ABC-LEKARNA.cz | Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí
 Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí 

Přetažení předkožky v 6 letech - Poradna a zkušenosti

Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí, Přetažení, předkožky, 6, letech

Přetažení předkožky v 6 letech

anonymous - 19.03.2016 01:27:47
Dobrý den, mému synovi bude v červnu 6 let,stále nemá úplně přetaženou předkožku,je stažitelná do 1/3 žaludu.Ja nutné podstoupit obřízku a do jakého věku chlapce se má předkožka úplně stáhnout? Snažím se mu ji stahovat opatrně,bez násilí již od narození. Děkuji za odpoveď. Hanka


Odpověď zdravotníka na dotaz: Přetažení předkožky v 6 letech

V takomto prípade sa obvykle čaká do 3 roka života chlapca, ak predkožka nejde pretiahnuť úplne, tak je vhodné obrátiť sa na detského urológa, ktorý určí ďalší postup. Ale stále pokračujte v preťahovaní predkožky, bez násilia, jemne, napr. vždy pri kúpaní. použite olejček alebo lubrikant, aby koža bola vlhká a netrhala.


Odpovědi návštěvníků stránek:

4.5.2010 19:29:29
Je to úplně normální, znám kluky, kteří to nestáhnou ani v 8 letech a problémy nemají. Pokud kluk nemá žádný problémy s močením, neřešte to, ono se mu to časem odlepí samo. PP


4.5.2010 19:37:10
V 6 letech je třeba, aby předkožka šla zcela stáhnout, tj. až za žalud. Do 1/3 rozhodně nestačí. Při stahování si zkuste všimnout, jestli předkožka nejde stáhnout proto, že je přilepená, nebo proto že je úzká. Úzká, bude se zařezávat do žaludu, to je viditelné. Divím se, že si toho nevšimla dětská lékařka. Pokud předkožka chlapci nejde stáhnout, dojděte na dětskou chirurgii nebo dětské oddělení větší urologické kliniky. Tam posoudí, co dál. Možností je více, odlepení, mazání masti, plastika předkožky, obřízka v různém rozsahu.


4.5.2010 19:50:38
nezmysel, prečo práve v 6 rokoch má ísť predkožka pretiahnuť? prečo nie v 2 rokoch, prečo nie v 12? Nikde nie je napísané, že práve v 6 rokoch to musí ísť a keď nejde, tak je koniec sveta. Predkožka je normálna časť tela a neviem prečo v poslednej dobe všetci riešia. Pokiaľ nemá zdravotné problémy, nemusíte to riešiť, ako prvý príspevok, spraví sa to samo...


4.5.2010 19:59:08
Předkožka samozřejmě má jít zcela přetáhnout dřív, do 4 let věku. Dříve jen v určitých případech. Důvodů je samozřejmě více, kvůli možnosti hygieny, u dítěte dojde rychleji k hojení i bolestivost je menší, než řešit to v pubertě. Já to nehodlám nějak obhajovat, je to názor odborníků, tj. dětských urologů v České republice. Někteří pediatři problém neřeší, říkají, že pubertě se to vyřeší samo. Mladý muž pak leckdy má problémy, o který se stydí mluvit ale paní doktorka má ušetřenou práci. Jiní stahují předkožku v 1 roce, ve 2 letech. V 3. roce života, to je názor dětských urologů, který považuji za směrodatný. Nakonec, paní jsem doporučil návštěvu specialisty, ten to ví lépe, než internetoví diskutéři.


4.5.2010 22:29:20
nie je to žiaden názor odborníkov, neexistuje žiadne jednotné stanovisko, prečítajte si pár zahraničných stránok, hlavne škandinávskych a otvoria sa vám oči


5.5.2010 12:24:00
Paní řeší konkrétní problém, sdělil jsem jí oficální názor českých odborníků. S těmi se případně i setká v ordinaci či nemocnici. Nepřijede sem žádný expert ze skandinávské země, ani USA. Nedivím se, že doktoři jsou z toho mrzutí, když k nim přijde laik a začne vykládat, jak to ve Skandinávii řeší jinak. Oni o tom mají lepší přehled, světová špička není medicína Skandinávie, ale spíš zemí jako USA, Velká Británie, Kanada, Německo. Právě v USA se masově provádí obřízky malých dětí. Mně nešlo o nějakou diskusi, tohle má být spíš poradna. Kam vedou rady takových "odborníků", tj. za žádnou cenu ne obřízka, přetahovat předkožka třeba není, vše vyřeší čas - je patrné i na této poradně. Řada obrázků či dotazů mladých chlapců či můžů, kterým nejde v 16 nebo i po 20 letech přetáhnout předkožka. Dotazy, jestli pomůžou masti, jestli lze oplodnit i s nestaženou předkožkou apod. Pokud chce paní, aby její syn mohl provádět normální hygienu předkožky a žaludu, aby mohl vést normální sexuální život a vlastně neměl potíže ani při masturbaci, aby ho ušetřila daleko bolestivějšího zákroku v době, kdy bude sexuální vyspělý a navíc to pro něj bude daleko víc trapné, tak by měla jít k odborníkům. Na českou urologickou kliniku s dětským oddělením či dětskou chirurgii, kde se provádí urologická operativa. To je jak létání dětí, zavedli to zde lidi dle ruské praxe. Názor českých pediatrů ani jiných lékařů pro ně není směrodatný, protože to nejsou žádní odborníci. Je na každém, jestli bude věřit kvalifikovaným odborným lékařům, nebo nějakým chytrolínům z internetových diskusí.


5.5.2010 13:50:39
Predposledný príspevok mal asi na mysli, že žiaden oficiálny názor českých odborníkov neexistuje, asi by ste sa s tým nemali stále oháňať. Medicína ide dopredu a myslieť si, že v ČR/SR sa všetko robí správne a nesledovať trendy v iných krajinách je hlúpe. Obriezky malých chlapcov v USA majú klesajúci trend od 90. rokoch, kedy vznikajú skupiny bojujúce proti "genital mutilation" a považovať úroveň medicíny USA za špičku vo svete a zhadzovať Škandináviu je smiešne :))) Nie každý prispievateľ na internete je laik... Považovať úroveň medicínskej starostlivosti v USA za špičku je smiešne, asi ste veľa toho nenacestovali.


5.5.2010 16:55:31
Praxe pracovišť provádějící operativu dětské urologie se mírně liší. Někde např. preferují částečné obřízky, jinde preferují úplnou. I volba masti nebo chirurgického zákroku do určité míry záleží na konkrétním lékaři, zvl. v situacích, kde to není jednoznačné. Dětští urologové samozřejmě sledují tendence v jiných zemích, vč. Skandinávie. Ale v českých i slovenských nemocnicích se řídí lékaři místními postupy, tedy ne podle Turecka, Arábie, Ruska ani Skandinávie. Znají vědecké publikace z těchto zemí i místní praxi. Boj proti obřízkám v USA, jakožko boj proti "genital mutilation" je zideologizovanou záležitostí, leckdy jsou zde aktivní spíš různé fanatické matky či ženy bez dětí, které odborné znalosti mají nevalné, o to více ale křičí. Doporučují postupy, ale nerozumí ničemu. Odborní lékaři kupodivu tak hlasití a vehementní nejsou. Ve Skandinávii, ve studeném klimatu, možná menší hygiena žaludu tak nevadí, naopak v jižních oblastech (arabský svět, Afrika) bývá obvyklá obřízka. Ale i kdyby byli ti skandinávští lékaři chytřejší, tak paní tam asi se synem cestovat nebude. Takže já jí doporučím ty české lékaře, kteří mají srovnatelnou odbornou úroveň a znají místní podmínky.


5.5.2010 17:23:22
obhajovať obriezku hygienou v našich podmienkach je nemiestne. 100% ľudí v našich podmienkach má každodenný prístup k tečúcej vode a ak sa niekto každodenne neumýva, nepomôže mu ani obriezka. Genital mutilation je o práve človeka rozhodnúť o svojom tele sám a nerobiť obriezku ešte v pôrodnici bez zdravotných indikácií. V poslednom období je obriezka iba business, ide relatívne o jednoduchý zákrok, za ktorý však operatér dostane veľmi slušné peniaze a vždy je jednoduchšie posielať niekoho na obriezku a zarobiť peniaze ako ho liečiť inými metódami, ktoré pre doktora nie sú tak výnosné...


5.5.2010 17:51:43
Já tu nikde rutinní obřízky neobhajoval, jen jsem je zmínil. A hlavně, stále mám na paměti původní dotaz. Tj. pokud nejde přetáhnout předkožka, tak o této hygieně jsem mluvil. Tekoucí voda je zcela k ničemu, pokud nejde předkožka přetahovat přes žalud. A v 6 letech a dále je tato hygiena nezbytná, i když aktivistky boje proti "genital mutilation" budou tvrdit opak. Nevím, kolik dostane operatér od pojištovny, ale na obřízkách fakt nezbohatne. Stejně hloupě by šlo argumentovat u jakékoli operace, "zbytečné" - břišní operace, kardiooperace atd. Stále doufám, že lékaři operují, protože to stav pacienta vyžaduje a ne aby si více vydělali.


5.5.2010 18:08:34
Pani hovorí, že ide stiahnuť do 1/3, o žiadnych problémoch sa nezmieňuje, žiadne infekcie, zápaly a pod. nespomína, asi hygiena bude v pohode. Iba je divný celý ten humbuk okolo predkožky a kedy má byť úplne pretiahnutá a keď nie je, hneď sa posiela na obriezku i keď nie sú žiadne zdravotné dôvody... Dúfať môžete, ale doktor Vám nepredpíše vhodnejší liek, ak farmaceuticky reprezentant tlačí konkurenčný medikament


5.5.2010 22:51:00
Zalud jde umýt jen špička a vnitřní předkožka jen z části. Čekat na infekce a záněty není dobrý postup. Je lepší problém s úzkou předkožkou vyřešit co nejdříve. U malých chlapců dojde někdy k samovolnému uvolnění předkožky, v tomto věku už sotva. Lékař by to měl vidět a rozhodnout či navrhnout další postup. Vůbec nemusí jít o obřízku, tu by pochopitelně nechal jako poslední možnost. Netahejte do toho ještě téma uplácení doktorů farmaceutickými firmami. Pokud jde o stejné léčivo pod jinou značkou, tak z hlediska léčby to není podstatné. My tu neřešíme problémy financí zdravotnictví, to řeší zdravotní pojištovna. Navíc, pokud lékař navrhne obřízku, tak nic paní nenutí, aby syn na ni hned šel, nemá-li jiné potíže. Může si půl roku rozmyslet, případně po čase zkusit jiné specializované pracoviště. Rešit to v pubertě je horší pro všechny strany- pacienta to víc bolí, stydí se, jizva se tak krásně nezhojí jak v útlém dětství, větší problém s erekcemi. Nepříjemné i pro lékaře a rodiče dítěte. Mj. i proto se preferuje nižší věk.


7.5.2010 16:27:28
Se zájmem jsem si přečetl tuto sáhodlouhou diskusi dohromady o ničem. Kdybych potřeboval poradit,tak bych nevěděl na čem jsem. Tak možná s křížkem po funuse,ale přece. Posoudit co je nejvhodnější,když vycházíme z jedné věty a to že předkožku lze stáhnout do jedné třetiny glans penis,to na internetu prostě nelze.Vyjádření odborného diskutéra na tomto fóru je v zeleném rámečku a myslím dost jasné. Proč ta polemika,pokud nemáte vlastní tipy,nebo rady. Budu-li hovořit za sebe- v první řadě je třeba,aby maminka posoudila zda je předkožka dostatečně široká a tedy pouze tzv slepená s povrchem žaludu,nebo zda je zúžená,na žaludu tvoří prstenec,který škrtí. V prvním případě je na místě intenzivní přetahování t.j. minimálně každý den,s použitím oleje lubrikantu,nebo jiného podobného přípravku,pokud se jedná o zúžení,je na místě návštěva urologa,nebo dětského lékaře,protože pro další postup je třeba přípravků volně nedostupných. Příkladem mast Triamcinolon nebo jiné na bázi kortikosteroidu,případně jiná technika.Pokud je předkožka volná,nekonglutinovaná ale ve stažení brání uzdička,což je možné pozorovat jako uváznutí na spodní straně žaludu penisu,kde poutá vnitřní list předkožky ke glans,pak je na místě frenuloplastika,nebo je indikována obřízka. To ale přísluší na posouzení odborníka v každém případě.Doporučuji přečíst i jiná diskuzní fóra,seznámit se s problematikou a před případným radikálním řešením klidně vyposlechnout názor i druhého lékaře. Přeji pokud možno hladký průběh při řešení Vašeho problému.


8.5.2010 13:52:44
Vážený Mudr-lante, obhajující obřízku (což sice popíráte, ale z ducha vašich příspěvků to jednoznačně vyplývá), nevím, jak jste přišel na to, že oficiálním názorem českých odborníků je, že se má předkožka dát přetáhnout v šesti letech. Oficiální názor českých odborníků je totiž ten, že ani oni sami se nemůžou domluvit, jak to je vlastně správně. Z mých vlastních poznatků vyplývá, že tak mírně nadpoloviční většina zastává tento výše uvedený názor, což ovšem ještě neznemená, že je správný. Jako ve všech odvětvích lidské činnosti jsou i mezi lékaři odborníci skuteční a odborníci "pseudo". Obhajovat názor "pro obřízku" tím, že vyspělejší státy, jako USA, provádí obřízku dětí masově je zavádějící nesmysl. Právě v USA je totiž provádění obřízky velmi "módní záležitostí", která nemá nic společného se zdravotními komplikacemi při vývoji genitálií. Obdobně to platí v jižních destinacích, jež jste zmiňoval, s tím rozdílem, že u Arabů, Židů a některých Afrických národů jde zase o záležitost náboženskou. Nemám nic proti tomu, pokud se z hygienických, či jiných důvodů, rozhodne pro obřízku sám dospělý muž. Je to jeho volba. U dětí však rozhodují jejich rodiče a tam bych naprosto nekompromisně prezentoval preventivní obřízku jako zločin. K operačním zákrokům u malých chlapců ve většině případů není opodstatněný důvod. Skutečná fimóza se vyskytuje pouze u 1-2% 18-ti letých chlapců. Paradoxně při různých pokusech - především rodičů - o násilné přetažení předkožky může dojít k parafimóze a v důsledku mikrotrhlin ke srůstům. Tehdy vznikají skutečné komplikace a následně pak opravdu nutnost obřízky. Vyzývám rodiče, kteří váhají a nejsou si jisti, jak řešit problémy (pokud vůbec o nějaký problém jde) svých potomků, aby byli velmi uvážliví ve svém jednání a nepodnikali nevratné kroky bez důkladné analýzy skutečného stavu raději u několika odborníků a rozhodně se vyhýbat odborníkům, kteří se podívají jedním okem, se slovy "no jo, to je jasná obřízka". Jako písmo svaté v této problematice jednoznačně doporučuji velmi moudrý, uvážlivý a fundovaný článek MUDr. Jany Kaprinayové http://www.rodina.cz/clanek5274.htm v němž je podle mého názoru vysvětleno vše, co by měli rodiče vědět o problematice s předkožkou svého potomka, jak rozeznat skutečnou komplikaci od domělé a jak v takovém případě postupovat. Na závěr bych chtěl jen říci, že v mém osobním případě došlo k úplnému odlepení předkožky od žaludu až ve 12-ti letech, aniž bych měl do té doby nějaké komplikace a můj sexuální život probíhá až doposud zcela bez problémů. Jsem hrdým vlastníkem své předkožky a jsem jí vděčný za mnohé úžasné prožitky o které bych byl jako obřezaný připraven. Stejně tak jsem vděčný svým rodičům, že byli natolik rozumní a uvážliví, že mě o tuto možnost nepřipravili. Petr


10.5.2010 22:57:58
Dotyčné mamince bych vážně radil, aby problém řešila s odborníky na dětskou urologii. Tj. velká urologická klinika s dětským oddělením, nebo dětská chirurgie, kde se provádí i urologická operativa. Lékaři jistě nebudou provádět obřízku zbytečně, ani proti vůli rodičů. Na klinikách to nefunguje, že co doktor, to jiný názor. V určitých věcech platí jednotné postupy, neléčí každý lékař dle libovůle, ale tak, jak se shodla vědecká komunita. Nutnost stažení předkožky v 3. roce života, to je vědecký názor předních pracovišť dětské urologie, nejde o názor jednoho lékaře. Takovýto názor je více směrodatný, než soukromý názor nějaké paní dětské doktorky někde na obvodě. Právě kvůli takovýmto názorům a zanedbání je řada chlapců či mužů v 15, 18 a více letech, kterým nejde stahovat předkožka, na fotografii i laik vidí, jak je zánětem zčervenalá. Stačí si projít tady dotazy, nejde o jeden případ. Nikdo tu nemluvil o automatických obřízkách ve stylu USA a Británie (tam to s náboženstvím vůbec nesouvisí), není nutné napodobovat ani fanatický přístup anti-obřízkové lobby pomatených matek z těch zemí.


11.5.2010 21:39:50
Nevím, možná na klinice je názor jednotný, ale jistě pak zase platí, že co klinika, to jiný názor. Odbornou vědeckou literaturu na toto téma nesleduji, takže nevím, jaký je momentální trend v tomto oboru, nicméně z praxe velmi dobře víme, že co je dnes jedním vědeckým týmem prohlášeno za svaté, je často záhy jiným vědeckým týmem vyvráceno z kořenů. Kategoricky s Vámi nesouhlasím, když bagatelizujete práci paní doktorky Kaprinayové, protože rozhodně nejde o soukromý názor obyčejné doktorky z obvodu. Ten článek je zpracován velmi precizně a srozumitelně na základech regulérních vědeckých výzkumů z růných zemí vyspělého světa. A důvod proč jej zde tak prezentuji, je v jeho vysoké odbornosti a přitom srozumitelnosti pro laiky a v přístupu paní doktorky k tomuto tématu, k němuž přistupuje s pokorou a nadhledem, bez předsudků a hysterie. Nikdy jsem taky netvrdil, že by se všechno mělo nechat na přírodě. Jen je nutno stav sledovat v průběhu celého vývoje dítěte až do puberty a problémy samozřejmě rozhodně řešit, ale teprve až ve chvíli, kdy se vyskytnou. Vyrůstal jsem v 80-tých letech a v kolektivu přátel a spolužáků jsme mimo jiné také občas probírali témata, týkající se těchto částí těla. Pokud vím tak problémy s předkožkou nikdo neměl, ve třídě na základní škole jsme měli jediného obřezaného spolužáka. Já osobně jsem měl částečně konglutinovanou předkožku ještě ve 12-ti letech, teprve v té době se mi ji podařilo zcela stáhnout. Nikdy jsem zdravotní problémy na toto téma neměl a dodnes mi penis i s předkožkou funguje k maximální spokojenosti. Je téměř jisté, že spousta problémů dětí se zánětem předkožky plyne právě ze snahy rodičů předčasně ji stahovat a to zejména v koupeli, čímž dochází k narušení ochranného mikroklimatu v prostředí pod předkožkou mýdlovou vodou a nečistotami z koupele. Hygiena této části těla by se měla provádět jen pod tekoucí vodou a pouze výjimečně s použitím mýdla, přičemž by se měla předkožka stahovat jen po tolik, kam to samo půjde a nepoužívat ani sebemenšího násilí. Jsem přesvědčen, právě na základě vlastních zkušeností a zkušeností mnoha přátel, že stanovisko "nutnosti" přetažení předkožky ve třech letech, rozhodně není přirozeně fyziologické u velkého procenta dětí a dělat to násilím kvůli nějakému, byť vědekému stanovisku, přestože je vysoká pravděpodobnost, že u většiny dětí dojde k plné retraktibilitě v 6-ti, 9-ti, či 12-ti letech zcela přirozeně a bez násilí, mi připadá krajně nezodpovědné. Samozřejmě tím nechci bagatelizovat případy, kdy skutečně k problémům s předkožkou dojde a rozhodně souhlasím, že je nutno je odpovídajícím způsobem zavčasu řešit. K tomu je ovšem nutné, aby se rodiče o tomto tématu podrobně informovali (ze zodpovědného a precizního zdroje, kterýmžto rozhodně článek paní doktorky Kaprinayové je), aby dokázali rozeznat co je problém a co je zcela fyziologicky přirozená věc a s odborným lékařem, s nímž budou případné nejasnosti konzultovat, se mohli bavit z pozice precizně poučeného laika. Petr


11.5.2010 21:52:18
Pokud nejde chlapci přetáhnout předkožka do 6 let než půjde do základní školy,určitě by měl mít udělanou obřízku,fakt to má své plus.


11.5.2010 21:53:58
Ještě krátce - rozhodně zde nechci vystupovat jako "fanatický antiobřízkový lobbista", ale pokud si pozorně pročtete dotazy a odpovědi v tomto tématu, musíte rozhodně souhlasit se mnou, když tvrdím, že fanatismus je spíše na té druhé straně. Mé stanovisko je zde v drtivé menšině a proto jsem měl potřebu vytvořit alespoň drobnou protiváhu. A taky jsem netvrdil, že v USA a Británii je obřízka náboženskou záležitostí. Toto se týká Arabů, Židů a některých Afrických národů. V USA a Británii jde v drtivé většině o módní záležitost, podobně jako tetování, či piercing. Petr


11.5.2010 22:42:57
Hanko můj synove c s tím měl také problémy,obdobné jak ty popisuješ,nikdo nechtěl,aby mu dělali obřízku va vše se stále protahovalo,až téměř v 8 roce lékaři rozhodli a obřízku mu udělali.Ale jak ten s tím zkusil.Vše mu dělali ambulantě,přetahování,uvolňování a k ničemu to nebylo.Věř tomu,že už asi na tom moc nezlepšíš,domluv se s dětským lékařem a malému nech udělat obřízku a bude mít pokoj,stejně se tomu nevyhnete.Bude se trápit on i ty a dáš mi za pravdu,že to k ničemu nevedlo.Přeji jen to dobré.Hanka


12.5.2010 0:28:20
odp. Petr - Já nepopírám Vaše osobní zkušenosti. Paní, matku syna, jen posílám k lékařům odborníkům do nemocnice. Vůbec nevím, jak oni rozhodnou, v detailech se skutečně postupy klinik či oddělení nemocnic liší. Ani nehodlám něco fanaticky obhajovat. Český postoj převážné části dětských urologů je jakýmsi středem mezi přístupem hned řezat nebo řezání se za každou cenu vyhnout. Přijde mi rozumný, ale můj osobní názor nepovažuji za směrodaný. Názor českých lékařů dětský urologů za směrodatný ovšem považuji, vím, že v jiných zemích se to řeší jinak. Snadno bych asi našel i názory jiných pediatrů z obvodu, kteří naopak hájí stáhnutí předkožky, leckdy i dříve než jsou ty 3 roky věku. Odmítám ovšem Vaše pokusy o vědeckou či spíš pseudovědeckou diskusi poukazy na názory jiných lékařů - v zahraničí či u nás. Toto měla být rada pro tu paní co se synem. Vědecká diskuse se nevede přes internet a vůbec ne anonymně. A paní by jí stejně nerozuměla. Návštěva urologie ještě neznamená doporučení operace. A doporučení operace zas neznamená, že matka okamžitě na ně přistoupí. Věci si může nechat v klidu projít hlavou, takový spěch skutečně není. Jinak vidíte, že tu lidi popisují i případy zcela opačné než váš. A takových případů je fakt spousta. Neřešeno, puberta ani věk nic nevyřešily, jak se s oblibou tvrdí. Jestli takhle u všeho diskutuje s lékaři jako pacient, např. u vrtání zubu, břišní operace, nasazení antibiotik atd., tak vás lékaři moc rádi mít nebudou. I oni znají názory lékařů v jiných zemích, ale léčit chtějí dle svého názoru.


14.5.2010 8:42:05
mal som podobný problém asi keď som mal 8-9 a v podstate ma tá informácia o zákroku vyľakala natoľko, že som to vzal do vlastných rúk ... nepamätám sa po akom dlhom čase sa mi to podarilo , ale viem , že som ten problém vyriešil ... samozrejme nie násilne ale postupne ... ale určite by som sa na to v každom prípade nespoliehal , pretože možno som bol len jedným z tých šťastnejších prípadov ...


14.5.2010 15:06:35
Vážení,všem Vám děkuji za Vaše názory.Nakonec jsem se synem zašla na dětskou urologii,nechtěla jsem nic zanedbat,syn měl pouze slepené listy předkožky a urolog mu předkožku uvolnil nástrojem,synovi to bylo sice nepříjemné a další den ho to sem tam pobolívalo,ale dnes je to 2.den a o ničem už neví.Předkožka jde pěkně stahovat a nečistoty se dají dobře vyčistit.Z vyšetření jsem měla větší strach než syn a jsem ráda,že jsme tam šli nyní,nebot' ve starším věku by to snášel daleko hůř.


14.5.2010 19:48:02
Je dobré, že dáváte reakci a píšete, jak to dopadlo. Příspěvky se zvrhly ve ohnivou výměnu názorů či pseudovědeckou diskusi. Jsem rád, že Vás to neodradilo. Přilepení bývá nejčastější. Zpravidla jde uvolnit doma, ale než se s tím mořit rok, tak je určitě lepší rychlý zákrok urologa. Taky si myslím, že menší chlapec toto lépe zvládne než větší. Že je co čistit jste myslím viděla taky. V tomto věku navíc syna naučíte návyku si předkožku vždy stahovat, zprvu určitě pod Vaším dohledem. V tomto věku mu určitě v koupelně vadit nebudete. Za pár let jde vytvořit stabilný návyk, stejně jako čištění zubů. Nějak mi přijde hloupé, abyste stejně denně kontrolovala třeba 13 letého syna.


15.5.2010 18:31:25
Mám dva syny a oběma pomohli na detske chirurgii cca v 1,5 roce,pote kdy se jim za predkozkou zacal tvorit hnis. I presto,ze se nazory na dane tema velice ruzni,zastavam nazor,ze cim drive tim lepe,at jiz z duvodu toho,ze jako mensi si to nepamatuji a z duvodu ev. infekce,ktere by je mohli potkat. Faktem je,ze v takto malem veku doktor pouze pomazal predkozku znecitlivujici masti a tu pote pretahl,u druheho syna si pomahal nuzkami. Pak jsme tyden mazali masticku a je klid.


19.5.2010 18:37:37
predkozka se ma stahovat len za zalud? neviem to jiste dal mi to nejde a docela to volik ed to chcem urobit dalej


Kacenka [Porodní asistentka] - 20.5.2010 9:44:52
A kam by ste si ju chcel až pretiahnuť, nerozumiem. Predkožka sa má dať pretiahnuť bez problémov cez žaluď pri stoporenom penise, nič viac nič menej!


2.8.2010 16:10:17
Zdar mam takej problem je mi 15 let kdyz mi nemam erekci tak mi jde stahnout tesne pod zalud , kdyz mam erekci tak predkozka neni stahla, je upln navlekla az na vrch :( a kdyz to chci stahnout tak to stahnu maximalne do pulky a dal nejde bojim se zajit k lekari co mam delat ? :( Dik predem :)


Kacenka [Porodní asistentka] - 3.8.2010 10:50:03
Prosím k téme fymóza je mnoho odpovedí, riaďte sa podľa nich, Ďakujem.


lusi10 - 20.11.2011 20:51:33
Mám dva syny 8 a4 roky,starší bez problémů,mladší do teď taky neměl problém,ale najednou mu nejde stáhnout předkožka vobec,mudr říkala buď se udělaly jizvička aniž bych si všimla a přirostlo to,čůrá normálně,nic neříká,jen se mu dělaly bouličky na penise při čůrání,už ne,mažeme 14 dní Triamcinolonem UNG,pomůže to??? Mudr říkala že když tak nás pošle k urologovi,strašně si přeju aby to pomohlo.Lucka


22.11.2011 17:38:15
Pokud se dělají bouličky při čurání znamená to,že moč nemůže volně odtékat a je to zúžené.Nevím jestli pomůže mastička pokud je to přirostlé.Trochu se to zanedbalo, chtělo to stahovat pravidelně.To uvolnění u urologa by bylo nepříjemné,ale uvolnit to musí,aby chlapeček neměl s tím později problém.Přeji hodně úspěchu,aby jste nikam nemuseli


lusi10 - 27.11.2011 19:51:13
to mě právě štve,jestli se to zanedbalo :-(((( šlo to tak krásně stahovat....... mažeme pořád,u mudr jsem jeětě nebyla,ani se mi tam moc nechce :-((( bouličky se mu při čůrání už nedělají,nebos spíš ne pokaždé,někdy fakt čůrá normálně,i moč.trubice jde vidět,šla i před tím vlastně,jen to nejde stahnout,asi tak o 2 mm max. :-((( kéžby takovy problémy neexistovaly :-)))


Kacenka [Porodní asistentka] - 17.6.2012 11:04:03
Téma uzavřena !!!






Máte zdravotní problémy? Sdělte nám své příznaky - Pomůže vám naše poradna.


Diskuze Diskuze: otázky a odpovědi, zkušenosti a poradenství k Přetažení předkožky v 6 letech - Diskuze je prázdná – vložte svou zkušenost nebo vložte svůj dotaz jako první

Vaše zkušenost/Komentář/Dotaz týkající se Přetažení předkožky v 6 letech

Položky označené * jsou povinné.
Vaše jméno *:
E-mail :
Předmět *:
Text příspěvku *:
Opište kód *:
(kontrola spamu)
"lekarna"
Chcete-li obdržet odpověď / reakce na Váš příspěvek, nezapomeňte vyplnit položku E-mail. Vaše emailová adresa nebude zobrazena ani jinak použita.

 

NEPOSKYTUJEME ZDRAVOTNÍ PORADENSTVÍ. Naše online poradna je určena pro všechny pacienty, užívající některý z léčivých přípravků, pouze pro obecné informační účely. Poradna v žádném případě neslouží jako náhrada odborné lékařské péče. Poradna pomáhá se správným užíváním léčivých přípravků, odhalit vzájemnou nesnášenlivost léčiv, při snížení výskytu nežádoucích, vedlejších účinků léčiv a jako osvěta a zdroj informací. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě zavolejte svého lékaře nebo vytočte číslo 155.




Aktuální diskuze - LÉKY
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Teekanne čaj Fit & Slim, - TEEKANNE Fit&Slim nálevové sáčky 16 x 1.7 g
Vložil: Alena Alžběta
2024-11-18 13:10:08

https://www.dm.cz/teekanne-caj-fit-slim-p5901086046775.html...
Teekanne čaj Fit & Slim, - TEEKANNE Fit&Slim nálevové sáčky 16 x 1.7 g
Vložil: Alena Alžběta
2024-11-18 13:09:40

Cesmína paraguajská - maté (40%), Kopřiva (20%), Zelený čaj (18%), Máta klasnatá, Citrónová myrta....
teploměr rtuťový čína - Teploměr lékařský s pouzdrem CE 0197
Vložil: František Moravčík
2024-11-15 21:44:27

Tyto teploměry nemají nic společného se starými českými lékařskými teploměry. Jsou menší, náplň rtuti je menší stupnice je kratší a hůře čitelná, odchylka měření je klidně 0,5C, jsou křehké a rozpadají se při dopravě uvnitř. Rozhodne nesplnuji no...
Acai Slim - DOKTORBIO Acai Slim 90 tobolek
Vložil: Magdalena
2024-11-08 11:37:28

Dobrý den Prodáva jse ještě produkt acai slim?...
Ilon abzess salzbe - ILON ABSZESS-SALBE 1X25GM Mast
Vložil: Pokosova simona
2024-10-09 10:50:04

Dobrý deň máte túto masticku na sklade ? Alebo viete my poradiť gde by ju mali na sklade? A dá sa objednať od vas na sk ? Ďakujem pekne...

Aktuální diskuze - NEMOCI
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Nedorůstání sliznice - Nedorůstání sliznice
Vložil: Monika
2024-11-23 11:48:50

Po dietě v kalorickem deficitu mi přestala dorůstat sliznice, prosím o radu, přestala jsem menstruovat dva měsíce, lékař mi napsal HA. Prosím o radu, ráda bych se časem pokusila s manželem o těhotenství, nechci brát stále HA. Dojde k nárůstu Zvýšením energet...
Nestříká mi sperma - Nevystříkne mi sperma
Vložil: Marek
2024-11-13 08:48:59

Dobrý den.Mám takový problém je mi 44let a před několika měsíci jsem zjistil při masturbaci penisu mi sperma nevystrikne ale jen vyteče.Byl jsem u urologa a ten mi dal prášky na uvolnění svalů,protože při kontrole jsem jen nacural 39ml.Prosim poradít...
zvačšený semenik - Zväčšený semenník
Vložil: Jan Repan
2024-10-28 02:22:16

prosim ake lieky uživat na zmenšenie semenika.Dakujem...
Sperma nestrika jen vytece - Nevystříkne mi sperma
Vložil: Matek
2024-09-11 10:58:11

Dobrý den.Mám takový problém je mi 44let a před několika měsíci jsem zjistil při masturbaci penisu mi sperma nevystrikne ale jen vyteče.Byl jsem u urologa a ten mi dal prášky na uvolnění svalů,protože při kontrole jsem jen nacural 39ml.Prosim poradíte mi...
Norethisteron a menzes - Norethisteron a menstruacia
Vložil: Anicka
2024-09-10 22:04:28

Dobry den. Doktor mi predpisal lieky na zastavenie krvacania pretoze som krvacala aj mimo cyklu ale lieky mi bohuzial nezaberaju a krvacam stale. Doktor ma dovolenku. Je to normalne ale mam mat obavy? Brucho mam nafúknuté ako v tehotenstve a lieky nezaberaju. A ja krvacam uz me...


ABC-LEKARNA.cz - Online poradna, zkušenosti a recenze pacientů s užíváním léčivých přípravků, jaký lék nejlépe zabírá na Vaše nemoci a vedlejší nežádoucí účinky. Informační web o lécích na předpis, volně prodejných lécích a doplňcích. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě kontaktujte svého lékaře nebo vytočte číslo 155. Informace zde zveřejněné jsou pouze obecné a nejesou náhradou odborné lékařské pomoci, diagnózy nebo léčby!
sitemap.txt