napsal.) Orientace se vytříbí nejdříve po 20 roku věku, do té doby jsou normální i (dech beroucí a strach nahánějící) zakoukání a sny o témž pohlaví.


PhDr.Burdova [Psycholog] - 3.9.2010 13:55:25
Nyní, co říkají k problému odborníci. BISEXUALITA NEEXISTUJE. Je buď heterosexualita nebo homosexualita. To, co se zdá jako bisexualita, může být potlačená homosexualita, když je těžké si ji přiznat.


PhDr.Burdova [Psycholog] - 3.9.2010 14:02:22
Za třetí jdu apelovat na Vaši morálku, milý Zdeňku. Připadá Vám v pohodě popisovat 15-letému klukovi například svoje erotických sny a představy? Mě ne.


3.9.2010 14:30:30
Paní Lenko, děkuji, že se věnujete i mým problémům, momentálně bych asi pomoc potřeboval, ikdyž s Vámi nesouhlasím: 1: Bisexualita existuje. Já JSEM bisexuál. Jak mi jinak vysvětlíte, že se citově mohu zamilovat do některého chlapce, vzrušuje mě jeho tělo, ale také mě vzrušuje tělo některé dívky či ženy (citovou lásku k ženám už jsem dávno vzdal, já jim nerozumím a neumín v nich číst) 2: Pokud chcete apelovat na moji morálku, vynadejte mi především za ten můj vztah k -náctiletému chlapci a zároveň k jeho mámě - vdané ženě v dobře fungujícím manželství, kterýžto cit ve mně roste zároveň s tím, jak cítím, že se vzdaluji od syna. Co se týče snů - vůbec nepovažuji za nemorální, když je vyprávím 15-letému muži ("nadupanému testosteronem"- jak sám tvrdí), který mívá taky erotické sny. Nebo myslíte, že bych ho mohl "skazit" třeba tím, co se mi zdálo ve 12 letech? A ještě něco mě právě napadlo: Není ten můj momentální cit ke dvěma příslušníkům téže rodiny podvědomně podnícen absencí vlastní rodiny a podvědomou touho po ni?


mlok - 3.9.2010 15:09:01
Tady nejde o mě ale představ si že sem vejde maminka, která chce probrat něco o opožděné pubertě její syna a když vidí to že tu píšeš jaké máš sny tak je to divné :D ale tim nechci být proti tobě...Jinak pani doktorko když si to vezmete málo co v přírodě je černé nebo bíle...Když o sobě řekne člověk, že je heterosexual tak to myslí tak, že je na ženský, ale ve skutečnosti je bisexual, protože neni chlapa, kterýmu by se někdy kluk nezalíbil...Navíc tělo chlapa obsahuje jak hormon mužský tak i trochu ženského a díky němu se tvoří kamarádství mezi kluky...Takže pravý Heterosexual by se nikdy nekamarádil s klukama, nikdy by si nepomyslel, že nějáký kluk je pěkný atd atd...Nebo aspon tak mi to bylo řečeno, ale vy jste vyškolená...


3.9.2010 16:08:01
Ahoj, Mloku. Teď jsi mě potěšil. (předpokládám, že když vrznou dveře, stačíš pohotově kliknout na ikonku v pravém horním rohu. A že maminka neví, že jsi Mlok. Pak si klidně může i v Omimine hledat sam, co ji zajímá - Tvoji korespondenci těžko odhalí) Ale k věci: S těmi hormony druhého pohlaví - nevím, jak moc máme my muži v sobě ženských hormonů. Vím jen, že každá žena má v sobě více či méně testosteronu a podle mně je nejkrásnější právě ta, která má v sobě ten správný poměr pohlav. hormonů, která má v sobě i co-si klučičího. Nesouhlasím však s Tebou v tom, že by klukovské či chlapské kamarádství měly na svědomí ženské hormony. Vím to - nejlepší, nejvěrnější a nejspolehlivější kámoši byli pro mne právě ti, kteří podle mého vkusu vůbec nebyli hezcí, nepřitahovali mě a představa, že bych se s nimi "teplil" mi destabilizuje žaludek. (Zdeněk)


mlok - 3.9.2010 17:34:50
Tady jde o to, že i při kamarádství musí blejsknout jiskra jako při lásce...Akorát trochu slabší...Třeba když jsem se před rokem poprví vážně zamiloval...Tak jsem to poznal už na dálku a nejdřív jsem si myslel, že to je kamarádka a pak se ukázalo že je to uplně cizí holka...V tu chvíli jsem cítil, že se s ní chci poznat...A dopadlo to jak to dopadlo...


3.9.2010 17:46:18
Nene, v kamarádstí žádné sexuální prvky nejsou. V lásce kamarádství, to ano. Správný a trvalý milostný vztah musí být zároveň i kamarádský, aby byl pevný a vydržel, jinak rychle shoří a zbyde popel. Mloku, přiznej se, že ty jsi nikdy pořádného pravého kámoše "na život a na smrt" neměl, že nevíš, "o čem to je"? (fuj, ta móda "o čem to je" už mi dlouho leze krkem)


3.9.2010 17:55:56
A teď zas o mně: Psal jsem tu ráno, jak jsem upadl do neštěstí a splínu. Čekal jsem, že se budeš snažit mně utěšovat, abys taky poznal, jaké to je, snažit se pomoci jinému. Bez vědomí, že je člověk někomu užitečný, že dokáže druhému pomoci a potěšit ho, je život děsně chudý. No, už mě ta ranní melancholie trochu přešla. Třeba jsem si věci maloval moc černě, třeba se Ivan jen špatně vyspal, on je děsně náladový, třeba byl naštvaný, že prázdniny jsou fuč a musí se do školy, třeba ten kluk ani nestojí za to, aby se pro něj člověk trápil - hezkých a navíc mnohem charakternějších a kamarádštějších kluků je přece spousta, třba když ho pustím z mysli, otevře se mi v ní prostor pro jeho mámu... Ale tohle všechno, nebo něco úplně jiného, jsi měl napsat ty mně, ne že si to já mám vymýšlet sám (Zdeněk)


mlok - 3.9.2010 18:09:26
To se omlouvám něják jsem to nepostřehl...Já nevím kdo je ten Ivan (typuji synovec toho kluka a jeho máma se ti líbí) Kolik mu je? Kolik je tobě? nic nevím...Jaké jsou v tom vztahy...


3.9.2010 18:35:20
Ano, je to tak. A chceš, abych Ti prozradil, kolik mu je? Budeš se pak se mnou ještě bavit - s takovým zvrhlíkem? On je totiž ještě o trochu mladší než Ty, ještě chodí na základku. Ale opakuji: Já nehci žádný tělesný kontakt s ním. Chi se s ním jen bavit a třeba si hrát, jako jsem si hrával s oddílem dětí, když ještě ta jeho máma chodila do školy a patřila k nejvěrnějším členům oddílu, který jsem vedl.


3.9.2010 18:42:46
Jinak: "Ivan" se nejmenuje, nemohu tu uvádět pravá jména, co kdyby sem vstupoval i někdo ze sousedů, přátel či příbuzných a dal si to do souvislostí. Zvolil jsem si tady kalendářní ména těch dnů, kdy jsem se s tou kterou postavou seznámil nebo zjistil, že jsem jí beznadějně propadl: Ivan (4.4.) Jeho strýček je Bořek (12.8. - hezké jméno, že, hezčí, než jeho pravé jméno). Jen nevím, jak mám přejmenovat maminku. Tu jsem totiž poznal při jedné dobrodružné večerní hře pro děti 2.listopadu. Památka zesnulých by se ale na ni nehodila (:DDD)


mlok - 3.9.2010 18:45:17
Takže se dá říct, že jsi Pedofil?? Proč bych se s tebou neměl bavit...Každý má svůj fetiš


3.9.2010 18:48:23
A ještě musím uvést na pravou míru to, proč si to datum pamatuji: Ne, neboj vůbec mě tenkrát nenapadlo že bych se měl zamilovat do 11-leté holčiny, podobající se tyčce od stromku. To až dodatečně, nedávno, podle kroniky oddílu, kterou stále uchovávám, jsem zrekonstruoval že ta hra se konala 2.11., kdežto jejího brášku jsem poznal až napřezrok v létě.


3.9.2010 18:58:00
Fuj, představa pedofila ve mně budí odpor. Já bych neřekl, že pedofil: Ivánek už není dítě, už si šlápl do puberty, a já bych se v případě kluků nazval "puberťákofil", ale jen určité typy, a těm ty jejich rysy vydrží třaba i do 20 let, u někoho i dýl. Ten první můj "láska až za hrob", ne ten Jarda z prváku, ale až Jirka, kterému bylo 17 let, když já byl o rok starší. U děvčat je to trochu jinak, nyní třeba plně oceňuji zralý půvab ženy, jíž je 30+něco.


mlok - 3.9.2010 19:05:20
Tak je pravda, že jsem na začátku devátý třídy jel po sedmačkách a holky od nás ze třídy mě tolik nezajímali...A do ted se mi líbí ty holky...líbí se mi jak vypadaj a už jsou vyspělí...takže mají prsa, boky,....Je pravda, že poslední dobou to střídám a když jsem sledoval porno (omlouvám se) tak sem si kolikrát dal zralé ženy...a líbí se mi i malé holčičky...Je pravda, že jsem měl jednou asi 2 hodiny představu která mě trochu vzrušovala a to bylo, že jsem bosou nohou mačkal přirození mímu bratrancovi, kterýmu je 6 let :D...Jinak o prázdninách jsem se trochu zaláskoval do 16ti leté slečny...Takže nevim co si o sobě mám myslet


3.9.2010 19:20:36
Fajn, Mloku, budem se zas chvíli bavit o Tvých láskách. Já už se trochu dostával na tenký led. Nedivím se, že jsi koukal po mladších, to je přece normální - kluk zpravidla chodí s mladší holkou a ona ta některá 13-letá poupátka už začínají hezky pučet :D. Ale že se i 15letý kluk zaláskuje do hezké 16 je taky běžné, ba znám i případy, že mu tu lásku ta 16-ka opětovala. Ale s těmi 13-kami jsi mi připomněl jednu příhodu z tábora: Věruška byla na tento věk už hezky rostlá. Vedl jsem tehdy putovní tábor. U jedné vísky jsme navštívili bazén. ležím si hezky na písečku na znak a nechám děti pobíhat kolem, (ve vodě byl s nimi zrovna druhý vedoucí) Tu nademnou přejde ladně Věruška v plavečkách, já, jak se koukl vzhůru, vidím, jak se jí zpod plavek vinou po stehnech černé chloupky... Okamžitě jsem se musel přetočit na břicho a zůstat ležet. Zůstal tam pak v písku důlek. :DD. (tomu bráškovi jsi v té představě doufám mačkal nohou jen šulína, ne pytlíček - to bys byl zvrhlý saďour!:DDD)


3.9.2010 19:27:21
Já jsem ale prve nadhodil i otázku pravého kamarádství, přátelství s člověkem, k němuž necítíš žádnou sexuální vazbu, zato pouto pevné nad ocel, s nímž sdílíš mnohá tajemství i důvěrnosti třeba i o svých láskách a nejtajnějších pudech, ale hlavně - s nímž by ses rozdělil o poslední skývu i deku. Měl jsi už někdy takového kámoše?


mlok - 3.9.2010 19:57:47
Tak necejtil jsem u toho, že bych za něj dal život nebo bych se s nim dělil o deku...A sexualní přitažlivost taky ne...


3.9.2010 20:20:22
Dobrá: Za kamaráda člověk netouží dát i život, neláká ho ta situace, ale kdyby nastala, určitě by neváhal to udělat. To je ten rozdíl od lásky: Já vždycky, když jsem se zamiloval, ať do NI nebo do NĚJ, vždy jsem toužil pro NI(NĚJ) měco mimořádného udělat. Hlavně na začátku vztahu, když jsem ještě nevěděl, jak dát cit najevo.


4.9.2010 4:29:33
Krásné ráno. Myslím to jako přání těm, kdo to čtou, i jako konstatování vlastního stavu. Měl jsem zas jednou po dlouhé době krásný sen o svých dávných láskách. Mihnul se v něm Libor. Ten jezdil k nám na prázdniny a patří k těm mým Čtyřem Velkým Klukovským Láskám. A pak Taťána z Leningradu. Tam jsme byli na družební výměnné praxi od průmyslovky. Taťána byla nádherná dívka, o rok starší než já, a vzala si za "komsomolský" úkol mě zbavit panictví - vždyť to je nemožné, tvrdila, jak jsou ti Čechoslováci zaostalí, když v 18 letech ještě nebyli s holkou v posteli.:D


PhDr.Ondrejkova [Psycholog] - 4.9.2010 8:39:30
Mam pocit, že Vaša debata nikam neviedie, iba si tu opisujete svoje predstavy a Zdenek, mam pocit, že mloka pekne zneužívate. Lichotíte mu, ako ho počúvate a chápete a vnútorne Vás to uspokojuje a pri niektorých otázkach sa obávam, že ten tenký ľad už pod Vami ani nie je. Mlok, odporúčam Vám obrátiť sa na odborníka, ktorý svojimi otázkami Vám pomôže v tom, aby ste sa sám poznal a rozumel svojim pocitom a nebude mať potrebu Vás vťahovať do vlastných problémov a plus zvrhlých predstáv. Táto debata so Zdenkom iba slúži na pokecanie si a filozofovanie pre Vás a pre Zdenka je to zábavka. Takže mlok, ak sa chcete naozaj spoznať, chodťe za odborníkom, ktorý sa nebude pohybovať na tenkom ľade, ale bude presne vedieť ako Vám pomôcť.


4.9.2010 10:51:41
Mloku, prosím Tě, navrhni nějaký jiný komunikační prostředek. Nedivím se, že naše debataje tu na obtíž, protože neplní funkci využití poradny. (oceňuji i serioznost paní PhDr. Zuzany OK, že Ti doporučuje obrátit se někam na odborníky. V této internetové poradně je opravdu hledáš marně.)


4.9.2010 13:43:14
Já myslel, že Paní Zuzana a Paní Lenka jsou opravdu psycholožky...


4.9.2010 13:50:41
Ten příspěvek "Já myslel, že Paní Zuzana a Paní Lenka jsou opravdu psycholožky..." je od Mloka, nebo od dalšího účastníka diskuse? Zdeněk


mlok - 4.9.2010 14:10:47
od Mloka :D Zpaoměl jsem se přihlásit...Koukám, že jsme tu rozjeli dost velkou diskuzi...Jinak moje jedna z posledních otázek je...Je normální, že se mi ted líbí víc vzhledově kluci než holky nebo né víc ale jakoby silněji...Jinak, když kluci ve třídě ukazujou na nějákou pěknou holku tak mě se nelíbí, ale mám jakoby svůj typ...O prázdninách se mi to taky párkrát prostřídalo, a ke konci se mi líbila každá holka, ale né tak silně a po klukovi sem se sotva ohlídnul a zajímá mě jesli se to urovná...


4.9.2010 16:02:25
Mloku, kladeš si tutéž otázku už po několikáté, což Ti nemám za zlé, je mi jasný, že Tě tato otázka dost pálí. Avšak zdejší psycholožky už Ti k tomu nic nového neřeknou a já asi tyky bych opět musel odpovědět to, co se jim líbit nebude. Proto bych vážně navrhoval, abychom pro své debaty využili mail. Adresu své nové schránky, která neprozrazuje moji identitu, jsem tu už uvedl, ale oni mi ji smazali. Asi uvádění adres odporuje pravidlům této poradny. Pokud tedy si chceme vyměnit adresy - jestli sis ji nestihl zapsat - musíme ještě jednou chtě nechtě porušit pravidla a domluvit se na čase, kdy tu budeme oba, abychom si ji stačili uložit dřív, než to zase smažou (můžeš si taky založit třeba nový e-mail, z něhož se nepozná Tvoje jméne. Naháda je vůl - co kdybys byl třeba náhodou můj soused? :D) Ale já doufám, že nám umožní přesunou se na jiné médium, budou rády, že se nás zbaví. :DDD


4.9.2010 16:12:10
A teď k Tobě: Je Ti 15, takže jsi asi teď po prázdninách přišel do prváku na úplně novou školu. Samé nové tváře. Je to obor, kde převažují kluci, nebo to je gympl? Zaujal Tě někdo z těch nových spolužáků? (Zdeněk)


mlok - 4.9.2010 16:30:34
do třídy se mnou chodí jen kluci...Ano zaujal mě hodně jeden...Líbí se mi jak vipadá, styl oblíkání, chování, usměv...A ve třídě nás je asi 27...


4.9.2010 16:53:07
Jasně. Jenže z toho, jak to píšeš, já nepoznám, jestli se Ti rozbuší "pumpa" a zrychlí tep, když ho potkáš, nebo jestli se Ti líbí jen jako vzor - oblékání, chování, řeči, jednání. Vždyť pro Tvůj věk je typické, že si hledáš nějaký vzor, většinou v starším kámošovi, ale může to být i stejně starý, který vypadá vyspěleji. Tohle bys měl sám u sebe rozeznat Ty. (Zdeněk)


4.9.2010 16:57:56
A protože jsi asi teď přítomen, napíšu ještě jednou tu adresu. Opiš si ji pro případ, že by ses přecejen rozhodl ji využít. - kadet2010@centrum.cz Neboj se, nechci Tě nikam lákat. Vždyť jsem už napsal, že se mi líbí tak jeden kluk z tisíce. A taky jsem napsal - elektronicky ještě nikdo nikomu konečník nenatrhnou :DDD (ale fuj: Anální sex je mi odporný)


mlok - 4.9.2010 17:02:25
Prostě se mi líbí...Líbí to nejde něják jinak říct...Prostě v něm něco je co se mi líbí...A vždycky když si ho všimnu tak se jakoby zaleknu, protože se bojim, že budu na kluky...Ale když pani psycholožka Lenka řiká že je to normální a že to chce čas...Jinak i ten kluk co jsem už o něm řikal...Tak mi povídal, že byl nakupovat se svojí přítelkiní a uviděl nějákýho kluka, kterej ho uplně vyřadil a nemoh se ani soustředit na svojí přítelkini...Moje mamka řikala, že v pubertě se taky koukala po holkách...


4.9.2010 17:16:14
Ano, třeba to tak je. Třeba to tak příroda zařídila, abychom si příliš brzy nezačínali kluci s holkama, proto člověk prochází tím "homosexuálním" obdobím. Hlavně se tím tedy netrap a nech věcem průběh tak, jak přijdou. A ještě jednou se ptám: Máš nějakého opravdu dobrého kamaráda, s kterým by sis mohl o problémech důvěrně povídat? (ne, nechci se za něho pasovat, na to je mezi námi hrozný věkový odstup)Člověk takového blízkého přítele vždycky potřebuje, a v Tvém věku dvojnásob.((a tu adresu si opiš a zkus napsat!!! - Zdeněk)


mlok - 4.9.2010 17:20:40
adresu mám...Mám kamarádku, které jsem se svěřil, potom taky mámu a tátu...A ty jsi říkal, že když si šel na střední taky si se zamiloval do kluka a ted řikáš že se ti líbí jeden z tisíce..


4.9.2010 17:34:51
Aha, taky si někdy odporuju. Toho Jarouše ze prváku na střední nepočítám mezi své Velké Lásky, jen taková malá, chvilková, avšak díky němu jsem poznal a měl jasno, co že jsem vlastně zač. (podrobnosti tu psát nebudu, paní PhDr to nemají rády) S tím číslem 1000 jsem to opravdu přihla, když použiji pouhé slovo "líbí", tak to v kategorii -náctiletých bude možná i 10%, takže každý desátý. No ale, čím jsem starší, tím má člověk i měkčí kriteria na ženskou krásu, takže musím přiznat, že v kategorii dívek, řekněme od 13 do 30 je dnes jen 10% těch, které se mi vysloveně nelíbí. Problém je jen v tom, že zamilovat se dokážu snáz do kluka. Já ženským nějak nerozumím, neumím v nich číst. (Zdeněk)


4.9.2010 17:41:14
Je hezké, že máš tak vynikající kámošku, že se jí můžeš svěřit se vším, i s tou obavou z menšinové orientace. Že má pro Tebe pochopení. Ale rodičům tohle zatím raději neříkej. Třeba je to opravdu jen přechodný jev - tak nač je zbytečně děsit. (Zdeněk) P.S. Teď jsem to zase asi přepísk na opačnou stranu. Tak řekněme, že se mi líbí každý 20. Ale jen "lébí", asi jako krásný obrázek či socha.


mlok - 4.9.2010 17:45:17
Rodiče o tom ví a když jsem s toho měl obrovskou depresi tak už jsem to nevydržel a řek jsem jí to...v tu dobu jsem byl zamilovanej do jedný holky a když jsem jí to řekl tak jsme to chvíli řešili a bylo to v pohodě ona proti nim nic nemá...Ale já nevim co bych si počal kdyby to nebyl přechodný jev...


mlok - 4.9.2010 17:49:04
Myslim mamku, že jsem to řekl jí a nic proti nim nemá...


4.9.2010 17:51:13
Mloku, blahopřeji Ti k jibilejnímu stému příspěvku. Určitě jsme udělali rekord stránek Omimine :DDD (Zdeněk)


4.9.2010 17:57:06
Opakuji, co jsem už napsal, ale asi se některé věci musí opakovat, aby se člověku vryly do paměti: Ty jsi napsal - byl jsem ZAMILOVONEJ do jedný holky. To znamená, že jsi schopen se zamilovat do holky! Ale to je výborný. Pak se vůbec nemusíš děsit a mít deprese z toho, že se umíš zamilovat i do kluka. Jsi schopen normálního vztahu s dívkou, ženou, založení rodiny. TO JE VÝBORNÝ - toho se drž, to si říkej a ber jako svoji dobrou stránku. Že máš vedle toho i nějakou další zvláštnost, z toho si vůbec nemusíš dělat hlavu. (Zdeněk)


4.9.2010 18:05:24
Jenže - udělalo se hezky venku a já teď řeším dileme jako celé letošní léto - jít tam, nebo nejít... no, tam kde teď navečer možná bude Ivánek i mamka... a mamka bude upjatá a Ivan natáhne hubu, sotva mě uvidí... ale v tom my Ty neporadíš... a musím se rozhodnout rychle, už se brzy stmívá, oni tam dlouho nebudou...


mlok - 4.9.2010 18:14:47
To záleží na Tobě...Jesli chceš tak jdi, jesli ne tak nechod...Ted jsem vyhrabal konverzaci s tim klukem co funguje jako hlavní moderátor sexusu...Řikal, že jsem ve věku, kdy můžu experimentovat s myšlenkami, city atd...To se zklidní až kolem 21 let...A co když se zabouchnu do kluka a bude to mnohem lepší než s holkou...Jinak zatim jsem se do kluka nezamiloval...Já možná pujdu ven s tou kámoškou si pokecat a vyvětrat si mysl a myslim že ty bys měl taky když na ně tak myslíš...Jinak podle co tu sepisuješ, je možný, že toužíš po tom mít ženu a děti...Co takle najít nějákou na zbytek života


4.9.2010 18:22:37
Ano. Projít se s tou kámoškou, to bude asi nejlepší, co můžeš teď udělat. I mně jsi poradil správně, alespoň rozum to schvaluje. Srdce nikoliv. Srdce tíhne k těm, kteří mu nikdy patřit nebudou, a chtít jim zničit jejich současné štěstí by byl zločin. Zdeněk


mlok - 4.9.2010 18:44:25
A myslíš, že zamilovanost, kterou ted cítím k holkám bude časem silnější a budu s ní chtít bydlet atd...Jako jsem popisoval ty představy s klukama??


4.9.2010 20:16:05
Ano, bude časem silnější a budete spolu chtít "sdílet nejen lože, ale i stůl", jak by řekl klasik. (Což třeba já si nedovedu představit, že bych s chlapcem sdílel nejen občas tu válendu, ale i domácnost :DDD) Jinak - musím Ti poděkovat za radu, abych tam šel na to večerní posezení. My jsme se zkamarádili!!! A s mamkou znovuzkamarádili!!! Ale o tom už tady psát nebudu, ikdyž jsem šťastný jak blecha a tančil bych. Zkrátka - slibuji, že už s tím nebudu obtěžovat. Pro mne teď svítá, ikdyž slunce právě zapadlo (Zdenda)


mlok - 5.9.2010 15:55:19
A co líbání?? Když si to vezmu řikáš to jako, že si nějákou najdu tak tomu už věřim a chci se zeptat...Když tedkon líbání mi nepřijde něják extra, ale jedna věc mě na tom uplně rozmočí...Miluju když se s tou holkou přetlačuju jazykama, to je strašně příjemný...Ale pár lidí mi řikalo, že u toho maj pocit jako, že se vznášej a že se zastavil čas...Tak mě zajímá jesli to taky přijde...


5.9.2010 16:32:44
Ahoj Mloku. Tohle všechno si musíš vyzkoušet sám. Každému jedinci i každému páru třeba vyhovuje něco jiného. Časem jistě přijdeš na chuť mazlení se s dívkou a líbání ji kdekoliv na těle. A to vzájemné dotýkání a mazlení jazyků s tím, koho šíleně milujeme, to je prostě super, to je bašta! (Zdeněk)


mlok - 5.9.2010 16:47:59
:-)...Tak to je dobře...Jinak hodně štěstí ve vztazích já šel včera ven a přišel sem domu v pul jedny rano... Je tady dotaz ohledně trasexuality v psycho. poradně...já se zbavim jednoho strachu a ovládne mě hned z něčeho jinýho...


5.9.2010 16:59:03
Ale no tak, Mloku, ty jsi normálně sexuální hypochondr. Proč máš strach ze všeho, o čem si jen přečteš? Nějaké ty tvé představ, jaké by to bylo být dívkou, to vůbec nic neznamená. To se časem vytříbí. Máš možníá i dost bujnou fantazii, ale transsexualita u tebe určitě nehrozí! (Zdeněk)


5.9.2010 17:04:13
Jsi stejně zvláštní povaha. Ze začátku jsem myslel, že jsi introvert, hluboko zahledění do vlastního nitra. Ale to, jak uvádíš, že se často o věcech bavíš s kamarády a vyptáváš se jich na podrobnosti, by svědčilo, že jsi docela společenský. Ale řekl bych, že ti chybí opravdový kámoš, třeba i trochu starší, který by ti byl rádcem a vzorem, samozřejmě bez jakéhokoliv sexuálního podtextu, jak jsem o tom již psal.


mlok - 5.9.2010 17:06:32
tak já když na to nemyslim tak to neřešim ale měl sem období kdy sem si připadal jak ženská atd atd...Napadlo mě že by mi slušela minisukně atd je pravda, že sem se nikdy za kluka napovažoval, prostě mi přišlo že já sem já a za holku taky ne...Mám v tom bordel..Ale sem přecitlivělej, opožděnej puberták...


5.9.2010 17:21:40
Mloku, tak tenhle pocit neznám, třeba že bych chtěl vypadat jako holka a nosit minisukni, nabo že jsem JÁ ani holka ani kluk. Já chtěl být vždy jedině mužský a právě proto jsem měl v době, kdy už ostatní byli v plném proudu puberty, těžkej mindrák z toho, že u mne ty mužné znaky ještě nejsou patrné. Ale jak to je vlastně s tím tvým "opožděním"? Vždyť na jiném místě líčíš, jak jsi už loni byl "nadupaný testosteronem".


mlok - 5.9.2010 17:26:29
Tak mě taky štvalo proč mi nerostou chlupy mezi nohama a proč mám malý penis a to sem něják hodil za hlavu...Opožděnej? Mě přijde že jsem, protože sem začal růst až tyhle prázdniny a začal jsem se i rozšiřovat...Tak spíš nadrženej než nadupanej testosteronem...


5.9.2010 17:32:13
Chlupy na ohanbí, nad šulínem hezky do obloučku, ti snad už rostou na husto, ne? A jestli myslíš po stehnech, na to se klidně vykašli, někomu nezarostou nohy vůbec. Zkrátka -náctiltňáci nejsou nikdy spokojení s vlastním tělem. Blonďák závidí cikánovi a cikán blonňákovi, holý chtěj bejt chlupatý a chlupatý si připadaj jak opice..:DDD


5.9.2010 17:35:12
Mloku, já se teď s tebou rozloučím, jdu - možná uhodneš kam a za kým. Vrátím se do 20:00, jestli ještě vydržíš u počítače.(Zdenda)


mlok - 5.9.2010 17:38:19
Já už mám všechno v pořádku...Ty pocity už něják nemám...A hrozně sem se v tom rejpal protože sem ráno vstal pustil počítač ve 12:00 si došel pro oběd a v 23:00 vypnul počítač a šel spát...takle to šlo půl prázdnin


5.9.2010 17:41:50
Ty jsi celé léto proseděl u počítače? Takové nádherné léto? Ale fuj! (no nic, já už běžím, vrátím se v osum)


mlok - 5.9.2010 17:54:13
ok..Hodně štěstí


5.9.2010 20:06:03
Mloku, ty experimentátore, ty si troufáš nabízet transsexuálce svoje rady? Když sám se sebou si poradit neumíš? Tebe, koukám,ty úchylky děsně lákají a přitahují (za což bych Ti ale měl být vděčný, jinak by ses se mnou ani nebavil :D)


mlok - 5.9.2010 20:17:31
ne mě právě že zajímá v kolik jí to napadlo..


mlok - 5.9.2010 20:19:08
*kolika letech


5.9.2010 20:26:00
Mimochodem, Mloku, teď zase jednou odbočím: Schválně, jestli uhádneš, jak se jmenoval ten oddíl mladých ochránců přírody, který jsem kdysi vedl a v němž mi ve svých 11 - 15 letech byla velkou pomocnicí ta Ivanova maminka (měla přezdívku, která se do latiny přeloží Natrix). Napovím, že to jméno oddílu se na TÉTO stránce vyskytuje VELMI ČASTO.


5.9.2010 20:28:08
Aha, tak to promiň, máš pravdu - Tvá první otázka je "A kolik ti je?". Jenže ta druhá otázka vyzní, jako bys jí sám chtěl radit a byl odborník.


mlok - 5.9.2010 20:33:22
Tak pokud nejsem slepej tak tam žádnej otazník nevidim :D Tak jsem chtěl psycholožkám usnadnit práci na vyptávání kolik jí je let...Jinak název opravdu nevim...Možná pubertáci :-D


5.9.2010 20:38:12
Ne. Uvažuj: Zabývali jsme se přírodou, takže to asi bude něco z přírody. Jakožto ochránci přírody jsme si dali do erbu nejspíš něco vzácného, přísně chráněného... (ale o tom bysme si asi opravdu lépe popovídali emailem)


5.9.2010 20:41:41
Paní PhDr se asi zase budou zlobit, že jsem mimo téma. Ale řekněte - není nejlepším lékem a na Mlokovy brouky v hlavě rozptýlit se občas i úplně jiným oborem?


5.9.2010 20:46:54
No tak Mloku: To jméno se tu vyskytuje skoro v každém vstupu!!:D


mlok - 5.9.2010 21:06:05
Dobrý den???


mlok - 5.9.2010 21:10:02
Je zajimavy to že všechny tyhle pocity, že se cejtim jako ženská na mě přišly až když jsem si to přečet...To samý když jsem to řešit přestal tak jsem je neměl...Tedkon to zase začínám řešit...např ted v koupelne sem se nejak postavil pred zrcadlo a mel sem lokty na hrudníku a moje prsa vypadali jako ženský a mě se to líbilo jak to vipadá...A zase mam strach a pár z těch pocitů.


5.9.2010 21:10:56
Dobrý den si ze mne děláš ty... No já vím, připadáš si už asi moc dospělý na podobné hádanky pro děti. Tak řeknu rovnou, že to zvířátko, které jsme měli v erbu v zeleném poli, je černě a žlutě flekaté....


mlok - 5.9.2010 21:12:50
mlok?? :-D


5.9.2010 21:19:34
Konečně! Říkali jsme si Salamandři, ale protože vedení Ponýrské organizace nemělo rádo cizojazyčná jména, oficiálně jsme se jmenovali Mloci. (Možná i proto mě od začátku upoutaly Tvoje dotazy, ale pak jsem úplně zapomněl, co mne sem vlastně přivedlo)


6.9.2010 6:48:04
Nazdar, Mloku. Dnes jedu daleko, k počítači se vrátím až někdy kolem 9. večer. Zatím čau.


6.9.2010 9:37:10
Promiň, až teď jsem si všimnul, že jsi včera v 21:10 dal zároveň se mnou příspěvek, který je závažnější, než nějaká hádanka. Jen tím ale potvrzuješ moje tvrzení - že jsi sexuologický hypochondr. Něco si přečteš a hned tu "chorobu" cítíš i na sobě. Ale tohle, že si před zrcadlem hraješ na děvče, bych spíš považoval za dětskou hru. Klidně si hraj, když tě to baví, z toho jistě vyrosteš. (jen ještě dotaz: Vzrušuje tě tahle hra? Byla by dost kuriozní představa, že si hraješ na děvče a brko při tom trčí vzhůru :DDD)


mlok - 6.9.2010 16:24:51
A dá se to léčit??


mlok - 6.9.2010 19:47:18
Já už fakt nevim co mám dělat...Sem z nervama už v pr_li...Mám skoro rok strach z toho, že budu homosexual, stoho asi půl roku to bylo fakt hnusný...Tedkon se mi to střídá s transexualitou...Bože at to je už pryč...Celá puberta a všechny zmatky, pocity, pozorování...Zajímavý ještě nedávno jsem všem záviděl že maj bedary atd...Ted chci at to je pryč...


6.9.2010 21:01:43
Ahoj Mloku. Nebuď z toho zoufalý. Jsi schopen zamilovat se do děvčete a toho se drž! . Klidně se bav nebo i vzrušuj těmi svými představami, že máš rád kluka, třeba že se s ním i tělesně miluješ, nebo si představuj, že jsi děvče, ale ne pořád, pokud se ti zalíbí nějaké děvče, snaž se podržet si ten pocit tak, aby přehlušil ty ostatní představy. Ale hlavně se nenech traumatizovat a připouštět si strach z toho, že jsi úchyl. Právě takovýto mindrák, sebepodceňování, by tě mohlo zablokovaz, že bys nebyl schopen navázat vztah s dívkou. Takže - ve své fantazii si klidně užij i ty nejnemožnější prasárny, ale věř tomu, že jednou, a třeba už brzy, potkáš Tu Pravou.(Zdeněk)


mlok - 6.9.2010 21:07:23
:-) Díky...Doufám, že mě to přejde! :D


6.9.2010 21:08:22
A ještě něco: Mám pocit, že se snad ve své mysli ničím jiným nezabýváš, než tou svojí sexualitou. Ale přece nejen sexem živ je člověk. Je i spousta jiných krásných a smysluplných zájmů a činností. Napiš třeba i něco o svých zálibách.(Zdeněk)


mlok - 6.9.2010 21:11:21
Myslim, že podle mích zálib by mě tu každý poznal...Radsi bych presel na ICQ..


6.9.2010 21:47:05
ICQ nemám nainstalované (zde nebudu rozebírat, proč) Skype mám pod svým občanským jménem - to tu určitě nehodlám prezentovat - takže Ti nezbývá, Mloku, než mi napsat na tu emailovou adresu. pochopitelně, taky z takové adresy, která neprozradí Tvoje jméno.


6.9.2010 21:58:49
Anebo: Nevíš, jak si mohu založit nový účet na Skype pod úplně novým jménem? Já to tam nemohu najít.


6.9.2010 22:02:55
Myslíš, že máš tak zvláštní záliby, že by tě každý poznal? Já jsem si taky pozdě uvědomil, že jsem neměl prozrazovaz jméno našeho býv. oddílu. Ikdyž mlok je asi v názvu ochranářských spolků dost běžný a krom toho - takhle hluboko se naší diskusí těžko někdo od nás prokouše. :DDD


mlok - 7.9.2010 15:17:54
A ta hypochondrie...Přejde to? nebo se to léčí?...


7.9.2010 16:48:24
Ahoj Mloku. To já jsem jen tak přirovnal: Obecně - hypochondr je člověk, který se stále cítí být nemocný, je přehnaně úzkostlivý na své zdraví a když slyší o příznacích nějaké nemoci, hned je pociťuje na sobě. No, a já jsem tě nazval "sexuologickým hypochondrem", protože si namlouváš všechny možné sexuologické diagnózy. Já ale doufám stejně jako zdejší poradkyně, že to u tebe časem vyvane. A díky za mail. Hned ti odpovím.


mlok - 7.9.2010 17:11:07
P



Máte zdravotní problémy? Sdělte nám své příznaky - Pomůže vám naše poradna.


Diskuze Diskuze: otázky a odpovědi, zkušenosti a poradenství k Muj psychický a fyzický vývoj - Diskuze je prázdná – vložte svou zkušenost nebo vložte svůj dotaz jako první

Vaše zkušenost/Komentář/Dotaz týkající se Muj psychický a fyzický vývoj

Položky označené * jsou povinné.
Vaše jméno *:
E-mail :
Předmět *:
Text příspěvku *:
Opište kód *:
(kontrola spamu)
"lekarna"
Chcete-li obdržet odpověď / reakce na Váš příspěvek, nezapomeňte vyplnit položku E-mail. Vaše emailová adresa nebude zobrazena ani jinak použita.

 

NEPOSKYTUJEME ZDRAVOTNÍ PORADENSTVÍ. Naše online poradna je určena pro všechny pacienty, užívající některý z léčivých přípravků, pouze pro obecné informační účely. Poradna v žádném případě neslouží jako náhrada odborné lékařské péče. Poradna pomáhá se správným užíváním léčivých přípravků, odhalit vzájemnou nesnášenlivost léčiv, při snížení výskytu nežádoucích, vedlejších účinků léčiv a jako osvěta a zdroj informací. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě zavolejte svého lékaře nebo vytočte číslo 155.




Aktuální diskuze - LÉKY
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Teekanne čaj Fit & Slim, - TEEKANNE Fit&Slim nálevové sáčky 16 x 1.7 g
Vložil: Alena Alžběta
2024-11-18 13:10:08

https://www.dm.cz/teekanne-caj-fit-slim-p5901086046775.html...
Teekanne čaj Fit & Slim, - TEEKANNE Fit&Slim nálevové sáčky 16 x 1.7 g
Vložil: Alena Alžběta
2024-11-18 13:09:40

Cesmína paraguajská - maté (40%), Kopřiva (20%), Zelený čaj (18%), Máta klasnatá, Citrónová myrta....
teploměr rtuťový čína - Teploměr lékařský s pouzdrem CE 0197
Vložil: František Moravčík
2024-11-15 21:44:27

Tyto teploměry nemají nic společného se starými českými lékařskými teploměry. Jsou menší, náplň rtuti je menší stupnice je kratší a hůře čitelná, odchylka měření je klidně 0,5C, jsou křehké a rozpadají se při dopravě uvnitř. Rozhodne nesplnuji no...
Acai Slim - DOKTORBIO Acai Slim 90 tobolek
Vložil: Magdalena
2024-11-08 11:37:28

Dobrý den Prodáva jse ještě produkt acai slim?...
Ilon abzess salzbe - ILON ABSZESS-SALBE 1X25GM Mast
Vložil: Pokosova simona
2024-10-09 10:50:04

Dobrý deň máte túto masticku na sklade ? Alebo viete my poradiť gde by ju mali na sklade? A dá sa objednať od vas na sk ? Ďakujem pekne...

Aktuální diskuze - NEMOCI
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Nedorůstání sliznice - Nedorůstání sliznice
Vložil: Monika
2024-11-23 11:48:50

Po dietě v kalorickem deficitu mi přestala dorůstat sliznice, prosím o radu, přestala jsem menstruovat dva měsíce, lékař mi napsal HA. Prosím o radu, ráda bych se časem pokusila s manželem o těhotenství, nechci brát stále HA. Dojde k nárůstu Zvýšením energet...
Nestříká mi sperma - Nevystříkne mi sperma
Vložil: Marek
2024-11-13 08:48:59

Dobrý den.Mám takový problém je mi 44let a před několika měsíci jsem zjistil při masturbaci penisu mi sperma nevystrikne ale jen vyteče.Byl jsem u urologa a ten mi dal prášky na uvolnění svalů,protože při kontrole jsem jen nacural 39ml.Prosim poradít...
zvačšený semenik - Zväčšený semenník
Vložil: Jan Repan
2024-10-28 02:22:16

prosim ake lieky uživat na zmenšenie semenika.Dakujem...
Sperma nestrika jen vytece - Nevystříkne mi sperma
Vložil: Matek
2024-09-11 10:58:11

Dobrý den.Mám takový problém je mi 44let a před několika měsíci jsem zjistil při masturbaci penisu mi sperma nevystrikne ale jen vyteče.Byl jsem u urologa a ten mi dal prášky na uvolnění svalů,protože při kontrole jsem jen nacural 39ml.Prosim poradíte mi...
Norethisteron a menzes - Norethisteron a menstruacia
Vložil: Anicka
2024-09-10 22:04:28

Dobry den. Doktor mi predpisal lieky na zastavenie krvacania pretoze som krvacala aj mimo cyklu ale lieky mi bohuzial nezaberaju a krvacam stale. Doktor ma dovolenku. Je to normalne ale mam mat obavy? Brucho mam nafúknuté ako v tehotenstve a lieky nezaberaju. A ja krvacam uz me...


ABC-LEKARNA.cz - Online poradna, zkušenosti a recenze pacientů s užíváním léčivých přípravků, jaký lék nejlépe zabírá na Vaše nemoci a vedlejší nežádoucí účinky. Informační web o lécích na předpis, volně prodejných lécích a doplňcích. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě kontaktujte svého lékaře nebo vytočte číslo 155. Informace zde zveřejněné jsou pouze obecné a nejesou náhradou odborné lékařské pomoci, diagnózy nebo léčby!
sitemap.txt