ABC-LEKARNA.cz | Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí
 Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí 

Vliv PC na psychiku? - Poradna a zkušenosti

Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí, Vliv, PC, psychiku?

Vliv PC na psychiku?

mlok - 13.9.2010 18:46:39
Znovu Vás zdravím :-)Jelikož jsem nastoupil na novou školu tak máme jako povinný předmět informatiku, ale trochu rozšířenější. Dozvěděl jsem se, že počítač má dost velký vliv na psychiku člověk a že vyzařuje vlny, které způsobují deprese. To by vysvělovalo moje problémy. Když jsem venku, tak mi skoro nic neni (teda pokud jsem mezi staršíma a nebo s lidma který znám dobře)pokud si tedy odmyslím nějáké to zamyšlení, ale když si sednu k počítači tak klepu nedočkavostí kolenama než si otevřu omimine.cz a hledám tu odpovědi na otazky. Potom sem chvíli na FaceBooku a šmitec potom celej den jenom koukám jak "blbec" (s prominutim) do monitoru a zamýšlím se nad vším a postupně ve mě nabíhá takový ten tíživý pocit a do toho nuda a pubertální skraty :-( Je to tím? Můžu ty psychické problémy něják sám vyléčit? Děkujem


Odpověď zdravotníka na dotaz: Vliv PC na psychiku?

PC nemá na psychiku vliv pomocí vyzařování. Existuje jiný dopad na psychiku. Může (nejvíce u dětí, u mladých) nadbytečně poutat pozornost a vést postupně k sedavému životu před monitorem. Je naprosto jasné, že dlouhými hodinami před počítačem se začínáš cítit tíživě a znuděně. Je to bezcílným brouzdáním po internetu. Řešením je využívání PC efektivně. Zajdi si krátce na stránky, na které potřebuješ, vyzvedni poštu na emailu, poté počítač vypni a jdi se věnovat jiným aktivitám. Jdi ven, za kamarády, sportuj. Tak se můžeš nenechat internetem (potažmo reklamou) tak pohltit.


Odpovědi návštěvníků stránek:

13.9.2010 19:58:38
Mloku, Mloku. Zaplaťpánbů jsi se už asi vymanil z té své sexuologické hypochondrie a přešel jsi zas na hypochondrii počítačovou, protože jsi se někde dočetl, že PC může mít negativní vliv na psychiku. Ano, může způsobit závislost, něco jako gemblersví či vorkoholismus. To ale asi nebude tvů případ, protože tvoje vada je jiná: Stále na sobě hledáš kdejakou psychickou poruchu, o níž se dozvíš, takže opravdu - jsi psychický hypochondr. Neuvedl jsi, jakou dobu denně u PC trávíš, to je podstatný údaj k posouzení závislosti. Já ti ale poradím, JAK SE ZBAVIT POCITU, ŽE JSI PC-ZÁVISLÁK: Dělej na PC něco tvůrčího - piš třeba povídky, nauč se Excel a v něm řeš zajímavé úlohy, upravuj fotky, využij PC k dělání domácích úkolů, nauč se grafiku a dělej obrázky - i obyčejný texťák Word umožňuje pro začátek dělat docela hezké a složité obrázky (rád tě to naučím, máš-li zájem) Tentokrát mi můžeš věřit na 100%, je to moje parketa. Zkrátka, jedině tvůrčí prací se zbavýš těch svých zbytečných brouků v hlavě, protože DĚLÁNÍ, DĚLÁNÍ VŠECHNY SMUTKY ZAHÁNÍ. (jistě se ani podepisovat nemusím, snadno's mě poznal)


mlok - 13.9.2010 20:06:15
Ne...pořád mám tu sexuologickou...jen se ptám jesli to zkoumání nemá za následek počítač...Protože u něj prosedim půl všedního dne...O prázninách vstanu zapnu, vypnu a du spát...Ne já na počítači mám svoje zájmy - Dělání videí...Takže díky :-)


13.9.2010 20:26:12
Tak to promiň. Z toho tvého dotazu jsem nepochopil, že na PC hlavně MAKÁŠ, a to asi dost náročnou práci. V tom případě se já jdu se svými wordovými kresbičkami tiše stydět do koutečka (ale já dělám i corel, to je jiný kafe) Vlastně si vzpomínám, jak jsi psal, že jsi celé léto proseděl u PC, a já ti vynadal, jak jsi mohl promarnit takové nádherné léto! Doufám, že tu zas nevytvoříme takovou kšandu, jako tu od 28.8. a že nás paní PhDr nebudou zas od sebe rozhánět. Ale asi bys opravdu uděla dobře, kdybys navštívil dětského psychologa. Nic tím nezkazíš (přes hubu ti nedá, jak já říkávám) a může ti jedině pomoci. Hlavu vzhůru a vyžeň z ní brouky, brigadýre! (Zdeněk)


mlok - 13.9.2010 20:59:55
Taky nestojim o to si tu znepřátelit paní doktorky...Jinak s tim děckym psychologem nevim...Asi bych tam měl jít, ale co by i řek...Dal by mi antidepresiva a nashle...budu do konce života na práškách...


13.9.2010 21:06:01
Ale Mloku, to máš tedy divné představy o práci psychologa! Ty přece nemáš deprese, to je něco jiného. Psycholog neléčí praškama ale psychoterapií. Uvidíš, že si s tebou hezky popovídá - to popovídání je jeho hlavní medicína! Jdi k dětskému psychologovi a ničeho se neboj. Po tom popovídání se ti moc uleví a bude ti dobře. Uvidíš, že se ti to bude líbit.(Zdeněk)


mlok - 13.9.2010 21:14:26
Že nemám deprese...Dobře povim ti co sem cítil když to bylo uplně nejhorší...Neměl jsem chut k jídlu, chtěl jsem jen spát, dělal jsem, že je mi špatně abych nemusel do školy, pořád mě něco tížilo na prsou...Ráno sem se probudil a hned jsem si na to vzpomněl a zase...Nevěděl jsem co mám dělat, nebylo s toho uniku, jenom jsem věřil a modlil se at to už brzo skončí...A je zajímavý, že sem chtěl vždycky zažít tu pravou pubertu a depky co měla kamoška...No a je to tu, konečně sem pochopil proč spousta lidi v mim věku se chce zabít...Vždycky sem každýho utěšoval, že at je v klidu (bylo jich nejmin 5) a ted jsem mezi nima i já...


13.9.2010 21:32:56
Ne, to nejsou ty pravé deprese či maniodeprese, které zpravidla začínají v mnohem pozdějším věku. To, co prožíváš, opravdu úzce souvisí s pubertou či adolescencí. Třeba ty myšlenky na sebevraždu, ty se ale v tvém věku dostavují spíš jako demonstrace vzdoru proti světu než jako východisko z bezvýchodnosti (obávám se, že i nejslavnější český sebevrah, oslavovaný dnes jako národní hrdina, byl veden tímto motivem - snad víš, koho mám na mysli)Ty se ale opovaž na něco takového myslet! Představ si jaký by to byl pro tvoji maminku návrat z nemocnice! Každopádně jsi mě ale tímto posledním příspěvkem utvrdil v názoru, že PSYCHOLOGA NUTNĚ POTŘEBUJEŠ!!! Prosím tě, neodkládejto. Ačkoliv tě neznám a ani nevím, jak vypadáš, budu od teď trnout pokaždé, když se na čas tady či na mailu odmlčíš. Netrap mě, prosm tě, a jdi k tomu doktorovi raději už zítra. Zdeněk.


13.9.2010 21:48:48
Smůla, asi jsem ten předchozí příspěvek nestihl napsat dřív, než vypínáš počítač. Nicméně doufám, že do zítřka do odpoledne, než si to přečteš, žádnou blbost nevyvedeš. Jinak - ty stavy, které popisuješ, se opravdu u lidí tvého věku dostavují, třeba kvůli nezvládání školy nebo kvůli své nedobré pozici v kolektivu třídy, nejsou to ale skutečné depresivní stavy. Napadá mě, že v tvém případě na to může mít vliv i nehoda a hospitalizace maminky. Ale vždyť ona se už brzy vrátí a bude tě moc potřebovat. Já vám oběma držím palce, ať to zvládnete. A ještě jednou: HNED ZÍTRA MAZEJ K TOMU PSYCHOLOGOVI! Zdeněk.


mlok - 13.9.2010 21:53:03
Ne já už jsem v pohodě tohle byl extrém a bylo to před prázdninama...tuším že v květnu


13.9.2010 21:59:36
Díky, žes ještě napsal a uklidnil mě, já bych asi opravdu neusnul. Tak dnes už - dobrou. A K TOMU DOKTOROVI URČITĚ ZAJDI! Zdeněk.


14.9.2010 17:45:53
Ale ale, paní doktorko, což nevidíte, že Mlokův problém je trochu hlubší, než jen brouzdání po internetu? Vy byste ho jistě uměla líp než já přesvědčit, že psychoterapeut neléčí předepisováním antidepresiv, ale že si s pacientem hezky a příjemně povídá, že návštěva jeho ordinace je krásný a příjemný zážitek. Mně bohužel tolik nevěří jako vám. Možná proto, že nemám před jménem PhDr., možná díky vašemu varování, že ho hodlám virtuálně emailicky znásilnit a pohlavně zneužít. (Zdeněk)


mlok - 14.9.2010 20:28:29
To by mě zajímalo jakou jizvu??...Jinak děkuju pani doktorko...Když jsem mimo počítač tak si na ten strach dokážu odpovědět...Když jsem byl 2 týdny pryč, tak jsem sice měl trochu obavy a pořád jsem měl strach, ale dokázal jsem si svoje pocity vysvětlit...Třeba to už brzo přejde a všechny moje představy, pocity a všelijaké takovéhle srach nahánějcí taky utečou za hory...


14.9.2010 20:47:34
Dobrý večer, Mloku. O té "jizvě" ti raději napíšu emailem, abych to tu nezatěžoval. A zjistil jsem, že nejsem sám, kdo má podobné následky: Na dnešní příspěvek "trapas" zareagoval kdo-si, kdo má podobný osud jako já díky podobné jizvě - PŘÍSAHÁM, ŽE JSEM TO NEPSAL JÁ! - já se do toho příspěvku plést nebudu, abych tam zas neudělal dlouhou kšandu. Jo, a nespoléhej, že tvé představy a traumata sama utečou za hory. Místo nich zas přijdou jiná - ty už jsi prostě takový. V tom ti pomůže jedině ten terapeut. (ahoj - Zdeněk)


mlok - 14.9.2010 21:09:50
Jo taky dobrej, já ho chápu mě to baví dělat taky...Bejt takovej zženštělej šampon...Mě to baví...Ale SAKRA!!! Zase si dávám otázky...Proč mám ty pocity s klukama? A proč mám pocit, že bych byl s klukem štastnější, že by to bylo to pravé??? Do háje...Před chvílí sem balil jednu holku a ted zase tohle...A mám hlavu plnou otázek..


14.9.2010 21:48:50
Já vůl - teď jsem to zbabral já. Tím připomenutím jsem tě asi vrátil zas do těch blbejch pocitů, z kterých jsi se už málem vymanil. Ale možná ti zodpovím, proč máš ten pocit: Tys tu holku pouze balil proto, abys měl nějakou holku, ne pro to, že bys k ní něco hlubšího cítil. Proto bys potřeboval zatím spíš kluka, ne na sex, ale na to, aby sis s ním rozuměl. Tedy kámoše. Na tu pravou lásku k holce ještě asi nejsi zralý, ale neboj, to přijde, a nemusí to být tak dlouho. Jen se do toho nesmíš nutit (Zdeněk)


mlok - 14.9.2010 21:53:19
Nad tím přemejšlím už díl...Jinak já holky pokaždý balim...Prostě flirt


14.9.2010 22:06:41
ale obyčejný flirt ti z těch tvejch divnejch psychóz, tedy z té nejistoty, jestli jsi víc na holky nebo na kluky nebo sám holka, moc nepomůže. Jistotu budeš mít, až se doopravdy zaboucheš až po uši - a to se pak nebudeš muset nikoho ptát, jestli je to láska, to budeš vědět naprosto určitě. A ikdyž ONA ti ji neopětuje a odmítne tě a ty se budeš trápit, bude to 100x lepší, než co prožíváš teď, protože nejhorší je nejistota. (Zdeněk)


mlok - 15.9.2010 15:38:07
Tak před rokem jsem se zabouchnul a měl sem pocit když sem si řekl že jí Miluju tak to slovo miluju přesně vystihovalo ten cit...Nebo mi to tak aspon prislo...Ale bylo zvláštní, že se mi zdálo jak souložím s její sestrou...Ale nechci tu rozebírat sny...


15.9.2010 15:53:28
Takže víš, že jsi schopen zamilovat se do děvčete, a to by mělo posilovat tvoje sebevědomí a rozptýlit ty nejistoty. A co cítíš dneska, Mloku, když si na ni vzpomeneš? Pokud jsi ji opravdu Miloval, nemůže ti už nikdy být lhostejná . I podle toho se pozná, že to byla Láska. (Zdeněk)


mlok - 15.9.2010 16:17:21
Nedávno sem se k ní chtěl vrátit :) ale necejtim nic extra...Ale k ní sem cítil nejvíc co sem kdy k holce cítil...


15.9.2010 17:03:49
Fajn - třeba se ti ty vzpomínky vrátí až po letech. Já zase jednou zapomněl, že my stařešinové uvažujeme a cítíme jinak než vy puberťáci. :D (Z)


mlok - 15.9.2010 17:19:35
Já bych opravdu nechtel bejt na chlapy...Chci být na ženský...A doufám, že budu i když spousta věcí naznačuje tomu, že budu menšinové orientace :(


15.9.2010 17:51:24
To se hádáme pořád o tom samém. Ty JSI na ženský. Tečka. Nepochybuj o tom. A zajdi si k tomu psychoterapeutovi. On si s tebou krásně popovídá a rozežene ti ty tvý věčný pochybnosti a zbytečný zkoumání svých domnělých vad.(Z)


mlok - 15.9.2010 18:06:28
:-) Tak dobře...A podle čeho to soudíš...Když mě přece poslední dobou několik kluků okouzililo, kluci se mi líbí, bohužel se mi asi tejden líbí nějáké tělo a taky proč si dokážu snadněji představit vztah s klukem atd...No a taky proč ted mám pocit, že žádnou holku nechci a taky že mě moc neberou...Zase je pravda, že každou přestávku letim za holkama a taky abych videl tu jednu holku, ale kdyz sme u sebe blizko tak se raci otocim nedokazu se ji podivat do obliceje a kdyz na sebe kouknem tak me zalije strasny horko...Ale jak řiká pani doktorka Orientace vystříbří až kolem 20tky...Otázka je jesli bude homosexualní nebo heterosexualní :-) ale když řiká že heterosexualní tak to asi neřiká jen tak...


15.9.2010 18:30:59
1) paní doktorka i já tě známe jen z toho, co tady píšeš, a v tom si občas i dost odporuješ. Čili - o důvod víc, abys zašel k tomu psychoterapeutovi 2) Já jsem napsal, že JSI na ženský, ale tím jsem nevyloučil, že můžeš být třeba i na některý kluky. Ono se to nevylučuje a já to vím zcela určitě. Pokud by to tak opravdu bylo, nesmíš se kvůli tomu trápit 3)To, že ve svém věku chceš vidět Tu Jistou holku, kdykoliv spolu nejste, ale jakmile ji potkáš, tak najednou znejistíš a nevíš, co máš říci, to právě dokazuje, že jsi normální 15-letý kluk. To je úplně normální jev, z kterého většina lidí časem vyroste. Možná stač, aby Ta Dotyčná naznačila, že jí taky nejsi lhostejný - a rázem nejistota opadne a budeš vědět, co jí máš říci. (Z)


mlok - 15.9.2010 18:37:25
A do kolika ženskejch ses v životě zamiloval ty?


15.9.2010 18:49:02
Tak pořádně, aby se tomu dalo říkat Láska, jen do dvou. Menší lásky a vztahy jsem prožil s více - ani teď přesně nevím, které do toho mohu počítat. A cheš-li vědět, s kolika jsem měl i tělesné milování, tak těch bylo jen 7, jenže asi 3 nemohu počítat ani do těch malých lásek. Bylo to jen to tělesné sblížení a já i ony to tak braly. Ale nemyslíš, že se ocitáme mimo téma a o tomhle by bylo vhodnější si raději mailovat?


mlok - 15.9.2010 19:18:13
3)To, že ve svém věku chceš vidět Tu Jistou holku, kdykoliv spolu nejste, ale jakmile ji potkáš, tak najednou znejistíš a nevíš, co máš říci, to právě dokazuje, že jsi normální 15-letý kluk...Jinak tuhle větu sem něják nepochopil...Co je myšleno tím normální??


15.9.2010 19:34:08
To je přece problém každého nesmělého mladíčka, když se zamiluje. I těch nejotrlejších ramenáčů, když se zamilují poprvé. Ti se v tom ale brzy naučí chodit. Někdo se otrkává pomaleji, někdo zůstane tím "nesmělým mladíčkem", který dlouho obšlapuje kolem své nové lásky, než se osmělí, až do smrti (např. já). Jistě jsi to viděl už ve spoustě filmů a četl v knížkách a určitě viděl i u svých kamarádů. Je to normální a běžný začátek lásky mladičkých lidí.


16.9.2010 16:43:43
Jediné co mě uklidnuje, je to, že i když ted cítím něco málovíc ke klukům, že jsem v pubertě...Jen doufám, že se to dá dohromady a vyvrbí se to v to, že budu mít holku a budu s ní štastnej a mít děti...


16.9.2010 17:08:22
Zdravím Tě, Mloku. Určitě se to vyvrbí, když tomu budeš věřit. Neboj se toho. Ikdyby tě i nadále přitahovali někteří kluci, jakmile se pořádně a doopravdy zamiluješ do dívky, přehlušíto tvé veškeré pouto k jiným.(Z)


16.9.2010 17:10:46
(Tak nás tu navštívila cenzura. Takže - už žádné připomínky mých lásek ke klukům. Doufám, že i ten předchozí příspěvek kvůli mé jedné poznámce nesmaží)


16.9.2010 17:21:15
No to je úroveň! Napsal jsem včera jistý hospodský výrok, v němž se vyskytlo slovo kun... (takto vytečkováno)- a oni to smazali taky. Asi se bojí, že 15-letý muž se osype, když si přečte slovo "kunda" :DDD Závažnější ovšem je, že se domnívají, že zruší nějaký přírodní jev tím, že vymažou příspěvky o něm, protože jim nepasuje do jejich jakých-si módních teorií.


16.9.2010 17:38:17
Já se teď v zdálím, vrátím se do 20:00. Zatím!


16.9.2010 17:44:01
Já si myslim, že toto je poradna na dost špičkové urovni a nebylo by dobré kdyby se tu lidé dočýtali vulgární názvy, já se neosypu, ale je potřeba dodržovat nějáké společenské míry..Ne?


16.9.2010 19:20:48
Jistě sis všiml, že vulgarismy vůbec neplýtvám. V té typicky hospodské větě to však muselo být uvedeno doslova, aby to neztratilo atmosféru. (ke špičkovosti odpovědí odborných poradkyň mám sice jisté výhrady, ale uznávám, že to dělají dobrovolně bez nároku na honorář, takže jim za to musíme být vděčni.)


16.9.2010 19:23:41
Jen se zeptám...Podle čeho soudíš, že se za nějákou krátkou dobu zamiluju do tý pravý, když tedkon k holkám nic extra necejtim a ke klukum neco malo jo..??


16.9.2010 19:33:56
Aha. Těď jsi mě chytil za slovo, že jsem ti chtěl dát naději proto, že ti to přeji. To slovo "krátkou" jsi však použil ty a jde jen o to, co znamená "krátká". Ale já přesto ti tu naději dávám, protože ty intenzivně hledáš tu pravou, třeba tím, že se bavíš s děvčaty a flirtuješ s nimi. Ty hledáš vztah s dívkou, protože cítíš, že ti chybí. Uvidíš, že až ucítíš u nějaké odezvu na svůj zájem, že i ona by měla zájem o tebe, tak to bude pro tebe velké povzbuzení, srdíčko se hned rozbuší, a ty začneš si všímat jen jí a žít jen pro ni a přestanou tě zajímat nejen ostatní děvčata, ale i kluci. Tak to chodí, když se člověk zamiluje.


16.9.2010 19:36:53
Aha...Takže se dá říct, že je to vyloučená věc? Když si to napsal jen aby si mě povzbudil?


16.9.2010 19:54:05
Prosím tě, Mloku, přečti si to ještě jednou, to, co jsem napsal. Kde tam čteš, že je to vyloučená věc? Já to přece považuji za velmi velmi velmi velmi VELMI VELMI VELMI VELMI VELMI VELMI VELMI VELMI pravděpodobné, a to na 99,9999999% !!!!


16.9.2010 19:57:48
Ahá..tak to je jiná...Asi začnu nahánet kocky...i kdyz se mi moc nechce, ale z niceho nic mám chut :-)


16.9.2010 20:01:37
Těď jsi mě chytil za slovo, že jsem ti chtěl dát naději proto, že ti to přeji...tuhle vetu sem pochopil tak, že to řikáš jen proto, že mi to přeješ a abych byl v klidu, ale přesto si myslíš že to tak nebude...ted sem pochopil, že sem pochopil špatně :DDDDD


16.9.2010 20:12:09
Já jsem ti sice včera tvrdil, že pouhý flirt jentak pro zábavu je k ničemu, ale teď mi dochází,že jsem se mýlil: Tím, že se pohybuješ mezi děvčaty a komunikuješ s nimi, máš větší šanci, že brzy potkáš takovou, s kterou si budete rozumět a "zajiskří to mezi vámi" - jak tuším tady napsala, možná pod jiným dotazem, paní PhDr. Kromě toho se tím naučíš, jak konverzovat s děvčaty a neupadat do rozpaků, což se taky bude hodit při tom prvním navazování. Vidíš, i já se na stará kolena leccos naučím a pochopím. :D


16.9.2010 20:46:31
Řeknu to na rovinu...Já se s holkama NEUMIM kamarádit, prostě to nedokážu vysvětlit, ale nejde to...Krom toho mi přijde, že když se s tou holkou poznávám a to že se zbližujeme a začínaj tam ty první intimnější chvilky tak to je podle mě to nejlepší, tim že si řeknem, že spolu budem chodit se všechno zabije a já se začnu stydět a přestanu tak dobře komunikovat a celé to ztrácí to naplnění...


16.9.2010 20:57:44
V první třídě se děti učí nejprve čáry, z těch čar se pak tvoří písmenka, ale jen samotná písmenka, pak teprv se učí z písmenek sestavovat slova, ze slov první větu - My máme mámu. Tak je to se vším. Ty se teprv učíš navazovat kontakt s děvčaty. V této fázi je pro tebe největším zážitkem ty první náznaky intimních chvilek. Jakmile jdeš dál, začne to znít falešně, jako když žáček hudební školy zkusí zahrát něco, na co ještě nestačí. Tak je to i s tou dívkou, ani ona to dál ještě neumí, i v té hudebce se žáčci musejí napřed secvičit, chtějí-li hrát duo. Neboj se, cvič dál, ono to půjde.


16.9.2010 21:07:44
Jo dobře má to i jedna holka co se s ní znám, jinak už si nepřipadám jako holka a když si řeknu něco o transexualitě tak mi to přijde, že mě se to netýká...Za prvé v dětství jsem se zajímal o auta i když sem se zajímal i o holčičí věci, ale pamatuju si jak mě štvali reklamy na holčičí hračky, protože jich bylo výrazně víc a když byla nějáká reklama na autodráhu, byl jsem štastnej...Napodobuju v chování kluky (holky trochu taky)...A nikdy nebyl můj sen nechat si změnit pohlavý...Co se týče homosexuality v tom ještě lítám a doufám, že to co řikáš se vyplní a uklidnuje me to...Jinak dneska jsem šel ve škole po chodbě a ohlídl se po mě nějákej kluk (typoval bych, že bud taky experimentoval s orientací a nebo ho přitahujou jen kluci) a bylo to zvláštní když sme se na sebe koukli, takový jiný...Je možný, že to byla další věc kterou jsem vždycky dělal s holkama a s klukama to bylo něco novýho tak mi to přišlo takový silnější...


16.9.2010 21:19:23
Prosím tě, nehledej hned v každém delším a zkoumavém pohledu od jiného kluka nějakou sexuální motivaci. Vždyť často nás něčím zaujme nějaký cizí kluk a vůbec nás nenapadně, že bychom snad s ním chtěli... no, nevím co. Taky je možné, že ten kluk hladal přítele, kámoš, a měl pocit, že právě s tebou by si dobře rozuměl. Už jsem ti přece psal, jak perfektní je přátelství mezi klukama/chlapama, aniž by v tom byla jakákoliv sexuální přitažlivost. Zvláště v tvém věku člověk prostě dobrého kámoše moc POTŘEBUJE!!!


16.9.2010 22:01:18
Měli bychom si domluvit signál, kterým tomu druhému dáme najevo, že jdem spát a pro dnešek končíme a že je zbytečné, aby ten druhý čekal na odpověď. Například to prosté a jednoduché: DOBROU! (Zdeněk)


mlok - 17.9.2010 16:36:37
Zdravím...Chci se zeptat, jesli mám věřit internetovým snářům?? Nedávno se mi zdálo, že kamarádi vyhráli asi 2 a půl milionu v mincích na nějákém automatu ve škole :D A v tu dobu jsem byl přesvědčenej, že nejsem homosexual, protože jsem byl zamilovanej do holky a že všechno časem zmizí a zapomenu na to všechno až se poprvé doopravdy zamiluju (v tu dobu jsem opět uvažoval o transexualitě...achjo) No a když jsem to dal do snáře na internetu tak mi vyšlo: Mince - děláš si marné naděje...A ted nevim jesli to má být směřováno na to co si myslim o svě orientaci, že si dělám marné naděje že nějákou najdu a nebo že si dělám marné naděje u jedné holky a nebo marné naděje na to že nebudu transexual (to už neřešim)...By mě opravdu zajímalo...Babička řikala, že když se zdá o penězích tak že to neni dobrý, že to znamená že bude bída a já jsem v současné době uplně bez peněz..


17.9.2010 16:58:17
Zdravím Tě, Mloku. Já sice nevím, mají-li sny nějakou schopnost předpovídat, ale určitě nevěř internetovým snářům! To jsou jen výmysly a kdyby ses podíval do jiného snáře od jiného autora, dočetl by ses úplně něco jiného. Víš co, nech ty své obavy z homo- či trans- či jaké sexuality koňovi, má větší hlavu, a nech tomu volný průběh - uvidíš co přinese čas./// Tvůj poslední včerejší příspěvek mě utvrdil v názoru, že teď HLAVNĚ potřebuješ nějakého dobrého věrného a spolehlivého kámoše. Na citový vztah s dívkou ještě možná nejsi úplně zralý a nemá cenu se ho snažit vydupat ze země -on se časem sám přihlásí. S tím dobrým a spolehlivým kámošem bys ale mohl se otevřeně bavit o svých i jeho problémech a společně si je ujasňovat. Taky by ses naučil rozlišovt, co je přátelství (bez jakékoliv erotické motivace) a co láska. Já jsem se to naučil rozlišovat zcela zřetelně právě v těch 15 letech právě díky té své nestandardní orientaci (ale tady to nesmím rozebírat)A stanovil jsem si definici rozdílu mezi přátelstvím a láskou: Pro přítele bych bez váhání do ohně skočil, ale byl bych raději, kdyby taková nutnost nenastala. Pro svoji lásku toužím do ohně skočit. (Z)


mlok - 17.9.2010 17:15:31
Láska se musí cítit :-) a tu sem zatím cítil jen k děvčatům i když je to čím dál slabší :-(


17.9.2010 17:19:26
Zase ji ucítíš, až potkáš či lépe poznáš nějakou, s kterou k sobě patříte. Můžeš mi ale popsat, jeké to je, když "cítíš" lásku - jak se to projevuje a co si při tom maslíš?


17.9.2010 17:22:30
oprava: myslíš


mlok - 17.9.2010 17:33:49
Tak to nejde něják podrobně popsat...Prostě tu holku chci...Těším se na ní, je mi s ní dobře a cítím něco zvláštního...Něco jako pocit blaha jsem nedavno pocitoval...Ale nevim, ostatní toho popisují trochu víc např. že na tu osobu pořád myslí, ale to já něják moc nemyslim, tak jasně že jo ale že by něják moc to zas ne...Potom, že jí všude vidí (že jí mají vsugerovanou a pletou si jí s jinejma lidma) no to mívám párkrát, ale to mám spíš s tim kámošem, že si ho hodně pletu...


17.9.2010 17:50:07
Ano, to je docela přesné, to, co popisuješ ty i ti tvoji přátelé. A co příběhy? Vymýšlíš si celé romány o tom, co s ní dobrodružného prožiješ? Já zamlada jsem v duchu prožíval celé dobrodružné romány o tom, jak jsem ji/jej! zachraňoval z nejnebezpečnějších sicuací, sám jsem to někdy přežil a byli jsme pak šťasni, někdy hrdinně zahynul, ale umíralo se mi nádherně s vědomím, že jsem JI/JEJ zachránil - to by se podle toho točily filmy, viď? Dnes už si podobná puberťácáká dobrodružství ve své fantazii zakazuji, ale krásné diology, které splu svedeme, až se Dotyčná Milovaná Bytost konečně uvolí se mnou mluvit, ty jo, ty si vduchu přehrávám (Z)


mlok - 17.9.2010 18:00:34
Když jsem byl ve školce tak jsem si takovýhle věci přehrával pořád ve třetí třídě jsem si představoval že já jsem Semir a ona Andrea z Kobry 11 :D Ted už ne...Když jsem byl menší, bylo to takový jinačí...Jinak to "zamilování ze školky mi vydrželo do první třídy a vždycky jsem si představoval, že všechny postřílim pistolí a budu s ní jenom já a budem se jenom líbat :DDD Takový dětský :-)


17.9.2010 18:07:22
Taky dobrý... No, holt dnes jde všechno rychleji a filmy jsou drsnější, o dobrodružství sní předškoláčci, kdežto puberťáci už se za podobný romantický sny stydí. ///Já se ale teď zase asi na půldruhé hodinky vzdálím. Zatím čau. P.S. Tvé sny z dětství jasně hovoří o tom, že máš mužskou orientaci, tedy o transsexu nemůže být ani řeč.


17.9.2010 19:21:50
Takže já pokračuji: Přece již v mateřince se hračky i hry kluků zřetelně liší od těch holčičích. A ty jsi měl ty romantické představy jasně klučičí.


mlok - 17.9.2010 19:54:06
Jo to jsem měl, ale zajímaly mě i holčičí věci...A trochu to přetrvalo do ted


17.9.2010 20:00:25
V zájmu objektivity tě zase ale musím trochu zarmoutit: Ty klučičí, mužské zájmy vylučují transsexualitu, nevylučují včak homosexualitu. I homo... se cítí být mužem. Jsou např. známí herci, kteří dokázali perfrektně hrát hrdiny, udatné bojovníky nebo romantické mulovníky - a byli to homouši. Ale tuto objektivní připomínku si prosím Tě neber osobně. Já se teď zas odmlčím až do 21:00


mlok - 17.9.2010 21:31:09
To já vim...Jen se musim sklidnit abych se nebal...Docela dobrý jak nám naše babičky řikaj že nechápou to co mi ted deláme, přitom oni to dělali taky a ty jsi jasnej důkaz.. :D já myslel že dřív byla puberta tak od 15 - 16 let a prd začíná to skoro stejně :D


17.9.2010 21:35:08
Máš kliku, Mloku, už jsem se chystal na kutě. (pokračování)


17.9.2010 21:41:32
Co se týče věku puberty - on se od mých mladých let, tedy za těch 45 let - tak moc neposunul. Viditelné a slyšitelné znaky se u kluků projevily tak v 8. - 9. třídě, takže 1. ejekulace musela být asi o rok dříve (nemluvím o svém zpoždění,, jak jsem již párkrát napsal). My jsme se tu ale zabývali těmi dětskými sny, provázející zamilování. A zamilovat se člověk umí už dávno před pubertou a ty sny jsou, předpokládám, v každé době podobné. Vždyť o úplně stejných snech, kdy kluk chce být hrdina a pro děvče nasazovat život, se píše i ve starých knížkách.


mlok - 17.9.2010 21:46:11
No akorát naše klučičí generace je trochu jiná, já si na záchodě představoval že sem Batman a dávám si souboj vesmírnou lodí s nějákym protivníkem a ta jedna holka mi fandila...Potom když sem dostal počítač a jezdil sem na něm motorky tak sem si představoval že jezdim za školu a že sem frajer a ta jedna holka se mě zeptá jesli s ní nechci chodit atd...Panebože doufám jen, že se vyplní to co si mi říkal, že si najdu tu pravou a to z toho Snáře (že si dělám marné naděje) se NEvyplní..


17.9.2010 21:54:21
Ty sny jsou vlastně jiné, jen kostými těch hrdinů, rekvizity, kulisy se mění. V 60. letech frčely francouzské dobrodružné filmy na historické náměty - 17. století, šermířské souboje, a tak jsme se pro dámu svého srdci bili na kordy (= bezové klacky) (a ani jsme netušili, že náš velký idol Jean Marais by se pro ženskou bil jedině před kamerou - souvislost s mým předchozím příspěvkem je opravdu náhodná :D)


17.9.2010 21:56:44
Ha, mám tam chybu: Chtěl jsem napsat, že klukovské sny jsou stejné, jén rekvizity a kulisy se mění.


17.9.2010 22:01:32
Bylo to snad zdraví prospěšnější, svádět souboje "na kordy" než dnes s počítačem. Cvičila se při tom obratnost, síla i postřeh venku na zdravém vzduchu, do oka jsme se naštěstí jeden druhému netrefili a žádné jiné vážnější zranění jsme si tím bezovým nebo jasanovým klackem udělat nemohli.


mlok - 17.9.2010 22:04:42
No já tedkon začnu taky chodit víc mezi lidi...Bude to lepší pro muj organizmus a hlavně lék na mindráky...:-)


17.9.2010 22:09:33
Ano. A co takhle občas vyrazit s nějakou partou do přírody?


mlok - 17.9.2010 22:17:17
Jo dřív jsme si stavěli bungry...A do přírody chodim ze strejdou když jsem u babičky...Nedavno sme prolezli nějáký zatopený doly...ta voda měla aspon -20°C..prvních pět minut to bolelo ale potom jsem ty nohy necítil :-D


17.9.2010 22:20:46
Ježiš, Mloku, zatopený lomi - těch znám taky pár v Čechách, asi nejznámější: Ameriky u Karlštejna, nebo mezi Lipnicí n.S a Dlním Městem... ale o tom bychom si měli popovídat spíš emailem


17.9.2010 22:23:10
.. vida,stavba bunkrů taky ještě nevyvanula. Já myslel, že ji znala jen naše generace, a ono to láká děti pořád.


17.9.2010 22:30:01
Pro dnešek už vážně mířím do postele. Ale o těch lomech a jiných krásných místech v ČR musíme dát pokec emailem. DOBROU.


mlok - 17.9.2010 22:42:39
Ještě k orientaci...Muj kámoš - Na začátku tohoto roku zjistil, že ho začali vzrušovat i kluci (jeden kluk mu na něj šáhnul) a našel si kluka, protože to chtěl zkusit a prej ho i "rajcoval"...uběhli asi 2 měsícě pár homosexuálních snů a z ničeho nic ho to přešlo...Takže je možné, že tim projdu i já...Protože jak okolo mě prošel ten kluk a pořád se na mě koukal, tak se mi zalíbil, ale nic víc...Hrr Puberta...Pryč! chci mít ženskou! :D


18.9.2010 6:17:57
Je to jasný: Jedná se o pubertální výstřelky a zvědavost, u toho kluka i u tebe. Vůbec to neznamená, že vás to bude držet i v dospělosti. Ostatně, taky jsme si s kamarády vzájemně ohmatávali a dráždili šulína v mnohem mladším věku (jeden o rok starší mě učil masturbovat už v 8 letech, ale já to pak skoro nepoužíval, přišel jsem tomu na chuť až začátkem puberty) a všichni čtyři máme (či měli jsme) dávno rodinu, děti, dva už i vnoučata.


mlok - 18.9.2010 12:31:32
Zdravim...Ten kámoš si našel kluka a prej se do něj postupem času i zabouch...A mě právě že napadlo, že když jsem se na něj koukal, že v jak sme se na sebe koukli tak v tom něco bylo, ale třeba to nic neznamená... Jinak jsem nevěděl, že máš rodinu :)


18.9.2010 13:32:02
Ten, co se na tebe dlouze koukal, to je ten samý, co byl zabouchnutý či do kterého byl ten druhý zabouchnutý? (měl jsem rodinu)


mlok - 18.9.2010 16:52:05
Ne to mluvim o svém kamarádovi, že se zabouchnul do kluka...A já řikám, že mě to možná potká taky...Měl??


18.9.2010 17:03:39
Teď napíšu zase jednou něco, co možná smažou, ale asi až v pondělí. /a když, tak ti to zopakuju mailem): Nedělej si násilí. Už víme na 100%, a) že nejsi transsexuál b) že jsi na děvčata (nebo TAKY na děvčata) a to už se nemůže změnit, takže budeš moci prožít normální vztah s dívkou, později založit rodinu atd. Nevíme, jestli budeš TAKY na kluky, nebo je to jen pubertální výstřelek a zvědavost. Nedělej si tedy násilí. Chceš-li vyzkoušet, jaké to je, být zaláskovaný do kluka - prosím. Chcš-li vyzkoušet fyzické milování, čili sex s klukem - záleži jen na tom, najdeš-li k tomu ochotného partnera. Třeba to přispěje k tomu, že poznáš, jaké to je a ukojí se tvá zvědavost. Třeba tě to bude potkávat i nadále, ale zas tak velké neštěstí to není, abys musel být pro to zoufalý. Vždyť tě čeká i normální život se ženou. (Zdeněk)


18.9.2010 17:04:59
(Omlouvám se, jestli jsou tam překlepy, ale zároveň tady chatuju a na sporáku smažím bedly. Lesy jsou plné hub.)


mlok - 18.9.2010 17:13:45
Tak to je paráda, ale uvidíme jesli jsem na holky, protože můj zájem o ně je nížší a nížší :( Ale třeba se to zas vrátí do normy :-)


18.9.2010 17:24:49
Ano, to je jistě jen přechodné. Hlavně asi proto, že o nich mluvíš v množném čísle. Že se už dlouho nenašla TA JENDNA JEDINÁ, kvůli které zapomeneš na svůj zájem o kluky, ale i o jiná děvčata. Třeba se objeví už brzy, třeba kolem sebe už chodíte a nevíte o tom, třeba je ti dáno před tím ještě prožít nějakou tu epizodku s klukem, jak o ni teď uvažuješ. Uvidíš, co přinese čas. Hlavně se tím netrap, protože on to čas přinese a odnese, ať se tím trápíš nebo ne. (Zdeněk)


18.9.2010 17:32:05
K tomu ti dám jednu chytrou modlitbu, kterou prý vymyslel už svatý František s Asisy (žil ve 13.století): "Bože, dej mi sílu změnit to, co změnit mohu, dej mi klid smířit se s tím, co změnit nemohu, a moudrost rozeznat to první od toho druhého." Ta modlitba je aktuelní i dnes.


mlok - 18.9.2010 17:51:46
To věřim a je určitě pravdivá...Stejně by mě zajímalo jak to měli homosexualove dřív...Za dob socializmu stoprocentně horší a to jenom protože se něčím odchylovali...


18.9.2010 18:06:16
Trestné to nebylo, pokud bylo oběma víc než 18 let. Jen obecně veřejnost jimi víc opovrhovala, tedy vlastně se to tolerovalo, ale tajilo. Např. populární umělci se k tomu nemohli veřejně hlásit, jako dnes. Oficiální státní média se k tomu jevu vlasně stavěla spíš tak, jako by neexistovl. Což mi připomíná přístup této poradny, která cenzuruje vše, co odporuje té módní teorii od jakého-si amerického vědce, že bisexualita neexistuje.


mlok - 18.9.2010 18:10:15
To mě trochu rozhodilo :( když to řekla paní Lenka, že bisexualita neexistuje, že to říkají vědci...Je dobrý že já zase slyšel, že je vědecky dokázané, že všichni jsou bisexuálové, protože nic v přírodě není "černé" nebo "bílé" dokonce i kočky a kocouři jsou bisexualní...


18.9.2010 18:41:27
Já si ale myslím, Mloku, že bys tenhle problém neměl furt v hlavě přemýlat, nebo z toho zcvokneš (jestli už se to nestalo :D). Co takhle vypravit se třeba do lesa na houby? Víš, jak tam dnes dopoledne bylo krásně?


18.9.2010 18:53:16
Jo ta teorie, že všichni jsou (třeba jen zkrytí) bisexuálové, se mi samozřejmě líbí mnohem víc. Teď jsi tím zase uklidnil ty mne . Díky!!! :DDD


mlok - 18.9.2010 19:02:27
Ne tady nejde o to, že by se někdo třeba dokazal zamilovat do stejneho pohlavy...Ale, že nikdo neni 100% hetero a 100% homo, protože i chlap tvrdej jak skála má v sobě kousek ženskýho hormonu a to z něj dělá bisexuála...Protože se mu v pubertě určitě zalíbil nějáký kluk...Moje máma mi to sama přiznala, že se jí v pubertě taky občas líbila holka a někdy i ted ale né že by s ní chtěla něco mít, prostě jenom se jí líbí jak vypadá..


mlok - 18.9.2010 19:04:17
Jinak dneska jsem byl půl dne venku a pomáhal na zahradě...A večer du ven takže dneska si hlavu vyčistim..


18.9.2010 19:15:39
To je dobře, že si hlavu vyčistíš. Ovšem les, to je můj živel prostě už odmala, bez toho bych snad nemohl existovat (jedině v dobách, kdy jsem chlastal jak protrženej, jsem před lesem upřednostňoval hospodu. Ale to už mám naštěstí dávno za sebou)


mlok - 18.9.2010 20:12:47
A jak je to s tou rodinou jesli se můžu zeptat??


18.9.2010 21:41:58
S tou mojí bývalou? Obě holky jsou už soběstačné, po jejich mamině se mi příliš nestýská. To doufám pro informaci na této stránce stačí - je to mimo téma.


18.9.2010 21:56:56
Dobrou.


mlok - 19.9.2010 15:34:34
Zdravim...NEchápu proč ale jak padla řeč na transexualitu tak to na mě trochu vjelo a zase mám divný pocity a předtuchy co když jsem se v dětství chtěl stát holkou atd proč mám tyhle pocity atd...Co mě ale uklidnuje je to, že v dětství se mnou nebyl nějákej problém s oblíkáním...Chtěl sem nosit skejtácký hadry jako spolužáci...A oblečení co mi připadalo jako holčičí sem odmítal...Je to divný...jdu se na chvíli vyvětrat a potom napíšu víc


19.9.2010 18:27:12
Ano, i já jsem od vstupu do mateřské školky odmítal nosit cokoliv "holčičího", třeba jen červeného či růžového, protože se kluci posmívali druhému klukovi, který něco takového měl na sobě. Bylo to o to těžší, že ještě koncem 50-tých let se těžko shánělo oblečení, děti musely donosit hadry po sourozencích či sousedovic dětech... /// Transsexualita, narozdíl od trasvestity, se ale snad neprojevuje jen touhou oblékat se jako opačné pohlaví -koneckonců, už od nástupu džínové módy (60-tá léta) se oblečení kluků a holek moc neliší, a to většinou platí dodnes. Transsexuál prostě chce BÝT tím druhým pohlavím, mít jeho tělesné proporce (někteří si prý ale chtějí ponechat své geniálie)a být společensky pokládán za to opačné pohlaví. Já ale myslím, že by sis myšlenky na transsexualitu měl zakázat. Vřit tomu, že trans... nejsi, protože kdybys jím byl, věděl bys to s jistotou, že chceš být holka. Ty ale jí být nechceš(Z)


19.9.2010 18:29:29
oprava: Věřit tomu...


mlok - 19.9.2010 18:53:04
Tak na co nezapomenu je to, že když jsem byl mladší asi o 2 roky...Tak sem byl tak nadrženej a chtěl vědět jaký to je když holce zmáčknu prsa :D tak sem si kolikrát mačkal svoje jesli v tom neni neco podobnýho nebo mámi podprsenku a nebo sem si řikal že si nechám udělat ženský prsa...Je pravda, že když jsem byl ještě o hodně menší, tak jsem si chtěl zkusit jaký to je dávat si vlasy za ucho jako holky, protože to bylo zajímavější...Holčičí šaty byli taky složitější na oblíkání a mě to zajímalo...Je pravda, že u mě něco přetrvalo do ted a s těma prsama taky trochu, ale né že bych uplně moc silně toužil po tom je mít...Jen trochu (ale né že bych to chtěl) jen se nad tím zamýšlím atd a zajímá mě to jaký to je atd...Nevim jesli se to dá přesně nazvat že bych je chtěl...A to ve mě budí rozruch...:(


19.9.2010 19:11:46
Možná máš výhodu, že i v milostném vztahu s dívkou se budeš umět lépe vcítit do jejich pocitů, chápání, potřeb, a budeš tedy lépe umět vyplnit, "co jí na očích uvidíš". To já nikdy neuměl, porozumět ženský, a na tom taky vždy troskotal náš vztah. /// -pokračování


19.9.2010 19:14:00
Zajímavá je tvá obliba dráždit si prsa. Prý i někteří muži mají erotogenní zóny na bradavkách, jako ženy. Já ne, mne zmačknutí bradavky spíš bolí. Zato na boky jsem citlivý, juj! Bylo to ale nevhodné ve společných sprchách, když jsme si s klukama vzájemně myli záda. Dokud mi mydlil hřbet, bylo to v klidu. Jakmile mi ale přejel na boky (obzvláště Péťa, on měl takové jemné dívčí ručky...) musel jsem ho hned okřiknout, protož to vzrušení užuž na mně bylo vidět - to by byla ostuda!... A jak to máš ty s tou citlivostí? (Z)


mlok - 19.9.2010 19:18:30
To myslim, že sem nepatří :DDDD ale já sem to dělal jenom proto, jesli tim, že si na ně šahám tak jesli to nebude podobný těm holčičím abych si navodil pocit zmáčknutí prsou :D jinak na boky jsem ultra citlivej to sem poznal tedkon na dovolený s jednou slečnou...A chci se zeptat jesli to co sem popisoval v minulé větě je normální..??


19.9.2010 19:24:25
Opravdu mi nepřipadá normální, když kluk che mít ženská prsa. Ale já z tvého psaní nevím, jestli je opravdu chceš, nebo si hraješ s myšlenkou, že je chceš, nebo se bojíš toho, že bys je mohl chtít (opět ta tvoje sex-hypochondrie)


mlok - 19.9.2010 19:51:58
Já nevim jesli je chci...Bojim se že když řeknu že je nechci tak že je chci a naopak...:( nevim co mám dělat


19.9.2010 19:59:40
Tak v tom jsem opravdu bezradný. Já se už odmala potýkal s nadváhou, jako kluk nechtěl v létě nosit těsná trička, že by se mi smáli, že mám "kozy", zkrátka vyniklá prsa mi byla signálem, že jsem přibral a musím víc na sobě makat. Proto jsem je u sebe nenáviděl. Jaký to je pocit, představovat si, že jsi dívka a máš prsa? Popiš mi to, já si to neumím představit. Vycházím ze zkušenosti z psychoterapie, že potíže se léčí tak, že se z nich člověk vyzpovídá.


mlok - 19.9.2010 20:17:50
Já nevím to se nedá přesně popsat...Jen mi přijde, že když si to dokážu představit že bych je měl, tak hned mě napadne a co když je chci atd...Jinak já nevim od tý doby co sem to přestal řešit tak mě ten pocit přešel i s těma prsama a ted když se v tom zas rejpu tak se to pomalu navaluje...Ale jak řikám nejde to něják popsat cítil jsem se jako holka prostě vzhledově chování a i jsem se tak cítil vevnitř...Jinak k těm prsům, nedokážu si představit že bych je měl na sobě...Snad z toho vyrostu


19.9.2010 20:30:41
Víš co, zkusíme stejnou metodu, jako když se člověk odnaučuje závislosti na alkoholu či kouření - s obojím mám zkušenosti, s obojím jsem úspěšně bojoval: Jakmile ti přijde myšlenka na nějakou takovou hovadinu, hned tu myšleku zažeň, než se v tobě zavrtá, začni intenzivně myslet na něco jiného nebo se pust do nějaké práce, která vyžaduje soustředění. Mně se to proti chuti na chlast či na cigaretu osvědčilo. (Zdeněk)


mlok - 19.9.2010 20:35:59
A myslíš že to bude dobrý??? Mě by zajímalo jesli si to jenom namlouvám tyhle pocity...nebo jesli to tak je a nebo jesli tady tyhlenty věci co ted řešim jednou přejdou a nebudu dělat skotačiny kuli podělanýmu pocitu...


19.9.2010 20:47:30
Určitě si to jen namlouváš. Ty si pořád namlouváš nějaké potíže, vždyť říkám, že jsi sexuologický hypochondr. Možná si v tom i libuješ a dělá ti dobře, vzrušují tě a přitahují nenormálnosti, úchylnosti. Dobrá, vzrušuj se tím, když ti to dělá dobře. Ale opravdové to není. Opravdový bude vztah, který tě teprve čeká.


mlok - 19.9.2010 20:52:54
Tohle mě opravdu nevzrušuje...A doufám, že to zase brzo přejde :-) vždyt já už ten pocit ani nemám akorát mám strach že ho mám a myslim si že ho mám ale vim že jsem ho měl...Dneska i moje máma o mě řekla, že jsem opožděnej, protože jsem se narodil o pár týdnů dřív a jsem už takovej a pořád jsem se bavil jen s mladšíma...Takže je dost možný že mě to přejde a že jsem ještě v pubertě :)


19.9.2010 21:04:39
Maminka už je doma? Co se týče té puberty - těm tvým zmatkům a nejistotám by to odpovídalo. ( určitým vodítkem, zda jsi tělesně ještě v pobertě, ti může být stav vývje tvých genitálií i druhotných pohlavních znaků, což já nemohu "po drátě" posoudit.) Ale on ten vývoj "psychické puberty" nemusí být u každého v souladu s vývojem těla. Já např. si stále připadám, že u mne je puberta chronická - a nevadími to. A ty zkus se na ty své zmatky dívat s nadhledem a brát je trochu s humorem - umět si dělat ze sebe srandu.


mlok - 19.9.2010 21:14:14
Tak abych pravdu řekl nemám zas něják extrémně vyvinuté přirození...Ale to mě netrápí (ale kdysi trápilo a hodně) protože do 18ti času dost...Rostou mi vousy jenom pod nosem na tvářích jsou zatím jenom blondaté...Mě se takový ty tmavý chloupky co jsou jakoby první vousy na sob moc nelíběj...A taky jsem zjistil, že mám pár chloupků na prsou a to taky nechci mít...Už od mala nechci mít chlupy na prsou...Ale chtěl jsem mít bradku a přemejšlel sem, že bych si jí nechal narůst, ale zatim tam nic neroste...Jinak co se týče vousů, beďarů a ochlupení v podpaží to se všechno začalo vyvíjet tedkon na Jaře...


19.9.2010 21:28:54
S chlupy a vousy je to u každého jinak, ale podle popisu to vypadá na normál, odpovídající 15-ti letům. (jestli už teď vyrazily i na prsou, tak to si nepomůžeš - budeš je mít chlupatá) Možná je lepším vodítkem, zda už puberta přešla v adolescenci, hlasová mutace, jestli už se hlas ustálil. Ale i to je individuální, u někoho se to táhne dýl. A beďárame je někdo jak posypaný a jiného se netknou, má pleť stále čistou, že mu ji holky můžou závidět.


mlok - 19.9.2010 21:33:27
Dobře...Já jdu spát..


19.9.2010 21:42:57
Dobrou.


mlok - 20.9.2010 13:07:26
Zdravim...Ted by mě zajímal všech názor...Napsal jsem tu toho už dost...A zajímá mě jesli se mám bát něčeho co by u mě v budoucnosti přetrvávalo?? A upřímně! Chci slyšet detaily! :-) Díky předem...Mlok


20.9.2010 14:55:42
TECHNICKÁ RADA: Mloku, chápu, že mých příspěvků už máš dost. Pokud ale chceš číst reakce i od jiných, ZALOŽ ZASE ČERSTVÝ NOVÝ DOTAZ, protože tahle kšanda už je moc vespod, už o ní nikdo neví. Já ti slibuji, že tentokrát ti do toho nepolezu, abysme z toho zas neudělali soukromý chat. Nechám prostor zase jiným. Bude-li tam něco nového, budu reagovat mailem, ale chci mít od tebe potvrzené že ty maily aspoň čteš, že je nemažeš nepřečtené. Zdeněk.


mlok - 20.9.2010 15:18:19
Ne ne...To jsem psal jenom proto, aby sem napsali svuj názor i ostatní...Ale tvuj mě taky zajímá!!!


mlok - 20.9.2010 16:13:50
Já to nemyslel tak jak si to napsal...Chtěl jsem aby si mi na to odepsal ty, ale kdyby si to někdo další přečetl, tak at odpoví taky...


20.9.2010 16:16:56
Ano, já to taky nepsal jako nějakou výčitku. Ale jsme už s tímhle naším soukromým chatováním moc vespodu. Jestli tedy opravdu chceš, aby ti napsali své názory i jiní, musíš založit čerstvý dotaz. (Z)


mlok - 20.9.2010 16:21:56
Ne v pohodě...Napiš co myslíš ty, prosim...Díky


20.9.2010 16:28:39
Dobrá, vymysli si zase nějaký svůj problém, já ti zkusím odpovědět. Ale ten nový dotaz dopředu dej, i já bych byl zvědavý, co ti na něj jiní odpoví.


mlok - 20.9.2010 16:35:10
Ne já myslim to co sem dosud sem napsal...Trans, Homo, Prsa atd...


20.9.2010 16:48:04
Ale k tomu už jsem snad všechno řekl: Jsou to jen tvoje představy problémů, ne skutečné problémy. Tebe vrzušují představy, že máš nějakou úchylku. To je zvláštní úchylka, že? Dosud vědecky nepopsaná a neprozkoumaná:D Ale nejspíš z toho naštěstí vyrosteš.


20.9.2010 16:52:07
Já rozumím jen jedné úchylce - té, kterou jsem už tady popsal u sebe - a je možné, že se vyskytuje i u tebe - psal's, že tě vzrušují i někteří kluci. Nemohu teď ale rozhodnout, jestli bude trvalá nebo časem odvane, ale určitě ti nezabrání v tom, abys navázal pěkný vztah s dívkou.


mlok - 20.9.2010 16:55:30
Kolikrát to mám sakra ještě psát?? Že mě to nevzrušuje!!! Žádná uchilka ani strachy z nich mě nevzrušujou!! Vždyt o tom jsem se nezmínil :D A mě by zajímalo jesli přejdou tyhle různý strachy atd...?


20.9.2010 17:11:06
Řekni my: Ty strachy nastaly až s příchodem puberty, nebo už jsi je měl dřív? Je ti jasný, proč se ptám?


mlok - 20.9.2010 17:12:24
Tak z těhle věcí určitě ne...Ale měl jsem dost dlouho strach z duchů...A to je asi všechno


20.9.2010 17:17:30
Jo. Depresivní stavy, strachy z čeho-si, jsou dost typické těsně před pubertou. Ale ptal jsem se proto, že jestli ty tvoje psychózy, obavy z těch úchylek, přinesla až puberta, je velká naděje, že si je taky odnese. Nástup adolescence obvykle přináší i větší, u někoho až přehnané, sebevědomí.


mlok - 20.9.2010 17:31:13
Mám taky strach z toho, že nejsem v pubertě a že sem adolescent...a to s těma klukama u mě zůstane na furt


20.9.2010 17:41:46
Já myslím, že nástup adolescence poznáš právě podle toho, že si už budeš jistější a nebudou tě tolik trápit různé pochyby (teď tě zas na chvíli opustím)


20.9.2010 20:50:53
...jo, a kdybys byl už opravdu adolescent a přetrvávala by ta náklonnost ke klukům, tak by ti to ale už nevadilo a netrápil by ses a byl bys takto šťastný a spokojený... (Z)


mlok - 20.9.2010 20:58:24
To nevim...Ono bych to bral taky jinak, ale hormony atd by se uklidnilo stejně až po 18ti letech...Jinak zjistil jsem, že toho kámoše to ještě uplně nepřešlo...


20.9.2010 21:35:27
Už jsem myslel, že jsi šel spát. Uveď mě prosímtě zpátky do obrazu - já už se nepamatuju, co jsi všechno o něm psal. Kdyžtak si ty kluky nějak pojmenuj, samozřejmě ne jejich pravými jmény, jako to dělám já. Když budou mít jména, lépe se v nich vyznám.


20.9.2010 21:40:07
Jo, hormony se neuklidní nikdy, nejbouřlivější jsou u mužskýho mezi 20 - 30, ale i později se dokáží občas ozvat... snad jedině, že bys zašel za veterinářem, on má na to nářadí a má v tom praxi, jak uklidnit hormony - :DDDDD (Z)


mlok - 20.9.2010 21:43:19
Psal jsem, že toho kluka na silvestra vzrušil kluk a od tý doby se to s nim veze a to byl předtim normálně na holky...Začali se mu líbit kluci a dva si našel s jednim se líbal...No do něj bych to vůbec neřek...Když jsem s nim o tom kecal tak řikal, že neví a že asi pořád je i na kluky...


20.9.2010 21:48:27
Zajímavý. Je mu taky 15? A stále se mu líbí i holky, nebo si teprv letos ujasnil, kam sám patří?


20.9.2010 21:52:03
Tohle je opravdů u vás pubescentů těžký rozhodnout, jestli je to jen zvědavost vyzkoušet si vztah či sex s klukem, nebo je to proto, že ten kluk je pro vás dostupnější - žádná holka vám ještě nedá, a jestli je to jen dočasné, nebo to bude trvat. Ale je zbytečné se tím trápit. Ber to, jak to život přinese (a třeba zas odbese)


mlok - 20.9.2010 21:54:00
Je mu 14, ale je trochu vyspělejší než já...a s holkama normalně chodí a líbí se mu!


mlok - 20.9.2010 21:56:59
Du spát dobrou...


20.9.2010 22:02:45
Tak to je zajímavý případ. Že by se on taky opovažoval popírat nejmodernější teorie made in USA? :D I já jdu spát - dobrou.


21.9.2010 15:18:20
Přemýšlel jsem nad tím: Ono je to asi takhel: V tom věku vyšších ročníku ZŠ i pár let po tom člověk ještě nemůže "sexovat" s holkama, žádná si nějakého takového puberťáčka nepustí k tělu, on sám nemá dost sebevědomí, aby s ní něco navázal. Ruční smoobsluha už je ohraná, člověk touží po něčem novém,vzrušivějším. Tak to zkouší s jiným klukem - ten je přístupnější, má stejný problém, stejnou touhu, konec konců, kluci v tom věku ještě nemívají většinou tu chlapskou tvrdost a hranatos, tu fyzickou odpudivost pro přislušníka stejného pohlaví, kvůli která nám, normálním nehomo... se předstva mazlení s chlapem hnusí. Všechny tyhle důvody a znaky však s věkem, s příchodem adolescence, pominou. (Zdeněk)


mlok - 21.9.2010 15:36:13
Zdravím...Poslední včerejší komentář nechápu...Made in USA??


21.9.2010 16:26:45
Zdravím tě, Mloku. To je narážka na tu dnes módní teorii, že bisexuálové neexiskují :D. Ale to neřeš, zajímavější je to, co mě napadlo do rána a co jsem popsal v tom dalším komentáři. Zdeněk.


mlok - 21.9.2010 16:40:13
Parádní teorie snad to tak je a bude! Je pravda, že co já jsem se ted naposled zaláskoval do jedné slečny (o prázdninách) tak jsem s ní nechtěl nic mít po sexuální stránce, ani sem si to nedokázal představit...Ale chtěl bych s ní být chodit s ní za ruce atd (Škoda, že to není tak silný jako ted s klukama :-(....)


21.9.2010 17:20:28
Tak, teď jsem vyrostl a mé sebevědomíje až do stropu, že jsi pochválil moji teorii :DDD./// A ta tvá prázdninová láska - to je taky typické pro mladičký věk, že člověk tu milovanou bytost vnímá jako křehkou květinku a připadá mu jako barbarství, kdyby ji měl "utrhnout a zhanobit". Ne, on touží pro ni udělat něco velikho, třeba se i sám obětovat. Je to možná takové opatření od přírody, aby si kluci příliš brzy nezačínali s děvčaty a nenarušili jejich dosud se vyvíjející organismus. Proto jim příroda nabízí třeba raději realizovat svůj sexuální pud s kamarádem. /// jen mě zaráží, že o ní píšeš v čase minulém, ale nic nepíšeš o vašem rozchodu, že by tě to mrzelo a litoval jsi, že už spolu nejste. Byla to opravdu silná láska?


mlok - 21.9.2010 18:01:25
My jsme si spolu ani nic nezačli...Prožili jsme spolu jeden večer...A potom konec šmitec...Bylo mi to líto, že to takle dopadlo...Zajímalo by mě, jesli mí vrstevníci když se rozejdou s holkou, jesli je to doopravdy mrzí tak, že z toho mají deprese a chtějí skočit z okna a nebo to je jen takový divadílko...Ta láska k ní nebylo něják extra veliká...Jak jsem řekl, ta síla zamilovanosti se pořád zmenšuje...Ale když jsem tedkon v květnu začínal s těma strachama z homosexuality, tak jsem se zaláskoval do jedné slečny a musim přiznat, že to taky nebylo tak silný jako k té první, ale přidalo se k tomu pár novýho věcí...Mnohem víc jsem se na ní těšil, nestiděl jsem se tolik a dokázal jsem s ní být sám...K tomu se přidala taky častá erekce při každém pohledu do jejího výstřihu nebo jenom při doteku...


21.9.2010 18:29:35
Tak teď jsem na rozpacích, co s tebou... ne, ty tvoje dva prázdninové vztahy, to není opravdová láska. To je jen erotické vzrušení z dívčího těla - když se ti postaví pokaždé, když jí koukneš do výstřihu. Zvláštní ale je, že u té první jsi popisoval spíš citový vztah než touhu po sexu... No, sám se v sobě nevyznáš´a druhý se tím spíš v tobě vyznat nemůže, když je odkázán jen na tvé vlastní informace /// cose týče toho "skákání z okna", to nebývá jen póza. Člověk, když se rozejde s tou/ím, koho strašně miloval, tak nemá deprese (deprese = strach z něčeho neurčitého, až se člověk třese), ale hrozný smutek, bolest, žít už se mu nechce, protože mu ze života zmizel krásný cíl a vše, co mu dělalo radost a nač se těšil. Další existence mu přijde šedá a zbytečná a otravná. (Zdenek)


mlok - 21.9.2010 18:45:30
Jak nevíš co se mnou? Už začínáš věřit že jsem Gay nebo co? Stejně by mě opravdu zajímalo co z toho bude...


21.9.2010 18:52:28
Ale vůbec ne. Opravdový gay určitě nejsi. Jen jsem trochu kroutil hlavou nad tvými zcela protichůdnými vztahy k těm děvčatům. Můj názor je ten, že bys teď měl dělat, kam tě momentálně srdce táhne. Vždyť každá zkušenost je k něčemu dobrá a jestli teď potřebuješ vyzkoušet si to s klukem, proř ne - nejchovlostivější tu je ale otázka, co na to ten kluk, jestli mu to vůbec můžeš dát najevo. Určitě to ale nebude trvalé, jen taková epizodka, která obohatí tvé zkušenosti.


21.9.2010 18:55:33
Ještě TECHNICKÁ poznámka: Napříště prosím tě nepiš "jedna holka", "jeden kluk", ale dej jim nějaká jména, abych se v tom lépe vyznal. Samozřejmě ne jejich skutečná, můžeš jim dát třeba i jména románových či filmových hrdinů.


mlok - 21.9.2010 18:57:12
Opravdový gay? Cože? To jsem jako Gay, ale nějákej jinej nebo já to nechápu...Kurna proč to musim takle prožívat zrovna já a co když už se to nevrátí zpět a bude to takle do konce života??


21.9.2010 19:32:58
Tak se nerozčiluj. Vidím, že si musím dávat bacha na slovo, protože ty mě za něj hned chytneš. Místo "opravdový" jsem asi měl napsat "žádný gay". Gay totíž je ryze na chlapy, prostě líbí se mu typický hranatý svalnatý chlupatý ostře řezaný chlap. Tobě snad taky? Br! (jaký je ten kluk, co se ti teď líbí?)A pokud něco bude do konce života, teď vůbec nemám na mysli nějakou homosexualitu, tak ti to časem přestane vadit, s nástupem adolescence a sebevědomí, a budeš s tím spokojený a nebudeš se kvůli tomu takhle rozčilovat.


mlok - 21.9.2010 19:35:05
Dřív mi v pornu připadaly chlapy takový slizský, ale ted se mi nějáký tělo líbí...Třeba spolužákovo, ale třeba to časem přejde...


21.9.2010 19:49:39
Právě: Chlapi ti připadali slizský. To je důkaz, že nejsi gay. Jaký ale je ten spolužák? někteří kluci mají pleť hebkou, že by mu leckterá holka mohla závidět, a rysy měkké, skoro dívčí, a kočočí chůzi a pohyby. Když má k tomu ještě - narozdíl od většiny děvčat - chmýříčko pod nosem, tak to vůbec nekazí dojem, dodává to půvab... no ale to už jsem se zas moc rozjel po své parketě. Ty to asi hodnotíš jinak. Zkus mi tedy popsat, čím tě ON zaujal.


mlok - 21.9.2010 19:54:43
Já nevim on je uplně normální kluk...ale jako břicho má takový hebký...Jasný, že větší dojem na mě udělá kluk trochu poženštělej..


21.9.2010 20:08:59
Mně se příliš zšenštilí typy nelíbí. Musí mít v sobě takovou správnou míru - jemnost pleti i postavy a pohybů, ale klukovskej šmrnc. Totéž se mi líbí i u děvčat - každá ženská má určitou hladinu testosteronu, některá víc, některá míň, ale podle mne je krásná ta, která má tu správnou míru. To je přesně ta Ivanova máma, (Natrix), o níž jsem ti už psal - juj, ta je teď v nejlepším rozpuku, je krásnější, než byla zamlada.


21.9.2010 20:14:11
Ale teď na lehčí téma: Vůbec se mi nelíbí zženštilá móda u kluků. Zvláště dnešní přehnaná kosmetika - častá úprava účesů, parfémy, dokonce i líčení. A naprosto zavrhuji holení ohanbí! Vždyť pak vypadá jak barokní andělíček! Totéž i u žen - uznávám, že porost vaginy někdy potřebuje zarovnat, ale ne úplně oholit či dokonce depilovat. Jsem ochráncem bobříků! (jsem holt hipísácká generace)


mlok - 21.9.2010 20:19:53
U holek jedině oholená, ale když sem si to oholil sám, tak mi to přišlo takový prasečí!


21.9.2010 20:29:12
Jedině oholené? Tak v tom se neshodnem. Mně i u holek připadá oholená, pokud velké pysky zcela kryjí, že je jak malá holčička. Pokud naopak vnitřek vyčuhuje ven, tak je to neestetické a ten porost tam byl právě proto, aby to maskoval. Zkrátka - nejlepší je úhledný kartáček. A ještě něco: Můj otec byl vyučený holičem. Tvrdil, že holením se vousy pěstují - sílí a tvrdnou. Takže i z chlupů si holením člověk vypěstuje tvrdé ostré dráty. Musíš je pak už holit pořád, aby nepřerostly a nepořezaly ti žalud.


21.9.2010 21:03:44
Zítra brzo vstávám, takž už půjdu spát. Pro dnešek dobrou! (A přeji ti, ať se ti zdá o nějaké hladce oholené :DDD. A to tak intenzivně, žá ráno bud pyžamo jak skafandr :DDDDD)


mlok - 22.9.2010 20:18:46
Zdravim...I když už trochu později...Chci Ti jen říct, že k tý holce tedkon pořád něco cítím...K tě co jsem cítil něco víc, ale nic jsem s ní neměl...A často se mi zdá, že se mi omluví a řekne, že mě miluje a vrátí se ke mě...Vida zrovna otom píšu a je online na ICQ :-)...


22.9.2010 20:29:31
Zdravím a přeji hezký večer i hezký pokec přes ICQ s tou žábou. (já jsem ICQ měl a brzy jsem ho zas odinstaloval, protože žere moc paměti). A prosím tě, dávej svým postavám, o kterých píšeš, jména - jak jsem tě o to už prosil. Když napíšeš jen - Ten kluk nebo Ta holka, co k ní něco cítím - tak se v tom špatně orientuji. Přeju ti upřímně, aby i ona k tobě cítila něco víc (Z)


mlok - 22.9.2010 21:02:12
Je to ta holka se kterou jsem strávil ten večer na dovolený...Bude to třeba Markéta...Jinak sem zjistil, že jeden kluk (Patrik) se kterym sem se poznal na sexusu prožívá to a samý co já...Taky má pocit, že by to někdy bylo s klukem lepší atd atd...


22.9.2010 21:11:38
Jen proboha na mně teď nechtěj, abych rozhodoval, jestli se máš víc věnovat Markétě nebo tomu Patrikovi. Já se samozřejmě přikláním k Markétě, protože je to takové normálnější a ty přece toužíš být normální. Ale je to jen můj názor, nikoliv rozhodnutí. Ale také je dobré, že ti Patrik potvrdil, že ta tvá dilemata prožívají ve vašem věku i jiní kluci, takže je vlastně všechno OK.


mlok - 22.9.2010 21:17:03
Né...Ježiš to mě nenapadlo, že tě todle napadne :D...Markéta je v mích snech :-)...Jen by mě zajímalo čeho se v budoucnosti (dospělosti) mám bát (tvůj názor)...Co přejde co ne? Čistě tvůj názor (upřímně!)..


22.9.2010 21:25:24
Tak, nejlepší by bylo ti poradit, aby ses nebál vůbec ničeho. Ale to je blbost, ono se vždycky něco najde. Jenže se předem neví co, aby si na to člověk mohl dát majzla. Tobě se ale asi jedná o ta tvoje dilemata a traumata - tedy, čeho se máš bát sám v sobě, ve svých sklonech a psychózách. Prosím tě, dal bys mi na to 24 hodin na rozmyšlenou? Víš, abych mohl odpovědět seriozně, abych tu jen neplácal bonmoty a neděla se chytrým. :D


mlok - 22.9.2010 21:44:07
Ok...Zapoj do toho všechno od sklonům ke klukům přes "deprese" až po to, že bych možná chtěl mít holčičí prsa(když to píšu přijde mi to jako blbost)i když to neni jako že chci nebo toužim po motorce ale jen takový okrajový chtění...Nezapomen se vyspat :D Ja du spat dobrou!...


22.9.2010 21:46:07
Taky ti přeji dobrou noc. Ať se ti zdá o Markétě!


23.9.2010 12:03:27
Zdravím Tě, Mloku, a pokouším se tímto elaborátem odpovědět na Tvoji otázku – ČEHO SE MÁŠ DO BUDOUCNA BÁT. Odpovídám: Sám sebe, těch svých věčných obav, že jsi snůškou všech možných sexuálních úchylek. Bát se můžeš jedině toho, že obavy přetrvají, že neutečou před nastupující adolescencí, že ty sám je nevymeteš se své mysli. Pokusím se teď shrnout, co jsme si už řekli: Vylučuji u tebe taransvestitu i transsex – ty představy, jaké by to bylo být holkou a mít prsa, to je jen dětská hra, to přejde. Čistý homosexuál, který by byl jen na chlapy, a to vyzrálé svalouše, ramenáče, šlachouny, to taky vylučuji. Sám jsi ale jednou napsal, že jsi stoprocentně bisexuál. Já ti opravdu neumím říci, jestli ta přitažlivost některých chlapců pro tebe je jen projevem puberty, nebo bude i pokračovat. Pokud by ale pokračovala, ty se jí nesmíš bát, ale musíš ji přijmout – prostě se s tím nedá nic dělat. Dá se s tím žít a prožít si i hezká citová okouzlení, alespoň v duchu, když ten dotyčný nemá zájem. Ne, to ti neříkám proto, že



Máte zdravotní problémy? Sdělte nám své příznaky - Pomůže vám naše poradna.


Diskuze Diskuze: otázky a odpovědi, zkušenosti a poradenství k Vliv PC na psychiku? - Diskuze je prázdná – vložte svou zkušenost nebo vložte svůj dotaz jako první

Vaše zkušenost/Komentář/Dotaz týkající se Vliv PC na psychiku?

Položky označené * jsou povinné.
Vaše jméno *:
E-mail :
Předmět *:
Text příspěvku *:
Opište kód *:
(kontrola spamu)
"lekarna"
Chcete-li obdržet odpověď / reakce na Váš příspěvek, nezapomeňte vyplnit položku E-mail. Vaše emailová adresa nebude zobrazena ani jinak použita.

 

NEPOSKYTUJEME ZDRAVOTNÍ PORADENSTVÍ. Naše online poradna je určena pro všechny pacienty, užívající některý z léčivých přípravků, pouze pro obecné informační účely. Poradna v žádném případě neslouží jako náhrada odborné lékařské péče. Poradna pomáhá se správným užíváním léčivých přípravků, odhalit vzájemnou nesnášenlivost léčiv, při snížení výskytu nežádoucích, vedlejších účinků léčiv a jako osvěta a zdroj informací. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě zavolejte svého lékaře nebo vytočte číslo 155.




Aktuální diskuze - LÉKY
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Teekanne čaj Fit & Slim, - TEEKANNE Fit&Slim nálevové sáčky 16 x 1.7 g
Vložil: Alena Alžběta
2024-11-18 13:10:08

https://www.dm.cz/teekanne-caj-fit-slim-p5901086046775.html...
Teekanne čaj Fit & Slim, - TEEKANNE Fit&Slim nálevové sáčky 16 x 1.7 g
Vložil: Alena Alžběta
2024-11-18 13:09:40

Cesmína paraguajská - maté (40%), Kopřiva (20%), Zelený čaj (18%), Máta klasnatá, Citrónová myrta....
teploměr rtuťový čína - Teploměr lékařský s pouzdrem CE 0197
Vložil: František Moravčík
2024-11-15 21:44:27

Tyto teploměry nemají nic společného se starými českými lékařskými teploměry. Jsou menší, náplň rtuti je menší stupnice je kratší a hůře čitelná, odchylka měření je klidně 0,5C, jsou křehké a rozpadají se při dopravě uvnitř. Rozhodne nesplnuji no...
Acai Slim - DOKTORBIO Acai Slim 90 tobolek
Vložil: Magdalena
2024-11-08 11:37:28

Dobrý den Prodáva jse ještě produkt acai slim?...
Ilon abzess salzbe - ILON ABSZESS-SALBE 1X25GM Mast
Vložil: Pokosova simona
2024-10-09 10:50:04

Dobrý deň máte túto masticku na sklade ? Alebo viete my poradiť gde by ju mali na sklade? A dá sa objednať od vas na sk ? Ďakujem pekne...

Aktuální diskuze - NEMOCI
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Nedorůstání sliznice - Nedorůstání sliznice
Vložil: Monika
2024-11-23 11:48:50

Po dietě v kalorickem deficitu mi přestala dorůstat sliznice, prosím o radu, přestala jsem menstruovat dva měsíce, lékař mi napsal HA. Prosím o radu, ráda bych se časem pokusila s manželem o těhotenství, nechci brát stále HA. Dojde k nárůstu Zvýšením energet...
Nestříká mi sperma - Nevystříkne mi sperma
Vložil: Marek
2024-11-13 08:48:59

Dobrý den.Mám takový problém je mi 44let a před několika měsíci jsem zjistil při masturbaci penisu mi sperma nevystrikne ale jen vyteče.Byl jsem u urologa a ten mi dal prášky na uvolnění svalů,protože při kontrole jsem jen nacural 39ml.Prosim poradít...
zvačšený semenik - Zväčšený semenník
Vložil: Jan Repan
2024-10-28 02:22:16

prosim ake lieky uživat na zmenšenie semenika.Dakujem...
Sperma nestrika jen vytece - Nevystříkne mi sperma
Vložil: Matek
2024-09-11 10:58:11

Dobrý den.Mám takový problém je mi 44let a před několika měsíci jsem zjistil při masturbaci penisu mi sperma nevystrikne ale jen vyteče.Byl jsem u urologa a ten mi dal prášky na uvolnění svalů,protože při kontrole jsem jen nacural 39ml.Prosim poradíte mi...
Norethisteron a menzes - Norethisteron a menstruacia
Vložil: Anicka
2024-09-10 22:04:28

Dobry den. Doktor mi predpisal lieky na zastavenie krvacania pretoze som krvacala aj mimo cyklu ale lieky mi bohuzial nezaberaju a krvacam stale. Doktor ma dovolenku. Je to normalne ale mam mat obavy? Brucho mam nafúknuté ako v tehotenstve a lieky nezaberaju. A ja krvacam uz me...


ABC-LEKARNA.cz - Online poradna, zkušenosti a recenze pacientů s užíváním léčivých přípravků, jaký lék nejlépe zabírá na Vaše nemoci a vedlejší nežádoucí účinky. Informační web o lécích na předpis, volně prodejných lécích a doplňcích. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě kontaktujte svého lékaře nebo vytočte číslo 155. Informace zde zveřejněné jsou pouze obecné a nejesou náhradou odborné lékařské pomoci, diagnózy nebo léčby!
sitemap.txt